![]() |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
[B]Elin oğlu penaltı icat ediyor. Biz yıllardır düşme korkusu yaşiyoruzz ,bir türlü transfer icad edemedik !!! Öküz Mesut bir türlü etzaz ve texeria yı icad edemedi... Korkak pinti yönetim ve yalakalari bir türlü icad yapamadı.. Yok babam yokk bunlar herhalde PTT yi icad edecekler !!!!!![/B]
|
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
[B]artık her maglubiyetin sorumlusunu başka yerde aramakdan vazgeç başkan biraz gururun varsa takımı hizaya çek yok çekemiyorsan yanındaki yönetici bozuntularıyla beraber bu takımın pis ellerinizi çekin [/B]
|
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
sivassporun bir başkanı varmış.hayret unutmuşum sesi soluğu çıkmayınca.bu kez hatalarımızdan ders çıkarmaya ne lig ne vakit kaldı.inşallah koltuk da kalmaz.o ski başkan yok karşımda.heyecanını yitirmiş takımı 2.plana atmış bir görüntüsü var.
|
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Başkan, en güzel günleri seninle (ve Bülent Uygun'la) yaşadık, en rezil günleri de seninle (ve Sergen'le, Okan'la, Mesut'la) yaşadık.
Ya bir bildiğin var (bizim duyduğumuz) ya da karşılıklı teşekkürleşsek mi acaba? . |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
[QUOTE=izmirliyigido;973085]Başkan, en güzel günleri seninle (ve Bülent Uygun'la) yaşadık, en rezil günleri de seninle (ve Sergen'le, Okan'la, Mesut'la) yaşadık.
Ya bir bildiğin var (bizim duyduğumuz) ya da karşılıklı teşekkürleşsek mi acaba? .[/QUOTE] [B]''Bir bildiğimiz''[/B] 5 hafta sonra izmirliyiğidom 5 hafta sonra... |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Bugünlerin temeli Bülent Uygun 2. bitirdigimiz sezonun son macindan hemen sonra "tüm yavancilari gönderecegiz ve yerine daha kalitelilerini (!) alacagiz" dediginde atilmisti. Iste o gün orada istikrara elveda demistik.
Simdi tek eksik Yilmaz Vural. O da bir kere gelirse takimin basina, siradanligimiz tescillenmis olacak. |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Defol git be adam!!!! :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
Takımı düşüren sensin! |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
mapus arkadaşlarınıda firat aydınus halis özkahya mı getirdir.
cezaevi takımına cevirdim bence sende kaleye geç artık. transfer yapmayanda mı hakemler. bu takımı bu hale getirende mi hakemler. Artık ticari kaygılarınız sivassporun önüne geçmiştir. lütfen istifa edin. |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Sayın başkan,
Kusura bakma bu takımın bu hale gelmesinin baş mimarı sizsiniz. Herkes bunun farkında Öküz altında buza aramanında faydası yok. Hakemler maçları katlederken nerdeydiniz. Bu maçta bir vermedi diğerini yamadı onun için hiç lafı uzatmaya gerek yok. BJK ya karşı 90 dk. defans yapamazsın ilk yarı bitti atak oynayacak takım derken dahada yaslandık, son ondakkayı niye oynadı ozaman o takım, demekki oynuyoruz ikinci yarı hoca oynatsa kazanırdık kaybederdik ama bukadar canımız yanmazdı. şimdi beş maç var artık senin torpilli yaşlılarından vaz geçsin gençleri takıma montelesin o gençler bu takımı ligde tutar bir ademi oynatmasın kanpa giden beş gençi takıma koysun bende bir beş idda ediyorum ligde kalacağız. |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Takimi bu hale getir sonra cik penalti icat ettiler diye açıklama yap ...Sorun degil borcumuz yok!!!
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 10:04. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005