SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Yiğido Gençlik (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=97)
-   -   ARKADAŞLAR TARAFTAR GÖSTERELİM (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=24462)

sivas_sevdamiz 20.03.2009 13:05

Cevap: ARKADAŞLAR TARAFTAR GÖSTERELİM
 
[QUOTE=YiğidoGençlik;494052][B]Haklısın ama onlar maratonu canlandırıyor bizde kale arkasını hem sen gel bu maçta yine aramıza kaç kişiyiz gör 50-60 mı yok 200-250 kişi mi[/B][/QUOTE]

Arkadaşım farklı yerlerde olmanız da çok güzel. Ama birlikte hareket etmeniz lazım. Bir taraf bi tezahürat yaparken diğer grup farklı bi tezahürata başlayınca adeta "birbirinizi susturuyorsunuz". İki grup zaman zaman birbirini dinlendirerek sırayla tezahürat yapmalı. Ama genel olarak karşılıklı tezahüratlar yapılmalı diye düşünüyorum.

sivas_sevdamiz 20.03.2009 13:09

Cevap: ARKADAŞLAR TARAFTAR GÖSTERELİM
 
[QUOTE=ÇAĞLAR GİYİM;494034]ARKADAŞLAR MAÇTA TRUBUNDEKİ
GRUPLARA AYAK UYDURURSAK ÇOK
İİ OLUR
SADECE ÇEKİRDEKLE OLAY BİTMİYO BU HAFTA OTURDUGUNUZ YERDEDE BAGIRA BİLİRSİNİZZZZZZZZZZZZMESELA YİGİDO GENÇLİK GAR TARAFINI HAREKETLENDİRİYO
ONLARA
1967 TARAFTAR DERNEGİ
MARATONDA
ADAMLAR TEZAHURAT YAPIYO
BİR İNŞALLAH DEMEK BİLE ZORLARINA GİDİYO ÇEKİRDEKÇİ TAYFASININ BU MAÇTADA İNŞALLAH HER ZAMANKİ GİBİ OLMAZ[/QUOTE]

ayağa kalkmak millete zor geliyosa oturarak da tezahürat edebilirler. Önemli olan ses çıkması, ayakta veya oturarak.

ZALIM_58 20.03.2009 13:09

Cevap: ARKADAŞLAR TARAFTAR GÖSTERELİM
 
[QUOTE=sivas_sevdamiz;494088]Arkadaşım farklı yerlerde olmanız da çok güzel. Ama birlikte hareket etmeniz lazım. Bir taraf bi tezahürat yaparken diğer grup farklı bi tezahürata başlayınca adeta "birbirinizi susturuyorsunuz". İki grup zaman zaman birbirini dinlendirerek sırayla tezahürat yapmalı. Ama genel olarak karşılıklı tezahüratlar yapılmalı diye düşünüyorum.[/QUOTE]

çok haklısın hemşo bencedce sadece bir birlerini susturmaya çalışıyolar birlik olursa şahane olur

yigidolar06 20.03.2009 13:12

Cevap: ARKADAŞLAR TARAFTAR GÖSTERELİM
 
250 kişiye bu hafta çok büyük sorumluluklar yükledik kale arkası gar tarafını organize edecekleri sözünü ankarada aldık 250 kişi yanına türübünden en az birkişi alsın anında 500 kişi olursunuz başkentte olduğu gibide karşılıklı tezaruhat yaparsınız şimdiden keyifle tv den maçı izliyecem

06kaan058 20.03.2009 13:50

Cevap: ARKADAŞLAR TARAFTAR GÖSTERELİM
 
evet kardeş trabzonspor kadar olamıyazazmı yeter diyelim artıkk hadi gardaşlarımm gösterelim kendimizii

06kaan058 20.03.2009 13:52

Cevap: ARKADAŞLAR TARAFTAR GÖSTERELİM
 
ya sinirimden delirecem ha şu çarşı ne böle kardeş 10 kişide olsa 10 bin kişid4e olsa stat iniliyor abii yapalım bizde eyetr yaww YETERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRYETERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

06kaan058 20.03.2009 13:54

Cevap: ARKADAŞLAR TARAFTAR GÖSTERELİM
 
NASIL SOKMAYALIM KARDEŞİMM KURU KALABALIK DEVAMMI ETSİN ARTIK GÖZÜMÜZÜ ACALIM NE EMNİYETE NE YÖNETİM ETKİLEYECRK BİZİ BU HAFTAA YETERRRRRRRRRRRRRR

babysever 20.03.2009 14:09

Cevap: ARKADAŞLAR TARAFTAR GÖSTERELİM
 
[B]Sevgili Yiğidolar bu hafta biz 1967 Sivasspor Genç Taraftarlar Derneği olark yine herzamanki yerimiz olan Maraton Tribünü A Kısmında olacağız..Maç için Maratondan bilet alan Yiğidoların bizim yanımıza gelmelerini istiyoruz.Bizim maça gelecek Yiğidolardan tek isteğimiz bizim yaptığımız tezahüratlara katılmasalar bile alkış ve benzeri tarzda destek olmaları...Örneğin bizim söylediğimiz bestelere eşlik etsinler...

Örneğin 2 Kupayı getirin bize canımızı verelim size bestesinin sonuna İnşallah kısmını gür bir şekilde bütün maraton söyleyebilir..Ve bu beste yapılırken alkış ile destek verilebilir..Lütfen biraz duyarlı olalım...[/B]

RK sTyLa 58 20.03.2009 14:23

Cevap: ARKADAŞLAR TARAFTAR GÖSTERELİM
 
4 EYLÜLÜ inlettin yigidolarr
ah keske macta bende tribünde olsamm ama gurbet iste--ha diyince gelemiyorsun..
ama gidebilenler cekirdek yemeyi biraksinn bagirsinn....
bizdee Tv den diyelimm aha bizim taraftarlarr....

-------------------------------------------------
[img]http://i33.tinypic.com/2mqri46.jpg[/img]

ChaRisMa 20.03.2009 14:34

Cevap: ARKADAŞLAR TARAFTAR GÖSTERELİM
 
[QUOTE=YiğidoGençlik;494037][B]
Birde maratonda 67 derneği var da başka kim var tarftr grupları derken ben başka göremiyorumda bi yardımcı olursan sevinirim..[/B][/QUOTE]
[B]Bende Onu demeK istedim Zaten!!!
YenıcerıLerde Yenıden DonuyorLar!!!!!!![/B]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 07:53.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005