SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   CHELSEA´YI GETİRECEĞİM! (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=14387)

sinan-58 29.11.2007 15:12

-->: CHELSEA´YI GETİRECEĞİM!
 
başkan bu sozu 2. ligdeyken soyledi herkes guluyordu şimdi hatırlattı heres inanıyor

HaSiVasLıM58 29.11.2007 15:31

--->: CHELSEA´YI GETİRECEĞİM!
 
[COLOR="DarkRed"][B]Sn.Bşk'ımız Bin düşünen ve bir uygulayan gerek iş hayatında gerek spor olsun her zaman bakışlarının altında bir sır perdesi gb esrarengiz bir perde vardır v'Bundan eminimki Bir çoğumuz da o bakışların altındaki görkemi şehvetin farkına varmışsınızdır..!!Gerçekten Sn.Bşk Odyakmaz Kafasından geçirdiyse ki geçirdi hayel değil ilerleyen zamanda karşımıza zaten çıkacaktır..!!ALLAH Razı olsun..[/B][/COLOR]

ibrahim58 29.11.2007 15:37

--->: CHELSEA´YI GETİRECEĞİM!
 
başkanım lafının eridir.size ve takımımıza güvenimiz sonsuz.her zaman her yerde en büyük sivas

DeLiCoCuK 29.11.2007 16:08

--->: Sivas'a Chelsea'yi getireceğim!
 
[QUOTE=nuri_58;279450]başkanın hayali gerçekleşipde chelsea gelirse onları yenip gücümüzü göstereceğimize inanıyorum[/QUOTE]


whay süper :D İnşaLLah yeneriz bea (: SivasSpor -5 CheLsea -0 :D

nuri_58 29.11.2007 16:14

--->: Sivas'a Chelsea'yi getireceğim!
 
[QUOTE=DeLiCoCuK;279624]whay süper :D İnşaLLah yeneriz bea (: SivasSpor -5 CheLsea -0 :D[/QUOTE]

5-0 çok zor ama 1-0 falan yeneriz

Yiğiter 29.11.2007 16:29

-->: CHELSEA´YI GETİRECEĞİM!
 
desenize çelsi hayatının maçına çıkacak..:)

sivaslı yıldız 29.11.2007 16:42

--->: CHELSEA´YI GETİRECEĞİM!
 
Keşke Mourinho istifa etmeseydi.. O'da gelirdi..:rolleyes:..:)

Ss--58--Ss 29.11.2007 16:49

--->: CHELSEA´YI GETİRECEĞİM!
 
hayırlısı olsun inşallah o günleride görürüz...

özsivasli1903 29.11.2007 18:09

--->: CHELSEA´YI GETİRECEĞİM!
 
bizim baskan müthis bi adam ya...
adam büyük düsünüyo bizim gibi degil
eger sivas ilk yariyi lider bitirirse hicbir futbolcusunu satmaz
iki üc transfer ve hedef sampiyonluk ...

sivassssssssssssssss

yigido_furkan 29.11.2007 18:14

-->: CHELSEA´YI GETİRECEĞİM!
 
ins bu amacimizi ulasiriz dusunun aksam 21.45 stad 4 eylul arena ne guzel olur.bnce Abramovicte Sivasi Ingiltereyr getirmenin hesaplarini yapio olabilir:)


WEZ Format +2. Şuan Saat: 17:39.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005