![]() |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Hiçbirt şeye değil de iki hafta önce sahamızda madara,rezil rüsva ettiğimiz takım farkı 1'e indirdi ona üzülüyorum..
Mehmet yıldız satıldı haberine en çok üzülenlerden biri bendim ama lanet olsun o üzüldüğüm güne.. Bu bir hafta nasıl geçecek?Ne yapacağım ne edeceğim..off:mad: |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Maçın yıldızı kimdi ?
Herzmnkı gıbı Blıca sahanın her yerınde oynadı elınden gelenı yapmaya calıstı Maçın en kötüsü kimdi ? tabıkı mehmet yıldız gene sahada yoktu Maçta göze çarpanlar ? ilk yarı yoktuk Ne gibi eksiklerimiz var ? son vuruslarda yeterlı degılız Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler ? Taraftar nasıldı ? taraftar iyiydi |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Mehmet yıldız oyunu çok yavaşlatıyor.
O top alıp pas atıncaya kadar rakip defans yerleşiyor. Devre arasındaki acemi pazarlığın diyetini ödüyoruz. Adamı satamdınız bari yedeğe çekinde takım en azından biraz daha temkinli oynar basit goller yemezdi. Mehmet yıldız sezonu kapattı. moralmande çöktü zaten. Artık bir dahaki seneye eğer sivasspor'da kalırsa tabi. |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
[B][I]Maçın yıldızı? Bilica
Maçın en kötüsü Bülent Uygun (Mehmet Yıldız ısrarı artık sıktı.) Takımın komple iyi konsantre olması ve basın ile cilveleşme huyundan kurtulması gerekiyor. Maçta göze çarpan en önemli olay Şampiyonluk iddiası olan bir takımın ilk 20 dakikada gol yemesi ve ardından müthiş şanssızlık mı desek becereksizlik mi desek çok sayıda gol pozisyonunu hoyratça harcaması. Ne gibi eksiklerimiz var ? Orta sahamız yok, ofsayta çok çabuk düşüyoruz, gollerin ardından oyun kontrolümüzü kaybettik. Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler ? Şampiyonluk yarışında kovalanan durumundan kovalayan durumuna düştük. Allah yardımcımız olsun . Taraftar nasıldı ? Muhteşem ... [/I][/B] |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
yazık oldu bize çok yazık.bu güne kadar gelip bu taraftara bu yapılır mı yaa.
|
Cevap: Maçı Değerlendirelim
BİZ SONUNA KADAR DESTEKLEDİK DESTEKLERİZ DE AMA OLMADI RESMEN STRES RESMEN AGRESİF FUTBOL NE YA NEEE AMAÇ ŞAMPIYON OLMAK DEGİLMİ AVANTAJ SENDE KONUM SENDE FAVORI SEN NE BU STRES NE MACI DEGERLENDİRCEK BIŞE YOK YOKK OYNAMADAN KAZANAN SİVAS 2 HAFTADIR NERDE
|
Cevap: Maçı Değerlendirelim
[QUOTE=Agcalli;516093]nesini değerlendireceğiz ki adamlar baba gibi yendiler.. Tek takdir edilecek kişi vardı.. O da seyirci.. Gerisi hava civa.. Musa bey maçtan sonra röportajında diyor ki üç maç kaldı başarabilirsek başaracağız başaramazsak canımız sağolsun diyor.. Taraftarın canı sağolmuyor ama .. Sivas zengin memleketi değil o bilet parasını nasıl buluyorlar onu yaşamayanlar bilmez..[/QUOTE]
helal olsun sana hemserim doksan dakika kendini yirtacaklari onu yapmayip cikip birde konusuyorlar neymis gonullerin sampiyonuymus nedemek kardesim besiktas sampiyonlugunu dunyaya ispat ederken sende lig tv in ekmegine yag surmekten baska birsey yapmadin basina konu yaratmaktan baska birsey yapmadin son uc haftaya kadar tavsanlik yaptin ben yiyemiyorum sen ye diyorsun sacma sacma demecler veriyorsun kendini muneccim yerine koyuyorsun isine bak kardesim macini yonet ne isin var senin istanbulda la sivasta la ilahe yi falan senin icin filozofluk degil teknik adamlik onu yapsaydin yeterdi ama malesef sen tavsanlik yapmayi tercih ettin kanatlanmadan ucmaya kalktin bizimde burnumuzu yere diktirdin |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
BÜLENT HOCAM
OYNUYAMDIK ADAMLAR GELDILER GALIBIYET NASIL KORUNUR GÖSTERDILER SIZ GECEN HAFTA NIYE GALIBIYETI KORAYAMADINIZ TAKIM SANKI MACTA ÖNDEYIMIS GIBI PAS YAPIYOR HER DAKIKA BIZIM ALEYHIMIZE DIKINE VE PRES YAPARIK HIZLI OYNASANA RAKIPI BOGAMADIK HOCAM BESIKTAS-BURSA CHELSEA-BARCELONA MACLARINI GÖRDÜK 10 KISIYLE ADAMLAR NASIL MÜCADELE EDIYOR BIZIM SIVASSPOR ÖYLE MÜCADELE ETMIYOR SAMPIYONLUGA OYNUYAN TAKIMIN DEFANSI ÖYLE HATAYI BIR DEFA YAPAR IKI DEFA DEGIL O GOLLER YENIRMI MEHMETI VE MUSAYI ABDULLAHI NE OLUR OYNATMA ADAMLAR 1 METREDEN KALEYE VURAMIYORLAR ABDULLAH ÖYLE CALIM YENIRMI BE ANLADIK STRES VAR AMA INSAN 1 METREDENDE KALEYE VURAMAZMI SÖYLE ORTASAHADA TOPU ALINCA RAKIP KALEYE MACI YIKACAK OYUNCUMUZ YOK HOCAM ILERIDE RAKIBE BASKI KURACAK UC ELEMANIMIZ YOK KAMANANA NE OLDU BU YIL GECTI BASKA BAHARA HOCAM ANKARASPORLA BERABERE KALDIGIMIZ MACTA HAKEME KARSI SOV YAPMISTIN KREDINI BITIRMESEYDINDE O HARAKETI BU MACTAKI HAKEME YAPSAYDIN ADAM RESMEN PENALTIMIZI VERMEDI BE VE TAKIMDA REKABET ORTAMI YARATAMADIN HOCAM AYAGIMIZA KADAR GELEN FIRSATI SAYENDE KACIRDIK VERDIGIN EMEKLER ICIN SANA TESEKKÜRLER |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
[QUOTE=karadavut58;516101]macin kotusu her zaman gibi mehmet yildiz oyuncularimizin bir panik icinde oynamasi mac istedigimiz gibi olmadi yapamadilar yazik oldu bize insallah kalan 3 macta birseyler yapabiliriz seyirci tirubunleri doldurmus nafile yazik oldu cok yazik bize hayirlisi[/QUOTE]
evet malesef cok yazik oldu cok oynadilar bizimle resmen tavsanlik yaptirdilar bize herkes cok iyi biliyordu boyle olacagini bir biz umitleniyorduk ama olmazmis malesef malesef |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
[B]Mehmet yıldız bu takımda rekabet dışı kalan bir oyuncu olmuş iyice..
vekillerin bile bu kadar dokunulmazlığı yoktur..Bir şey yapabilmiş gibi maç boyu elini havadan kaldırmıyor,sürekli top istiyor..Artık yeter..benim hayallerim,Mehmet'in hedeflerini böcek gibi ezmeli![/B] |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 08:49. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005