SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=19620)

eyupk 09.07.2008 11:22

--->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
 
BU KADAR OLMAZ KARDEŞİM. NERDEYSE BÜTÜN SİVASLILAR KENDİ TAKIMLARINI TUTMUYORLAR. 3 BÜYÜK TAKIMI TUTUYOARL BU KADAR OLMAZ. O YÜZDEN BÖYLE AZ SATILIR İŞTE.

oz.can 09.07.2008 12:17

--->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
 
Anlamıyorum...
*Maraton B ve C blok 300 YTL iyi fakat A ve D blok neden 300.
*Orta sahanın tam ortası (balkon) ile mesela maraton D blok A-50 aynı fiyat olur mu?
*kale arkası A ve D bloklar hemen hemen her maçta doldu(5 YTL), B ve C bloklar tam tersi boş yine 5 YTL. Bundan bir sonuç çıkarılması gerekmez mi? Mesela şu grblaj (mı ne?) maçında 2 YTL neden olmaz?
*Diger maçlar içinde 2 YTL boş koltuktan iyi değil mi?
*Bende mi bi tuhaflık var? Yoksa bu yöneticiler gece biraz az mı uyuyorlar?

altuntas58 09.07.2008 12:25

-->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
 
[B]Yazık çok yazık kombine bilet almamak için havadan sudan mazeretler uydurmak biz yiğidolara hiç yakımıyor ne demek iyi yerler satılmış 4 eylül stadyumunda satılan her kombine bilet macı her koltuktan pek ala izlenebilecek yerler zaten macı görmeyen koltuk yoktur biraz fedakarlık biraz özverili ve birazda duyarlı olmaya ne dersiniz sivassporumuz bu sezon 3 kulvarda mücadele edecek buda demek oluyorki en az 25 mac izleyeceğiz istanbulda kombine biletler yanlız süper liğ için satılıyor ama sivassporda bütün maclar için tek kombine bilet gecerli bu sizce hizmet değilmi? öyle sırdan bahanelerin arkasına sığınarak ne yiğido olunur nede sivassporlu olunur gercek sivassporlu kardeşlerim koltuk bulamasda duvarların üstünde bile mac izleyenlerdir kaldıki bizlerde koltuk bulduğumuz gibi üstüne üstlük birde beğenmiyoruz buda yiğidoluğun kitabında asla yer almıyor
[COLOR="Red"]BAŞKA SİVAS'TA YOK SİVASSPORDA YOK[/COLOR] [/B]

titizyiğido 09.07.2008 16:59

--->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
 
aslında kombine alanlar için iyi bi uygulamaydı neden ilgi az oldu analayamadım

yigidomustafa58 09.07.2008 17:04

--->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
 
[B]taksit yaptığında vade farkı da almıyor adamlar neden bu ilgisizlik Sivaslılar uyanın...[/B]

yigido_0530 09.07.2008 17:44

-->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
 
[B]Ben Kombine Aldım Burdaki Grbalj Maçına Kombinemle Girebilirmiyim Cevap Yazın Lütfen[/B]

oz.can 09.07.2008 18:24

--->: -->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
 
[QUOTE=yigido_0530;386033][B]Ben Kombine Aldım Burdaki Grbalj Maçına Kombinemle Girebilirmiyim Cevap Yazın Lütfen[/B][/QUOTE]

Evet. Sevgili yiğido girebilirsin...

oz.can 09.07.2008 18:27

--->: -->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
 
[QUOTE=altuntas58;385865][B]Yazık çok yazık kombine bilet almamak için havadan sudan mazeretler uydurmak biz yiğidolara hiç yakımıyor ne demek iyi yerler satılmış 4 eylül stadyumunda satılan her kombine bilet macı her koltuktan pek ala izlenebilecek yerler zaten macı görmeyen koltuk yoktur biraz fedakarlık biraz özverili ve birazda duyarlı olmaya ne dersiniz sivassporumuz bu sezon 3 kulvarda mücadele edecek buda demek oluyorki en az 25 mac izleyeceğiz istanbulda kombine biletler yanlız süper liğ için satılıyor ama sivassporda bütün maclar için tek kombine bilet gecerli bu sizce hizmet değilmi? öyle sırdan bahanelerin arkasına sığınarak ne yiğido olunur nede sivassporlu olunur gercek sivassporlu kardeşlerim koltuk bulamasda duvarların üstünde bile mac izleyenlerdir kaldıki bizlerde koltuk bulduğumuz gibi üstüne üstlük birde beğenmiyoruz buda yiğidoluğun kitabında asla yer almıyor
[COLOR="Red"]BAŞKA SİVAS'TA YOK SİVASSPORDA YOK[/COLOR] [/B][/QUOTE]

Haklısın kardeş ben bahane olsun diye söylemiyorum(18 kombine aldım yada aldırdım feda olsun) fakat farklı fiyat uyğulaması olmalı, daha fazla seyirci için, daha ucuz alternatifler üretilebilir. Yani [B]ucuz koltuk boş koltuktan iyidir[/B]

sinan-58 09.07.2008 23:06

-->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
 
arkadaşlar daha 3-4 hafta once sitemizde yapılan haberde 800 ü geçkin kombine satıldı denmişti şimdi ise 175 deniliyor bu işte bir yanlışlık var

OLCAY_58_AKKUS 10.07.2008 09:50

--->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
 
ensesi kalın adamlara yer ayırtıyor parası peşin giden taraftar da malesef bilet orda büfe de olduğu halde alamıyor çünkü ensesi kalınlar telefonla yer ayırtıyor ama sonra da almıyorlar biletler elde kalıp patlıyor.bu yönetimin yanlışı ayırma ne kardeşim ekmek mi ayırtıyon sanki Nasrettin hoca bile demiş ^^parayı veren düdüğü çalar^^ diye bileti almak isteyen parayı bassın kardeşim.


WEZ Format +2. Şuan Saat: 08:35.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005