SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Yiğido Gençlik (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=97)
-   -   YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!! (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=18349)

izmirliyiğido35 02.05.2008 08:24

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
güzel olmuş emeğine sağlık
..........................

pirkinikli 58 02.05.2008 08:39

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
arkadaşlar forumda yeni yorum yazmaya başladım
bütün yaptığınız emeğinize teşekkür ediyorum ....

zaralım 58 02.05.2008 09:00

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
10 NUMARA OLMUŞ

ANTİSTANBUL ....................

GuLo 02.05.2008 15:21

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
valla qüsel olmus ve bu pazar için bizde ist dan pankart yaptırıoz babamalr qetirecek Sampiyonluk Yolunda Sivasspora basarılar dileriz diye fakat biz ayrıyetten fenerbahçeliyiz o yüzdn yazılar sarı lacivert olacak:D herne kadar fener i sevsemde Sivasspor bnm hayatım...

SS'li 02.05.2008 15:32

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
Gülo bak bu olmadı işte hemşo, yazılar kırmızı beyaz olması gerekirdi.

Bence git geç olmadan kırmızı beyaz yapsınlar diye söyle:-)

GLoBe-Y-Gençlik 02.05.2008 15:32

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
tskler yorumlar ıcın hepımız sıvassporluyuz kırmızı beyaz olsaydı super olurdu

XXCakir58 02.05.2008 15:53

-->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
resimler güzel olmus. Paylasim icin tkler

fatihada58 02.05.2008 15:57

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
Ellerie sağlık kardeş.Çok güzel olmuş.

GLoBe-Y-Gençlik 02.05.2008 17:19

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
[B]TesekkurlEr SaGolUn Yorumlar Icın YarIN acICaM OLeSIne[/B]

reis25 02.05.2008 21:20

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
ellerine saglık yiyenin güzel olmuş ben gökhan yigido gençlik reisten herkese slm hayırlı akşamlar


WEZ Format +2. Şuan Saat: 20:54.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005