![]() |
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
[QUOTE=RüStüElmaS]İşte isbatı,
kararı kamaoyunu versin.[/QUOTE] [B]etmeyin dutmayın abiiiiiiiii.. mustafa abininde cocukları ve karısı var.. emınımkı o masumdurr.. bir masumun gunahına girmeyelımm.. bence bu fotomontaj:D :D .. hepsi bir komplo:D :D [/B] |
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
BENCEDE BU KONU HAKKINDA BİR SORUŞTURMA ÇILSIN
BEN GİDEMEDİM KEŞKE GİDİP OLAY YERİNİ İNCELEYEBİLSEYDİM İNŞALLAH BİDAHAKİ SEFERE............. RÜŞTÜ ABİYE KATILIYORUM............ DİĞER TOPLANTIDA BU KONUYU MASAYA YATIRACAĞIM.... NAZIM GÜLTÜRK |
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
[QUOTE=twity_58][B]iş iyice sarpa sarmıs wallaa biri acilen dur demeli..!!!:D :D [/B][/QUOTE]
durmak yok devammm hücummmm:D:D |
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
[QUOTE=karacaören34-58]durmak yok devammm hücummmm:D:D[/QUOTE]
[B]günay abi bak bu lafın aleyhınde delıl olarak kullanılacaktır..:D [/B] |
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
[QUOTE=RüStüElmaS]İşte isbatı,
kararı kamaoyunu versin.[/QUOTE] mustafa abi her taraftan paçayı ele vermiş abi bak sadece bizi değik başka sofralarda başka insanları da aç bırakmış abi bu ne yaaa:D |
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
[QUOTE=twity_58][B]etmeyin dutmayın abiiiiiiiii.. mustafa abininde cocukları ve karısı var.. emınımkı o masumdurr.. bir masumun gunahına girmeyelımm.. bence bu fotomontaj:D :D .. hepsi bir komplo:D :D [/B][/QUOTE]
ya yapmayın suçluyu hiç bir zaman savunmayın ya her şey ortada inanmıyorsanız kırmızı beyaz piyaz köfte salonunu arayın yadigar beyle görüşün dükanda satacak köfte kalmadı:D |
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
[QUOTE=twity_58][B]günay abi bak bu lafın aleyhınde delıl olarak kullanılacaktır..:D [/B][/QUOTE]
ya zaten ben aç kaldım suçlu olan benmiyim şimdi |
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
[QUOTE=karacaören34-58]ya zaten ben aç kaldım suçlu olan benmiyim şimdi[/QUOTE]
[B]hadi hadi sen zaten tok gitmiştin oraya. seni kadıkoyde gördugumde halaaaaa yıyodun yaaa insafff insafff..!!!:D :D [/B] |
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
[QUOTE=67_DERNEK_EREN]yayınlanan bu resimle bence her şey daha net ortaya çıktı...
Sönmez abi erişteyi yerken hakkını vermişsin.. erişte öyle yenir abi afiyet olsun..[/QUOTE] artık kaçış yolu kalmadı zaten teslim olsun kurtulsun:D |
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
[QUOTE=RüStüElmaS]İşte isbatı,
kararı kamaoyunu versin.[/QUOTE] [B]LA GARDAŞ ETME DUTMA YAW... BAH SENİ ÇOOOOOH SEVDUUUUUUMU SÖÖÖLEMİŞTİM EMMEEEEE.............. MONTAJ ÇETESİ SENİ DE KERVANINA KATTI DEMEEEK...! HMMMMM..... HAH ŞİMDİ AVUKAT ARADIIIIIIIII... RÜŞTÜ'NÜN GONDERDİĞİ BU RESİMLER GEÇEN SENE ÇEKİLMİŞTİ (MONTAJLI OLARAK) ZAMAN AŞIMINA UUURAMIIIŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ.... HEHEHHHHEEEEE...[/B] :D :D :D |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 20:56. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005