SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Penaltı İcat Ettiler (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=39881)

adres58 17.04.2016 13:58

Cevap: Penaltı İcat Ettiler
 
Sanki galipdik, sanki başbaşa oynuyorduk da bunları söylüyorsun Başkan... Artık taraftar da yemiyor bu numaraları. Hatır transferi yap, sezon başında 200-300 fazla verme devre arasında çöplükleri topla. Elindeki kıymetleri kirala olacağı buydu. Elinde bastonla futbol oynayanları saha içine ''tecrübeli, bu işi bilirler'' diye topladın, oyuncuların kıçını kaldıramıyor. Vizyonsuz Hocalarla, vizyonsuz yönetimle bu hallere düştük. Gerekirse 10 tane hoca değiştireceksin Gençler gibi doğruyu bulacaksın. Hayallerde 5 dakika önce bitti. Şimdi istediğin gibi deplasmanda Başakşehiri yen, istediğin gibi Feneri yen kar etmiyor Başkan. Çünkü o takımlar sayenizde ligde kalmayı hakediyorlar...

Camiamıza geçmiş olsun. Artık yıllarca bekle ki çıkalım. Hayaller de bitti Rüyada...

subasi29 17.04.2016 14:28

Cevap: Penaltı İcat Ettiler
 
[B]Dinime kitabıma Gidin bir tercüman getirin ! Ben bu adamın ne dediğini anlamiyorummmmmmm....[/B]

tekdoktirin 17.04.2016 14:48

Cevap: Penaltı İcat Ettiler
 
sen nerdesin başkan efendi yenimi uyandın nerde valiniz yazık deyilmi bizlere lanet olsun sizin anlayışınıza bu şehri kullanmaya hakkınız yok ,,,,,,,,,,,,kınıyorum

astaravisa 17.04.2016 14:56

Cevap: Penaltı İcat Ettiler
 
Son maç kendi evimizde fenerbahçeyle başkan.....

Külhan 17.04.2016 15:51

Cevap: Penaltı İcat Ettiler
 
Ben hakemin ismini duyduguman mac bizim degil diye bu sitede yazdim biraz adalet bekledim ama malisef bosuna imis biz kahya yi yillardir cok iyi taniyoruz bize karsi hep önyargili maclar yönetti aldigi zikkim olsun ve ayaklarina dolassin emi

menesakin 17.04.2016 16:10

Cevap: Penaltı İcat Ettiler
 
Hadi ya başkan konuşmuş mu? Ya hu adama demezler mi takım düşene kadar sesin soluğun çıkmıyordu şimdi ne kös kös konuşuyorsun. Zerre saygınlığın kalmadı gözümde. bari susarak git te aklımızda bu saçmalıkların kalmasın

sivasfutbol 17.04.2016 16:16

Cevap: Penaltı İcat Ettiler
 
Uyanda balıga gidelim başkanım atı alan üsküdarı gecti bile geçmiş olsun yazık ettiniz sivassporumuza yanlış hoca yanlış oyuncu tercihleri sivassporu bitirdi.

ofozturk 17.04.2016 17:05

Cevap: Penaltı İcat Ettiler
 
Once bizi izlemeye ve sindirmemize muhtaç ettiğin hocaların ve kazma futbolcuların hesabını ver sonra hakemlere dert yan.

Diyecek söz yok.

[B]34 luk 35 lik kazalar
mapushane dostları
hatır gönül futbolculari
aptal aptal hoca seçimleri [/B]

bize bu sene cehennemi gösterdin başkan saollll

triper58 17.04.2016 17:48

Cevap: Penaltı İcat Ettiler
 
Şehirdeki futbol havasını değiştirmek için Roberto Carlos'u getirdiler doğru projeydi kısmen başarılı da oldular ama arkasında durmadılar.Bülent Uygun zamanında futbolcuları değiştirmişlerdi oda tutmamıştı.Teknik kadro ve futbolcu değişiminin sayısını unuttuk.Artık sıra size geldi başkanım.Yönetim olarak iştahlı bir başkan ve ekip gerekiyor.Sezon sonunda olağanüstü kongre kararı alınmazsa taraftarın artık yönetime saygısı kalmaz.

kagansenbas 17.04.2016 17:55

Cevap: Penaltı İcat Ettiler
 
Arkadaşlar başakşehir maçı kilit maç eğer alamazsak matematiksel olarak da hesap yapmaya gerek kalmıyor... Eğer alırsak durum şu şekilde oluyor:

Sivas 27 puan olur ve sonraki iki hafta evinde eze eze alacak eder 33 puan. Sonraki maç kayseri final maçımız.

Kayseri açısından düşünelim. Haftaya bursayı yenerlerse eder 32 puan. Ondan sonraki hafta bjknın evinden puan alamaz. Sonra ki hafta akhisarın avrupa yolunda puan vereceğini düşünmüyorum. Ve onların da evinde oynayacağı sivas maçları final olur. 32 puanları olur.

Yani umutsuzluğa düşmek için bir hafta daha bekleyin olurda başakşehire yenilirsek umutsuzluğa hep beraber düşeriz ama başakşehiri yenersek sonra ki iki hafta rakiplere sivası cehennem etmeliyiz. Kadın çocuk yaşlı genç demeden 90 dakika susmadan sivası inletmeliyiz. Yönetim de gereken dersi almıştır umarım. Zaten ligde kalmayı kayseri maçıyla garantilersek son fb maçında yönetime sitemimizi bildiren bir eylem yaparız.

Yiğido kardeşlerim bir hafta daha sabredelim...


WEZ Format +2. Şuan Saat: 10:02.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005