![]() |
-->: CHELSEA´YI GETİRECEĞİM!
başkan bu sozu 2. ligdeyken soyledi herkes guluyordu şimdi hatırlattı heres inanıyor
|
--->: CHELSEA´YI GETİRECEĞİM!
[COLOR="DarkRed"][B]Sn.Bşk'ımız Bin düşünen ve bir uygulayan gerek iş hayatında gerek spor olsun her zaman bakışlarının altında bir sır perdesi gb esrarengiz bir perde vardır v'Bundan eminimki Bir çoğumuz da o bakışların altındaki görkemi şehvetin farkına varmışsınızdır..!!Gerçekten Sn.Bşk Odyakmaz Kafasından geçirdiyse ki geçirdi hayel değil ilerleyen zamanda karşımıza zaten çıkacaktır..!!ALLAH Razı olsun..[/B][/COLOR]
|
--->: CHELSEA´YI GETİRECEĞİM!
başkanım lafının eridir.size ve takımımıza güvenimiz sonsuz.her zaman her yerde en büyük sivas
|
--->: Sivas'a Chelsea'yi getireceğim!
[QUOTE=nuri_58;279450]başkanın hayali gerçekleşipde chelsea gelirse onları yenip gücümüzü göstereceğimize inanıyorum[/QUOTE]
whay süper :D İnşaLLah yeneriz bea (: SivasSpor -5 CheLsea -0 :D |
--->: Sivas'a Chelsea'yi getireceğim!
[QUOTE=DeLiCoCuK;279624]whay süper :D İnşaLLah yeneriz bea (: SivasSpor -5 CheLsea -0 :D[/QUOTE]
5-0 çok zor ama 1-0 falan yeneriz |
-->: CHELSEA´YI GETİRECEĞİM!
desenize çelsi hayatının maçına çıkacak..:)
|
--->: CHELSEA´YI GETİRECEĞİM!
Keşke Mourinho istifa etmeseydi.. O'da gelirdi..:rolleyes:..:)
|
--->: CHELSEA´YI GETİRECEĞİM!
hayırlısı olsun inşallah o günleride görürüz...
|
--->: CHELSEA´YI GETİRECEĞİM!
bizim baskan müthis bi adam ya...
adam büyük düsünüyo bizim gibi degil eger sivas ilk yariyi lider bitirirse hicbir futbolcusunu satmaz iki üc transfer ve hedef sampiyonluk ... sivassssssssssssssss |
-->: CHELSEA´YI GETİRECEĞİM!
ins bu amacimizi ulasiriz dusunun aksam 21.45 stad 4 eylul arena ne guzel olur.bnce Abramovicte Sivasi Ingiltereyr getirmenin hesaplarini yapio olabilir:)
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 17:39. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005