![]() |
Cevap: 66 PUAN!
[QUOTE=trab61nl;517043]bu satten sonra çok zor hatta imkanız :)her şey bitti psikolojik baskı ile işiniz imkansız gibi bir şey ama biz 2 haftadır yendiğimiz için farklı bence ismini dahi yazmaktan nefret ettiğim takımla kozlarımızı paylaşırız sivasspor artık diskalifiye oldu diyebilirim çok rahat bir şekilde[/QUOTE]
arkadaşımm 3-0 ın acısı çıkmadı hala sanırım:) oraya buraya dalaşarak aklın sıra hezimetinizi bastırmak istiryorsun çok yazık buda bir psikolojik savunma mekanizması olsa gerek:)ama şunu bil kardeşim bizim sayemizde sizde yenilikler oldu ve oluyor mesela hocanız gitti;) ve en önemlisi trabzonspor three-abzon oldu:):):) |
Cevap: 66 PUAN!
[QUOTE=trab61nl;517043]bu satten sonra çok zor hatta imkanız :)her şey bitti psikolojik baskı ile işiniz imkansız gibi bir şey ama biz 2 haftadır yendiğimiz için farklı bence ismini dahi yazmaktan nefret ettiğim takımla kozlarımızı paylaşırız sivasspor artık diskalifiye oldu diyebilirim çok rahat bir şekilde[/QUOTE]
iki maç alınca havalara giriyorsunuz.geçen iki haftadada ts kimi yendi kayserisporu(ts un teknik direktör aradığı bir dönemde tolunay kafkas için ts bulunmaz bir nimet,kayseri sporun en iyi oyuncularından biri olan mehmet topuz ne hikmetse oynatılmıyor.)ve ligi tamamen bırakmış olan kocaelisporu.bu iki maç ts nin çok iyi yolda olduğunu göstermez bundan sonraki haftalardaki müsabakalarınız çok zor.5 puan alabilirseniz şükredin... |
Cevap: 66 PUAN!
zorunamı gıttı laz sampıyon sivassiporrrrrrr
|
Cevap: 66 PUAN!
yıgıdolarım sivassporum 75 puanla şampıyon olur kımsenın zoruna gıtmesın bunuda herkes boyle bılsın şampıyon sivassporrrrr varmı otesı buyazım da bazı kendını bılmezlere
|
Cevap: 66 PUAN!
avutmayalım kendimizi geldi geçti tatlı bir anu sadece gerçekçi olalım bu saatten sonra bjk asla vermez sahada 22 kişi mücadele eder yine vermez
|
Cevap: 66 PUAN!
ben aslen fenerbahçeliyim inkar edemem asla ama ikinci takımım sivasspor olmadı ikiside olmadı seneye inşallah
|
Cevap: 66 PUAN!
Umudumuzu yitiirmememiz gerekiyor. Bu takımı buralara bu futbolcular ve teknik heyet getirdi bunu unutmamak gerekiyor. sonuç ne olursa olsun ben bir sivaslı olarak bu takımla gurur duyuyorum ve duymaya devam edeceğim bizlere 4 büyükler arasında böyle bir liğ ve onu yaşattıkları için teknik heyet futbolcular ve yönetime çok tşk ediyorum. Bu takım ligi en güzel yerde bitireck ve hepimizi mutlu edecektir kimsenin şüphesi olmasın ben onlara inanıyorum
|
Cevap: 66 PUAN!
ister kabul edin ister kabul etmeyin bu takım zaten şampiyon ilk altı içersindeki takımlara karşı bir kere mağlup olmuş.bide bjk ye bakın adamlar daha maç kazanamamışlar.ama içimizdeki ne oldugu belli olmayan arkadaşlar hemen kötü sonuçlarda asıp kesiyorlar.ulan taraftar olarak ne verdinizki bu takımdanda şimdi hesap sorup eleştiriyorsunuz.kimse kusura bakmasında taraftar olarak hiç bir şekilde bu takımı eleştirmeye hakkımız yok.
|
Cevap: 66 PUAN!
Burası SİVASSPOR TARAFTAR SİTESİ ama maşallah fenerlisi trabzonlusu cirit atıyor. Ben anlayamıyorum.Marş marş herkes kendi sitesine burası yorgun insanların yeri değil.
|
Cevap: 66 PUAN!
[QUOTE=trab61nl;517043]bu satten sonra çok zor hatta imkanız :)her şey bitti psikolojik baskı ile işiniz imkansız gibi bir şey ama biz 2 haftadır yendiğimiz için farklı bence ismini dahi yazmaktan nefret ettiğim takımla kozlarımızı paylaşırız sivasspor artık diskalifiye oldu diyebilirim çok rahat bir şekilde[/QUOTE]
arkadaşım başkasının şeyiyle gerdeğe girme her halde 3 0 unuttun daha konuşuyonuzmu siz sivasta sizi rezil ettik 3 tane attık 8 tane net pozisyon kaçırdık gelip bura bide utanmadan yazımı yazıyon halen merak etme sen haftaya 1 maç kaybettimmi futbolcularınızı dövmeye başlarsınız o zamanda böyle gelip yaza bilecenmi sivas ts maçından öncede bir kaç kendini bilmez gelip yazı yazıyodu yok geliyoruz yok beş atacağız yok çok farklı olacak siz hayatınızda bize 7 maçta toplasan 2 gol atmışsınız gelip bize sivasta 5 atacaktınız bu yazıları yazan geri zekalılar ne oldu ise maçtan sonra buhar oldular mıçı yiyip yazıda yazamadılar sivasspor adamın soluğunu böyle alır işte ama ararada sırada senin gibi pişkinler gelip yazı yazıyo işte yüzlerinin astarı kalmamış kendiniz yenemiyonuz başkasından medet umuyonuz ben hala salak gibi diyomki biz olamasakta ts olsun çünkü bjk den nefret ediyorum aslında ts dende nefret etmem lazım ama bjk da antipatik geliyo |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 10:00. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005