![]() |
-->: Dünyanin Neresindesiniz ?
[QUOTE=1967_DERNEK_ÖZGÜR][B]SİVAS CUMHURİYETİİ.....[/B][/QUOTE]
[FONT="Comic Sans MS"][B][I][COLOR="Red"]ÖZGÜR GARDAŞ ALINMA AMA BU VATAN ÜSTÜNDE TEK BİR CUMHURİYET VAR ODA TÜRKİYE CUMHURİYETİ ........EYVALLAH SİVASIM MEMLEKETİM TOPRAGIM CANIM CİĞERİM AMA CUMHURİYETİM TÜRKİYE ................BENDE SİVAS DOĞUMLU İSTANBUL MESKENLİ YİM[/COLOR][/I][/B][/FONT] |
-->: Dünyanin Neresindesiniz ?
SİVAS Merkez'den...(İstasyon Caddesi)
|
-->: Dünyanin Neresindesiniz ?
izmirrrrrrrrr herkese selamlarr izmirden
|
-->: Dünyanin Neresindesiniz ?
İstanbul/ TÜRKİYE herkese selamlar
|
-->: Dünyanin Neresindesiniz ?
154564646546482469 İstanbul/Türkiye
|
--->: Dünyanin Neresindesiniz ?
[B][I][COLOR="Navy"]1967 li doğduk...
İStanbullu olduk... İstanbulda yaşıyoruzz... Selam herkezee...,[/COLOR][/I][/B] |
--->: Dünyanin Neresindesiniz ?
[B][I][COLOR="Blue"]sivassssssssssssssssssssssssss
tan yazıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm[/COLOR][/I][/B] |
-->: Dünyanin Neresindesiniz ?
arkadaşlar ben sivas-merkez
ancak tabi bir hatırlatmam olacak iyi niyelerinden şüphe duymadığım arkadaşlar lütfen rica etsem sizden sivas cumhuriyeti gibi ifadeler kullanmasak, çünkü bu ifadeyi başkalrı zaten kullanıyor ve hiç de hoş olmuyor türkiyemiz de tek bir cumhuriyet var o da Türkiye cumhuriyeti o yüzden bu konuya biraz daha özen gösreleim ltfen,bizim amacımız cumhuriyet olmak değil birlik ve beraberlik içinde olmak ve ülkemize ve bulunduğumuz coğrafya ya ses getirmek... |
--->: -->: Dünyanin Neresindesiniz ?
[QUOTE=kasko;182211]arkadaşlar ben sivas-merkez
ancak tabi bir hatırlatmam olacak iyi niyelerinden şüphe duymadığım arkadaşlar lütfen rica etsem sizden sivas cumhuriyeti gibi ifadeler kullanmasak, çünkü bu ifadeyi başkalrı zaten kullanıyor ve hiç de hoş olmuyor türkiyemiz de tek bir cumhuriyet var o da Türkiye cumhuriyeti o yüzden bu konuya biraz daha özen gösreleim ltfen,bizim amacımız cumhuriyet olmak değil birlik ve beraberlik içinde olmak ve ülkemize ve bulunduğumuz coğrafya ya ses getirmek...[/QUOTE] [B][I][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Navy"]KARDEŞ SANA KATILMIYORUM ÇÜNKÜ TEK Bİ CUMHURİYRT VARDIR ODA TÜRKİYE CUMHURİYETİ BUNU KİMSE DEĞİŞTİREMEZ BUNU BÖYLE BİL KİM NE DERSE DESİN KİMSE DEĞİŞTİREMEZ BUNU DA BÖYLECE BİL ONLAR SİVAS CUMHURİYRT CUMHURİYRT DERKEN O MANADA DEĞİL OK ;) ;) ;) ;) ;) ;) [/COLOR][/FONT][/I][/B] |
--->: Dünyanin Neresindesiniz ?
Bielefeld/Almanya ne yazikki fazla hemserim yook buralarda
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 12:57. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005