SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Ankara`da kampa girdiler (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=25491)

kasko 11.05.2009 11:12

Cevap: Ankara`da kampa girdiler
 
Hadi arkadaşlar doldurun ankaradaki stadı lütfen.Takımımız asıl desteği bu maçta görmeli.Önemli olan bu maç.Bu maçı aldığımızda işimiz çok kolaylaşacak göreceksiniz.Haftaya lider döneceğiz herkes inansın buna...

tuzlugollu 11.05.2009 11:28

Cevap: Ankara`da kampa girdiler
 
olme esegim olme yaz gelince sana yonca bicecem hesaaaabi.....:D

TS58 11.05.2009 11:39

Cevap: Ankara`da kampa girdiler
 
BÜLENT HOCA ne yazıkki zor maçların adamı değil.

BİRTEK TRABZONSPOR maçı hariç.(3-0) lık.

SANCAKTAR 11.05.2009 11:49

Cevap: Ankara`da kampa girdiler
 
SEVGİLİ YİĞİDOLAR,
25 YILDIR SİVASSPORUMUZUN MAÇLARINI TAKİP EDEN BİR TARAFTARIM.
BUGÜNLERİ RÜYAMIZDA GÖRSEK ASLA İNANMAZDIK,ELEŞTİRİ DOZUMUZU LÜTFEN AYARLAYALIM,HAKSIZLIK YAPILIYOR,BÜLENT HOCANINDA,MEHMETİNDE SON ÜÇ YILDA YAPTIKLARI ORTADADAIR,SİZ NASIL SİVASLISINIZ KARDEŞİM YAVV,DESTEK VE MORAL VERECEĞİNİZE FUTURSUZCA ELEŞTİRİYORSUNUZ,UMARIM MADDİ VE MANEVİ OLARAKDA HİÇBİR DESTEĞİNİZ DE OLMAMIŞTIR,ÇOĞUNUZUN GENÇ VE ÖNCEKİ SIKINTILARI YAŞAMAMIŞ YİĞİDOLAR OLDUĞUINUZU UMUYORUM,TEKRAR RİCA EDİYORUM,ŞUAN ELEŞTİRİ DEĞİL DESTEK ZAMANIDIR,LÜTFEN HERKES HADDİNİ BİLEREK ELEŞTİRESİN,SAYGILARIMLA...

sabanaydn 11.05.2009 12:22

Cevap: Ankara`da kampa girdiler
 
i.b.b teknik direktörü ayağa top oynayan takımlara zorlandığımızdan mı ilk yarı 3-0 yenildiniz. şimdiye kadar sizle 4 maç yaptık ilk defa yendiniz.Petkoviç'in ilk yediği gol bizi yıktı ve şansızlığın kurbanı olduk.
3 direk 3 altıpastan kaçan net pozisyondan 2 si gol olsa medya sivas harika oynadı diyecekti.Bizim medya bu işi bilmiyor, futbolu takip etmeden ezbere konuşuyorlar.
Çok üzgünüz ama ANKARA'nın GÜCÜne inanıyorum.Tabi biz tepeyi aşarsak.........

trab61nl 11.05.2009 12:25

Cevap: Ankara`da kampa girdiler
 
ist bb hayat verdi sivas maalesef kesin küme düşer gözü ile bakıyorlardı sivasın en çok yenilmesine eskişehir taraftarı üzüldü denizli konya v.s alt taban bayağı ateşlendi oysa düne kadar ist bb düşer lider ezer gözü ile bakılıyordu oysa hayat öpücüğü lider verdi i bb ye

sahinok 11.05.2009 12:36

Cevap: Ankara`da kampa girdiler
 
Yiğidolar tamam futbolda yas 2 gün sürer. Bugün bu yas bitti. Tamam ben de 2 gün bunalım takıldım ama artık bitti. 3 maçı da kazanıp şampiyon olma ihtimalimiz var. Biraz umutlu davranalım. Takımımıza sahip çıkalım. Sürekli olumsuz yorum yazan bir arkadaş var. Sen de artık olumsuz yorum yazıp morelimizi iyice bozma arkadaşım lütfen.

carizma0658 11.05.2009 12:55

Cevap: Ankara`da kampa girdiler
 
3 maç ve hala şansmız çok yüksek başımızı dik tutalım NAMERTLERE KARŞI OYNAMALIYIZ

sahinok 11.05.2009 13:03

Cevap: Ankara`da kampa girdiler
 
Özellikle de hamsilere inat oynayıp kazanmalıyız. 2 gündür sinir ettiler beni. Nereye baksam hamsi her yerde hamsi bu ne ya :mad:

trab61nl 11.05.2009 13:07

Cevap: Ankara`da kampa girdiler
 
şampiyon sivas:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


WEZ Format +2. Şuan Saat: 04:13.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005