![]() |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
[B]bilica dışında takım olarak oynadıgınız futbol tam bir rezeletti adamlar [/B]
|
Cevap: Maçı Değerlendirelim
[QUOTE=ademgoze;516103]Maçın yıldızı kimdi ?
ibrahim tun Maçın en kötüsü kimdi ? petkoviç abdullah Maçta göze çarpanlar ? ilk yarı yoktuk Ne gibi eksiklerimiz var ? kontrollü oynamadık Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler ? bize yakışmadı Taraftar nasıldı ? iyi Maç hakkında genel yorumunuz ?[/QUOTE] amator futbolcuyum boyle bir mac gormedim ne soylenebilirkii |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Maçın yıldızı kimdi ?
BİLİCA Maçın en kötüsü kimdi ? Mehmet,Abdurrahman Maçta göze çarpanlar ? Musanın kalenin dibinden kacırdığı gol! Ne gibi eksiklerimiz var ? Bitirici vuruşlarımız koskacaman bi [COLOR="Red"]0[/COLOR] Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler ? Bireysel hatalar ve şansızlık...Musanın kacırdığı,Mehmetin kacırdığı,bilicanın direkden gelen topu ve devamında 1 direk daha 2 net penaltımız verildemi elle müdaheleden dolayı Taraftar nasıldı ? taraftar 1.yarı 25. dk ye kadar normaldi.kötü deildi yani.fakat 2. yarıda çok daha başkalardı.hepsine HLL olsun! |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
[B][url]http://www.ligtv.com.tr/VideoHaber/?r=1&hid=56292[/url] Blicanın müthiş füzesi cataldan dönüyor sonra kamanan tekrar vuruyor ve yine direkten dönuyor şansızlık bu kadar olur...[/B]
|
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Beyler Takıma laf söylüyosunuz ama taraftar çok mu iyi adamlar ayaga kalkanı otur lan diyerek indiriyo taraftar hala amatör Mehmet Yıldız sorunları var Sadece formsuz canı gönülden adama sahip çıktınız mı mehmet Antalya maçında taraftar mehmet yıldız diye bağırdı adam çoştu ve gol asisti yaptı ayrıca Bülent hocaya başkana kaç kere bağırdınız bu takım elinden geleni yaptı bilet parasına gelince bir sigara parası feda olsun sivasspora kendinize gelin artık birazda siz düşünün bu taraftar şampiyon olur mu :( Alınlarından öpüyorum Mehmet Yıldızın da diğerlerininde Allah işlerini rast getirsin haa Bilicaya gelince kesinlikle satılsın çünkü onuda bu transfer dedikoduları olumsuz etkiler mehmet yıldızın durumuna düşer Anadolu takımlarının kaderi bu abi ne yapalım :(
|
Cevap: Maçı Değerlendirelim
[QUOTE=Metal Gear;516141][B]Mehmet yıldız bu takımda rekabet dışı kalan bir oyuncu olmuş iyice..
vekillerin bile bu kadar dokunulmazlığı yoktur..Bir şey yapabilmiş gibi maç boyu elini havadan kaldırmıyor,sürekli top istiyor..Artık yeter..benim hayallerim,Mehmet'in hedeflerini böcek gibi ezmeli![/B][/QUOTE] Bu ligde saç baş yolduran, insana saç baş yolduran iki forvet var birisi Guiza ikincisi Mehmet yıldız.. Düşünün ligin en çok ofsayta düşen forveti.. Bazı arkadaşlar mehmet yıldız satılmasın diyorlardı arkadaşlar anladık ki mehmet yıldızın aklı GS kalmış.. iki metreden gol atamıyor ya kardeşim git o zaman mardin sporda oyna ne işi var bu adamın şampiyonluğa oynayan takumda.. |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Şu maçı bir gün de Bülent Hoca değerlendirse keşke ...
|
Cevap: Maçı Değerlendirelim
[QUOTE=karamik;516154]Beyler Takıma laf söylüyosunuz ama taraftar çok mu iyi adamlar ayaga kalkanı otur lan diyerek indiriyo taraftar hala amatör Mehmet Yıldız sorunları var Sadece formsuz canı gönülden adama sahip çıktınız mı mehmet Antalya maçında taraftar mehmet yıldız diye bağırdı adam çoştu ve gol asisti yaptı ayrıca Bülent hocaya başkana kaç kere bağırdınız bu takım elinden geleni yaptı bilet parasına gelince bir sigara parası feda olsun sivasspora kendinize gelin artık birazda siz düşünün bu taraftar şampiyon olur mu :( Alınlarından öpüyorum Mehmet Yıldızın da diğerlerininde Allah işlerini rast getirsin haa Bilicaya gelince kesinlikle satılsın çünkü onuda bu transfer dedikoduları olumsuz etkiler mehmet yıldızın durumuna düşer Anadolu takımlarının kaderi bu abi ne yapalım :([/QUOTE]
karamik sen maçı izledin mi önce bir onu söyle bana.Bana hiç maç izlememişin gibi geliyor.Bugün harika bir taraftar vardı.2-0 dan geriye düştüğümüz maçta 90 dakika boyunca takımını destekleyen bir taraftardan bahsediyorum.Sırf taraftara laf etmek bunları yazıyorsan o başka. Ayrıca Mehmet Yıldız bu takımın ekmeğini yemiştir senelerce onu mehmet yıldız yapan bu takımdır mehmet yıldız değil.Sana birşey söyleyeyim mi Mehmet Yıldız bu takımdan gitsin hiçbir takımda oynayamaz.Onun için de şunu diyorum yeter artık çek git Mehmet Yıldız... |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
ahhh ahhhh ne diyim bilmemki KARAKUCAK GURESCISI MEHMET YILDIZ SENIN HAYATINDA GORECEGIN YUKSEY YER SIVASSPORDU SANMAMKI SENI ARTIK ALSINLAR KORKARIM BU BULENT UYGUN OLDUKCA BASIMIZA KALDIN SAHADA GEZ ONA BUNA BAGIR ONUNE GELEN TOPLARI MINARE BOYU CIKART SONRA TAKIMIN MORALINI BOZ GUYA KAPTANSINYA HAKLISINYA AYNI UYGUN GIBI OLMUSSUN ARTIK KIVIRMAYI BIRAKIN YETERYA....
|
Cevap: Maçı Değerlendirelim
sayin bulent hoca ne yaptiginin farkindamisin sivasin gariban insaninin sivas in fakirinin ekmegini kesip mac bileti aldigi paralarini lig tv ye ve basina yedirdin helal olsun adam gibi takimini yonetseydin sacma sacma demecler vermek yerine sagol besiktasin onunde tavsanlik yaptirdigin icin yigit insanimiza
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 06:42. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005