SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Yiğido Gençlik (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=97)
-   -   YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!! (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=18349)

GLoBe-Y-Gençlik 02.05.2008 21:21

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
SAGOL GOKHAN ABI GUSELL OLDU HARBYEN YARIN GOSTERMEK AMACLI ACARIMM

EyüphanAydın 02.05.2008 21:37

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
[B]Gerçekten Ahmet Kardeşim,

Sivasspor'a Çok Yeni Katılan Bir Grup OLmanıza

Rağmen Çok Büyük İşler Yaptınız.

İnşallah Bu Hafta oYnanacak Maçta O Pankartı Görmek

Dileğiyle.[/B]

SAVİS 26.05.2008 12:32

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
pankart güzel ahmettt ben y.g kayseri baskanı

GLoBe-Y-Gençlik 03.03.2009 07:15

Cevap: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
[B]Mesaj yazan herkeze tesekkur ederım.. Antı Istanbul Fan Cluß[/B]

GLoBe-Y-Gençlik 03.03.2009 07:16

Cevap: --->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
[QUOTE=EyüphanAydın;359360][B]Gerçekten Ahmet Kardeşim,

Sivasspor'a Çok Yeni Katılan Bir Grup OLmanıza

Rağmen Çok Büyük İşler Yaptınız.

İnşallah Bu Hafta oYnanacak Maçta O Pankartı Görmek

Dileğiyle.[/B][/QUOTE]

[B]Sende rıdvan dılmengıbı adamsın ha Eyuphan[/B]

Sivaslikiz68 10.03.2009 21:08

Cevap: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
Cok Gzell olmus =D Sivasspor "a Basariilar


WEZ Format +2. Şuan Saat: 20:54.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005