SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   SivasSpor (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   66 PUAN! (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=25493)

ferhat_58_oğuz 11.05.2009 17:09

Cevap: 66 PUAN!
 
[QUOTE=Semih Çakır58;517114]ben aslen fenerbahçeliyim inkar edemem asla ama ikinci takımım sivasspor olmadı ikiside olmadı seneye inşallah[/QUOTE]

senin kimliğinde sivas yazıyosa git o kimliğini değiştir hemen seni biz sivaslı olarak kabul etmiyoruz

dede58 11.05.2009 17:11

Cevap: 66 PUAN!
 
Eğer bu takım şampiyon olursa umutsuzluğa bürünmüş taraftarlarımızın sevinmeye asla ama asla hakkı yoktur. Göreceksiniz Sivassporumuz şampiyon olacaktır. Eğer olmazsa futbolla tamamen bağlantımı keserim ama sivassporlu olarak ölürüm. Böylesi daha iyi. Takımım şampiyon olsun ama olmasın ben Sivassporlu olarak öleceğim. Ama umutsuz ölmeyeceğim hiçmi değilse. Göreceksiniz Şampiyon biz olacağız.Olamazsak Sivas'a gelip eşşek gibi anıracağım herkesin ortasında...

ferhat_58_oğuz 11.05.2009 17:15

Cevap: 66 PUAN!
 
[QUOTE=konartr58;517066]66 puanla şampiyon değil şampanya oluruz.bjk nın şampiyonluk kutlamasında.69 puanla bile şampiyon olmak zor.kendi kendimiz kandırmayalım.sivas artık 3.lüğün takımıdır.[/QUOTE]

ya hemşerim senin böyle bir yazı yazacağını tahmin etmezdim umudunu kaybetme hemen karamsar olma lütfen bırak onu bunu biz 2 maçta 2 mağlubiyet aldık bjk alamazmı sen bjk nin gs maçını ala bileceğini düşünüyonmu yeterki kazanma alışkanlığımızı tekrar devam ettirelim bak o zaman sen gör neler değişiyor şampiyon kim oluyor

EmeryKadikoy 11.05.2009 17:17

Cevap: 66 PUAN!
 
ana hamsiler sızmış topiğe.. :D

sivasın zoru başaracağına inanıyorum şampiyon olmasada en azından ikinci olup clye gitsin. gönüllerin şampiyonu oldu zaten sivas.

ERMAN 11.05.2009 17:47

Cevap: 66 PUAN!
 
[QUOTE=konartr58;517066]66 puanla şampiyon değil şampanya oluruz.bjk nın şampiyonluk kutlamasında.69 puanla bile şampiyon olmak zor.kendi kendimiz kandırmayalım.sivas artık 3.lüğün takımıdır.[/QUOTE]

besıktas denızlı gs ankaragücü yensın sampuan olurum trabzon 3 macta 4 puandan fazla toplasın sampanya olurum böyle bir ihtımal yok yok bız ıkı macı alalım yeter dıyorum 6 puan bıze yetecek

Cley 11.05.2009 17:56

Cevap: 66 PUAN!
 
[B]Geçen yıl 73 puanla 4. ol bu yıl 66 puanla şampiyonluk hesapları yap.hay böyle ligin....[/B]

alyazmalim 11.05.2009 18:34

Cevap: 66 PUAN!
 
niye 66 puan diyorsunuz. daha 3 hafta var. yani 9 puan eger besiktas bu uc maci alirsa sampiyon besiktas. sivassporumuz sampiyonlugu unutsun artik. bende cok isterdim sampiyon olmamizi ama cok gec artik. is isten gecti.

nntvaq 11.05.2009 18:43

Cevap: 66 PUAN!
 
[QUOTE=alyazmalim;517202]niye 66 puan diyorsunuz. daha 3 hafta var. yani 9 puan eger besiktas bu uc maci alirsa sampiyon besiktas. sivassporumuz sampiyonlugu unutsun artik. bende cok isterdim sampiyon olmamizi ama cok gec artik. is isten gecti.[/QUOTE]

tipik bir sivasspor SEYİRCİSİ!!!
inadına şampiyon sivasspor

Cley 11.05.2009 18:56

Cevap: 66 PUAN!
 
[B]Bir ankara takımının bjk ya hediye ettiği liderliği diğer bir Ankara takımı bize geri verecek bu hafta."Bırakacaz işi gücü bastır Ankaragücü". Haftaya da bir başka Ankara takımını yenerek liderliğimizi pekiştirip.Şampiyonluğa uzanacağız Allahın izniyle.[/B]

FANATIK YIGIDO 11.05.2009 19:14

Cevap: 66 PUAN!
 
[QUOTE=trab61nl;517043]bu satten sonra çok zor hatta imkanız :)her şey bitti psikolojik baskı ile işiniz imkansız gibi bir şey ama biz 2 haftadır yendiğimiz için farklı bence ismini dahi yazmaktan nefret ettiğim takımla kozlarımızı paylaşırız sivasspor artık diskalifiye oldu diyebilirim çok rahat bir şekilde[/QUOTE]

hemso bu yazdigin seyleri yerinde olsaydim yazmazdim merak edip nicindersen haftaya cevabini alirsin hicbirzaman pisman olacaginseyleri yapma bence haftaya hersey bizim aleyhimize donebilir


WEZ Format +2. Şuan Saat: 10:01.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005