![]() |
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
güzel olmuş emeğine sağlık
.......................... |
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
arkadaşlar forumda yeni yorum yazmaya başladım
bütün yaptığınız emeğinize teşekkür ediyorum .... |
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
10 NUMARA OLMUŞ
ANTİSTANBUL .................... |
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
valla qüsel olmus ve bu pazar için bizde ist dan pankart yaptırıoz babamalr qetirecek Sampiyonluk Yolunda Sivasspora basarılar dileriz diye fakat biz ayrıyetten fenerbahçeliyiz o yüzdn yazılar sarı lacivert olacak:D herne kadar fener i sevsemde Sivasspor bnm hayatım...
|
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
Gülo bak bu olmadı işte hemşo, yazılar kırmızı beyaz olması gerekirdi.
Bence git geç olmadan kırmızı beyaz yapsınlar diye söyle:-) |
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
tskler yorumlar ıcın hepımız sıvassporluyuz kırmızı beyaz olsaydı super olurdu
|
-->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
resimler güzel olmus. Paylasim icin tkler
|
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
Ellerie sağlık kardeş.Çok güzel olmuş.
|
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
[B]TesekkurlEr SaGolUn Yorumlar Icın YarIN acICaM OLeSIne[/B]
|
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
ellerine saglık yiyenin güzel olmuş ben gökhan yigido gençlik reisten herkese slm hayırlı akşamlar
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 20:54. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005