![]() |
Cevap: Umutlar Bitmedi
[B]Çıkmadık candan ümit kesilmez bekleyelim bakalım.Çok zor olacak ama..[/B]
|
Cevap: Umutlar Bitmedi
Tabiki umutlar bitmiş değil.Hatırlarsak bir hafta önce 8eşiktaş 2.sıradaydı ama bu kadar olay olmamıştı.Biz düştüğümüz anda tekmeyi yiyoruz.Önümüzdeki maçlarda kayıp vermeden bitirirsek gerçek büyüğü gösteririz.
|
Cevap: Umutlar Bitmedi
yahu anlayamiyorum bizim yoneticiler ne dedi aciklama yasak futbolculara falan ya ben yanlis okudum haberleri yada yonetiminhic bi etkisiyok futbolcularda heralde bi otorite boslugu var tamam sampiyon olamayiz belki tamam sorun degil canlari saolsun bunada sukur avrupa kupalarina katilalim onada eyvallah ama guzel kardeslerim allah askina artik birakin aciklama yapmayi agziniza kilit vurun agziniz degil ayaklariniz konussun bundan sonra kendiniz icin olmazsa bile milyonlarca size inanmis taraftara saygili olun cikin kalan maclarinizi aslanlar gibi oynayin onun bunun kaybedecegi puanlari beklemeyi siz cikarttiniz basimiza bu aciklamalara hic gerek yoktu isinizi biraz daha ciddiye alsaniz ne vardi simdi bunlari konusuyo olmazdiniz umarin lig bittiginde gecti borun pazari sur esegini nigdeye hesabi olmaz ....
|
Cevap: Umutlar Bitmedi
Insaallah Sivasspor kalan maçlari kazanir ve Besiktas'ta kaybeder !!! Insaallah....
|
Cevap: Umutlar Bitmedi
[B][COLOR="Green"]biz 3te 3 yapalimda, en onemlisi bu zaten,
bjk nasil olsa puan kaybedecektir, benim umudum var.[/COLOR][/B] |
Cevap: Umutlar Bitmedi
umudunu yitiren herşeyini yitirir, hala en büyük şampiyonluk adayıyız arkadaşlar inanın güvenin sahip çıkın
|
Cevap: Umutlar Bitmedi
Güvenimiz tam elhamdulillah. Bu sefer bizi üzmiyceğinize inanıyoruz.
|
Cevap: Umutlar Bitmedi
ibrahim dağaşana güveniyorum yerli gattuso milli takımda kesinlikle oynaması lazım
|
Cevap: Umutlar Bitmedi
sasma sapan ust ustte 6pugan kaybettik kaybetiyimiz 6pugan hanemize yazilaydi belki buhafta belki bjk gs macindansonra sanpiyonlugumuzu kutlayacaktik evimizde oynuyacagimiz gencler birliyi mac sonrasi lig kupasi 4eylul sitadinda kutlayacaktik neyse umudumuz devam ediyor bizde alisamiyende kutlariz neyapalim salik olsun hem deplasmanda gsyenersek kutlamak ayribir zafer olur.
|
Cevap: Umutlar Bitmedi
[B]Varmi Sivasimizdan yürekli bir Takim Ligte? Kadromuza güc katan Bülent Uygun Hocamiz sagolsun bu Sampiyonluga oynama seviyesine geldik. Sampiyon olduk veya olmadik. Henüz erken ama birsey belli Tarihe bir Yigido Destani olarak gececegiz[/B]
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 11:27. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005