![]() |
Cevap: Ankara`da kampa girdiler
al bi tane daha :D Her yerdeler adamlar keşke bizim taraftarlarımız da böyle aktif olsa internette tvde sesimizi duyursa nerdeeeeee :confused:
|
Cevap: Ankara`da kampa girdiler
otobüs yozgatta mola verdi gördüm...
|
Cevap: Ankara`da kampa girdiler
[B]abo kızılcahamama gelmısler pataranın orda bizim ev var hep takım arabaları gecer gitseydim gorurmustum be tuh :D[/B]
|
Cevap: Ankara`da kampa girdiler
enazından ankarada baskı altında degıller kafaları rahat bedenlerı dıncbı sekılde maca hazırlanırlarsa macı kesın alırızzz vede avaraj yaparız ŞAMPİYON SİVASSPORRRRRRR
|
Cevap: Ankara`da kampa girdiler
arkadaşlar bir kurban yoksa keselim bu direkler bize daha çok çektirecek
|
Cevap: Ankara`da kampa girdiler
[QUOTE=tuzlugollu;517004]yav bosver beni bunalim modundayim ben istememmi yanilmayi keske yazdiklarimdan dolayi utandirsalar beni hic gocunmam yeterki basarili olsunlar .....[/QUOTE]
YAVV TUZLUGÖLLÜ GARDASIM SENIN ALNINDAN ÖPESIM GELIYOR HISLERIME DÜSÜNCELERIME ORTAK OLUYORSUN , biz ne kadar elestirsekte sivasliyiz ve sivassporluyuz, sivassporun herzaman destekcisiyiz, yaninda olamasakta , kalbimiz hep sivasla ve sivassporla , insallah bjk ankaradan bir celme yerde , bizimkilerde cikisa gecerse zor ama , insallah diyelim |
Cevap: Ankara`da kampa girdiler
[QUOTE=TS58;517012]BÜLENT HOCA ne yazıkki zor maçların adamı değil.
BİRTEK TRABZONSPOR maçı hariç.(3-0) lık.[/QUOTE] bülent hoca her takimi iyi analiz edemiyor , su bir gercekki her takimin farkli bir oyun yapisi var , analiz etmeden mac kazanamazsin |
Cevap: Ankara`da kampa girdiler
pespese on tane pas yaptigimiz kac macimiz var ben hatirlamiyom belki bir veya iki ucu bulmaz sivas kendisi gibi kapali takimlari hic gecemiyo tama kontra atakla cikiyozda kontraya cikmayi beklerken ontane pozisyon veriyoz biraz topa hukmetmesini becerseler yeter hoca degiliz haci degiliz amma gorunen koy kilavuz istemez hacettepe genc bi kadro bizimkiler onlarin hizina ayak uyduramaz gorun bakin eger yine yanlis secimlerle sahaya cikarsak ayni antepin iki genc oyuncusu kendisini gostermek adina bizim kanatlari nasil dagitti hacettepelilerde aynen oyle motive olacaklar adamlar dustu kesin amma bu isin icinde ekmek davasi var adamlar vitrine cikma maclari olarak goruyo artik biz sampiyonluga oynuyoz amma dusen takimlar bizden daha hirsli oynuyo bu nasil mantik bunu hangi hova aciklayabilir hangi cok bilmis futbol fukarasi yorumlayabilir hangisi daha degerli dusmekmi kalmakmi yada sampiyon olmakmi .......
|
Cevap: Ankara`da kampa girdiler
KAMP GÜZEL BU SATTEN SONRA 3 TE 3 ŞART 3 TE 3 BİZİ KESİN ŞAMPIYON YAPACAK CÜNKİ EZIK BJK 3 MACINDA MUTLAKA FİRE VERECEK VE BU KESİN DEMEDİ DEMEYİN VE BİZ İSYANDAYIZ HAKLIYIZ BİZİ ŞAMPIYONLUA SİZ İNANDRDINIZ BEN VE TÜM YİGİDOLAR ŞAMPIYONLUK BEKLIOO BUNDAN SONRA AMAN VE TÜM YİGİDOLAR BURASI BİZİM EVIMIB HERZAMAN BURASI VAR AMA FANATIK TE BENI VE DİGER YİGİDOLARI YANLIZ BIRAKMAYIN GİRİN YORUM YAZIN RESMEN SAVAŞ YAPIORUZ RESMEN SİDE GİRİN SAYGILAR ANKARADA FANATIK YİGİDO ÇETİN
|
Cevap: Ankara`da kampa girdiler
Mecun Başkan haklısın bizi şampiyon yapmayacaklar ama bu kişilerin en başında Bülent Uygun geliyor haberin olsun. Bu adama en ufak güvenim kalmadı Sivas'ın başarısından çok kendi küçük menfaatlerinin peşinde olduğuna inanmaya başladım. Aksi durumda daha da kötü bu kişi teknik direktörlüğün t'sinden anlamıyor demektir.
Takım içinde taşların yerinden oynadığı görünüyor arkadaşlar. Murat Erdoğan ve Kamanan'da neden ısrar ediliyor açıklaması lazım. Balili bizim yıldızımızdı şimdi harcanmaya çalışılıyor. Silla neden oynamıyor, Paşeko 1 senedir 18'e bile alınmıyor nedense. Velhasıl bu adama birinin dur demesi lazım. |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 04:14. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005