SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Umutlar Bitmedi (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=25518)

yigidogurbettee 13.05.2009 23:22

Cevap: Umutlar Bitmedi
 
[QUOTE=BozokluReis58;518125][B]Varmi Sivasimizdan yürekli bir Takim Ligte? Kadromuza güc katan Bülent Uygun Hocamiz sagolsun bu Sampiyonluga oynama seviyesine geldik. Sampiyon olduk veya olmadik. Henüz erken ama birsey belli Tarihe bir Yigido Destani olarak gececegiz[/B][/QUOTE]

İnşallah tüm iyi niyetlerimiz bu yönde.

sivasfutbol 15.05.2009 14:41

Cevap: Umutlar Bitmedi
 
boş umut geçti borun pazarı süüür merkebini niğde ye canlarım bir başka bahara seneye bank asya liğine düşmeyelimde?

burak_baykal 16.05.2009 01:59

Cevap: Umutlar Bitmedi
 
[B][COLOR="Teal"]iki maç kaybettik diye asla umutları kesmeyelim inşallah bu hafta hacettepe maçını aldıktan sonra kendi evimizde gençlerbirliği ile oynayacağız ve bundan sonraki maçlarda sivasspor için dualarımızı ve desteklerimizi esirgemeyeceğiz.şimdi hacettepe maçı için el ele desteklemeye[/COLOR][/B]

bgürsoy 16.05.2009 02:53

Cevap: Umutlar Bitmedi
 
[QUOTE=sivasfutbol;518577]boş umut geçti borun pazarı süüür merkebini niğde ye canlarım bir başka bahara seneye bank asya liğine düşmeyelimde?[/QUOTE]

sana yanlışlıkla teşekkür ettim.. teşekkürümü geri versene.. yazdığın mesaja bak abi..kurbanın olayım Sivaslı olamadığını söyle bana..

sivasfutbol 16.05.2009 11:49

Cevap: Umutlar Bitmedi
 
doğruları söyleyince sivaslı olunmuyormu.???

osmanlisivas 16.05.2009 13:31

Cevap: Umutlar Bitmedi
 
[QUOTE=sivasfutbol;518821]doğruları söyleyince sivaslı olunmuyormu.???[/QUOTE]

Hayır Yanlışları doğru gibi gösterenler sivaslı olamıyor.

kasko 16.05.2009 13:42

Cevap: Umutlar Bitmedi
 
[QUOTE=sivasfutbol;518577]boş umut geçti borun pazarı süüür merkebini niğde ye canlarım bir başka bahara seneye bank asya liğine düşmeyelimde?[/QUOTE]

Sen bir kere sivaslı değilsin olamazsın da...
Neden biliyor musun??
Hadi, benim umudum yok desen anlarız
Ancak söylediğin cümleye dikkat et.
Seneye bank asya ligine düşmeyelim de diyorsun.
Sen nasıl düşeceksin Bank asya ligine böyle saçma bir söz olabilir mi.
Bunu sadece ve sadece sivas düşmanları söyler.Sen de galiba onlara özendin veyahut onlardan birisisin.

Eğer sivaslıysan bizim sizin gibilere ihtiyacımız yok.Senin gibi sivaslıya yazıklar olsun...


WEZ Format +2. Şuan Saat: 09:38.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005