SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Kombineler 1 Temmuz`da (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=25995)

karamik 17.06.2009 23:18

Cevap: Kombineler 1 Temmuz`da
 
fiyatlar çok uygun bu sene en az 5 bin kombine satılır ya arkadaşlar bugun stadın çalışmalarını gördüm gerçekten çok fazla ugraşmışlar kapalıyı uzatmışlar Kapalı demişken umarın artık birleştirilir ve oradanda sivasspora destek gelir kapalı trübünde hem bedavacı hemde hiç kıpırdamadan maç izleyen adamlar var.

Gencosman 18.06.2009 16:03

Cevap: Kombineler 1 Temmuz`da
 
eger imkanim olsa kesin alirdim ama neylersin gelemiyoruz gidemiyoruz
avrupa'dan sadece tv araciligiyla takip edebiliyoruz.

yeniceri_can 23.06.2009 15:42

Cevap: Kombineler 1 Temmuz`da
 
[QUOTE=FatihCan;528849][B]inşallah yine en güzel yerler eş dost akrabaya verilmez... yönetim duy bu sesi lütfen....[/B][/QUOTE]

[B]fatih abi türkiyede yaşadığını hatırlatayım.:D
bi tanede b en alıcam bu sene.[/B]

carizma0658 25.06.2009 22:49

Cevap: Kombineler 1 Temmuz`da
 
emınım ki ilgi fazla olacaktır ve olması da gerekıyor şampıyonlar ligi ve avrupa var ve lig de bu sene destek daha fazla olmalı hedeften asla ödün vermemelıyız şampıyona yakışır bir taraftar büyük sivas için

giants 25.06.2009 23:52

Cevap: Kombineler 1 Temmuz`da
 
[QUOTE=Gencosman;529159]eger imkanim olsa kesin alirdim ama neylersin gelemiyoruz gidemiyoruz
avrupa'dan sadece tv araciligiyla takip edebiliyoruz.[/QUOTE]

üzülme degerli kardesim sende bir kac kombine parasi yolla gidemeyen birilerine senin yerine onlar gitsin.

kaptann58 26.06.2009 09:44

Cevap: Kombineler 1 Temmuz`da
 
2.LİGDE DAHİL BEN HER YIL KOMBİNE ALIYORUM AMA MALESEF HEP HAKSIZLIKLARA UĞRUYORUZ YERLERİMİZİ BİZDEN ÖNCE AYIRTIYORLAR TAM SATILACAĞI ZAMAN GİDİYORUZ YERLERİMİZİ AYARLAMIŞLAR DAHA ÖNCEDEN :mad::mad::mad::mad:BAŞAKANIMIZIN BUNA BİR ÇARE BULMASI LAZIM ........LÜTFEN BU KONUYUA DUYARSIZ KALMAYIN.....

MeXeS58 26.06.2009 14:06

Cevap: Kombineler 1 Temmuz`da
 
bu sene takımımızın ıstanbul takımları ıle yarısması ıcın maddı yonden guclu olması gerek ve arkasında taraftar destegının olması gerek onun ıcın konpınemızı alıp her mac doldurmalıyız bu sene stadı

Buraq58 26.06.2009 14:43

Cevap: Kombineler 1 Temmuz`da
 
[FONT="Century Gothic"]aRkadaşlar fiyatlar oLdukça uygun ßir ingiliz 1 maça 650 dolar veriyor hemde şampiyonlar ligide waR dusunun bnce ;)[/FONT]

GuVeN 30.06.2009 23:18

Cevap: Kombineler 1 Temmuz`da
 
takıma taraftarın en buyuk destegı ancak kombıne bileti almakla,lisanslı ürün satın almayla olur.her macın full seyırcı onunde oynanması lazım ve syırcının susmaması gerekıyo..saydıklarımdan son ıkısını yapamıyoruz sımdılık barı kombınelerı bıtırelım,lisanslı urun satın alalım ve maclara onla gıderek su staddakı sıyah ve kahverengı goruntulere son verelım. kısın soguk dıyede bı bahaneye kımse sıgınmasın,formayı montun ustune gıyersın olur bıter..

SivasLady 01.07.2009 10:52

Cevap: Kombineler 1 Temmuz`da
 
[B]bugün kombineler satisa cikiyor
herkese hayirli ugurlu olsun
insaAllah cok taraftar kombinesini alir[/B]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 14:38.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005