![]() |
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
SAGOL GOKHAN ABI GUSELL OLDU HARBYEN YARIN GOSTERMEK AMACLI ACARIMM
|
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
[B]Gerçekten Ahmet Kardeşim,
Sivasspor'a Çok Yeni Katılan Bir Grup OLmanıza Rağmen Çok Büyük İşler Yaptınız. İnşallah Bu Hafta oYnanacak Maçta O Pankartı Görmek Dileğiyle.[/B] |
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
pankart güzel ahmettt ben y.g kayseri baskanı
|
Cevap: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
[B]Mesaj yazan herkeze tesekkur ederım.. Antı Istanbul Fan Cluß[/B]
|
Cevap: --->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
[QUOTE=EyüphanAydın;359360][B]Gerçekten Ahmet Kardeşim,
Sivasspor'a Çok Yeni Katılan Bir Grup OLmanıza Rağmen Çok Büyük İşler Yaptınız. İnşallah Bu Hafta oYnanacak Maçta O Pankartı Görmek Dileğiyle.[/B][/QUOTE] [B]Sende rıdvan dılmengıbı adamsın ha Eyuphan[/B] |
Cevap: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
Cok Gzell olmus =D Sivasspor "a Basariilar
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 20:54. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005