![]() |
Cevap: Yönetimden Uyarı
[QUOTE=Champion58;518373]Bu takımından ilk olarak mehmet yıldızın gitmesi lazım. Gerisi iyi yola gelinir. Mehmet bencilleşti iyice sansasyon dengesini bozdu ne kendisine ne de takıma faydası var şuan. Top öldürüyor sadece bu 3 maçta aslında balili kamanan - herve tum balili - tum ile kamananda olsa inanın mehmet çok faydaları olucak. bütün paslar ona veriliyor bagırıp çagırıyor verilmezse o alıyor sırtını geriye rakip oyuncaya yaslıyo klasik hareket herkes ögrendi artık kimsede yemiyor. Topu öldürüp bırakıyor. Mehmetin bu sezon gitmesi kesin şart[/QUOTE]
Yazdıklarına hak veriyorum.Mehmet'in takıma çok emeği geçmiştir,inkar edilemez.Ama transfer isimlerinde sürekli adının geçmesi ve lehine sonuç çıkmadığı için halen aklının oralarda takılı kaldığını belli etmesi üstüne de her maçta 90 dakika oynaması ya da oynamak istemesi bedenen ve zihnen vasatın altında performans çizmesine neden olmuştur.Vasatın altında olan bu çizgi onun hal ve hareketlerinin değişmesine neden olmuş;sinirli,agresif,bencil,asabi tavırlar sergilemeye başlamıştır.Saha içinde kaptanlık yapan birinin takım arkadaşını kendisine top atmadı diye azarlamaya hakkı yoktur.Arkadaşları oyun gereği değil kendisi istiyor diye top vermiyorlar diye de takımı cezalandırırmış gibi davranmaya da kimsenin hakkı yoktur.İlk seneler Bülent UYGUN sahada oynatacak oyuncu bulmada sıkıntı çekerken Mehmetin takımı sırtladığı,3 sarı kartla 13-14 hafta oynadığı yadsınamaz.Lakin çıta yükseldikçe Mehmet bazı şeyleri taşımakta sıkıntı çektiğini belli etmektedir.Ön planda olmak isteği,basın ve medyada devamlı yer almanın verdiği şımarıklık daha önce saha da sürekli yere bakmasından şikayet edilen bu adamın şimdi burnunun kaf dağında olmasına neden olmuştur.Daha önce 3-4 oyuncunun oyundan düşüremediği Mehmet şimdi tek bir oyuncunun basit markesi ile oyundan düşmektedir.Son maçlarda yabancı topçuların Mehmetle paslaşmak istemediği de görülmektedir.Oluşan pozisyon sonucu son adam Mehmet ise gerektiği gibi onun vurmayacağına ya da topu gereğinden çok ayağında tutacağına duyulan kanaattan mıdır nedir yabancı topçular onu asiste etme gereği duymamaktadır.Aynı yerde başka bir topçu varsa ona pas atmaya ya da topa kendileri gitmeyi tercih etmektedir.Bu tür şeyler maalesef görüldüğü gibi takıma zarar vermektedir.Mehmet daha fazla kendine zarar vermek istemiyorsa kafasını bazı şeylerden soyutlamalı,saha da bedenini dinlendirmeyi de öğrenmeli ve kaptanlığı bırakmalıdır.Şahsi fikrim bir takımda takım kaptanının ya orta saha oyuncusu ya da kaleciden olması yönündedir.Çünkü sahayı en iyi okuyan,oyunu en iyi gören onlardır.Yönetimin de sezon sonu diğer topçular gibi gerekirse Mehmetinde satışına olur vermesi gerekmektedir.Çünkü zihinsel olarak kendini başka yere ait hisseden birinin takıma daha fazla vereceği bir şey olmayacaktır. |
Cevap: Yönetimden Uyarı
BIZI BU TRANSFER SOYLENTILERI MAHVETTI ZATEN MEHMETIN GALATASARAY MACERASINDAN SONRA VARMI MEHMETI GOREN SIMDIDE AYNI YALAN HABERLERLE TAKIMIMIZI YIPRATMAYA CALISIYORLAR INSALLAH KAPILMAZ FUTBOLCULARIMIZ BU YALAN RUZGARINA
|
Cevap: Yönetimden Uyarı
bizde yedik...sen en onemlı macından once bılıcanın degerını acıkla sonra mac gıtsın sonrada neden boyle oldu de ve sonrada transfer yasagı getır...
o kadar para gelıyor ama gözümüz doymuyor heralde..bırakın da lıgden sonra fıyat acıklayın bu takım herseyden önce sportif bir kulup ticari değil.. aynen dogru yoldayız... |
Cevap: Yönetimden Uyarı
[B]hangi takımda görülmüştür futbolcunun bedelini lig bitmeden söylemek[/B]
|
Cevap: Yönetimden Uyarı
[B][COLOR="Green"]sadece son 3 maç kaldı hadi yiğitlerim şunları utandıralım haydi yiğidolar şimdi tam zamanı sivasspor için el ele ayrıca sivasspor yönetimine göstermiş olduğu bu uygulamadan dolayı teşekkür ederim.[/COLOR][/B]
|
Cevap: Yönetimden Uyarı
270 dakika sonra şampiyonuz...yönetim uyarmaya devam etsin 2 maç üstüste oynanan futbol bize yakışmıyor....!!
|
Cevap: Yönetimden Uyarı
MEHMET YILDIZIN BU TAKIMDAN GİTMESİ LAZIM İYİ PARAYA SATILMASI LAZIM ARTIK TAKIMA ZARAR VERİYOR PARA KAZANDIKCA KENDİNİ TAKIMIN ÜSTÜNDE GÖRMEYE BAŞLADI BURASI KİMSENİN ÇİFTLİĞİ OLAMAZ .BAŞKANIM HER ŞEYİN EN İYİSİNİ BİLİR BİZİM İÇİN OLMASADA BAŞKANIMIZ İÇİN OYNAYIN ŞAMPİYON YAPIN ŞU TAKIMI...
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 16:39. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005