![]() |
--->: YİĞİDOLAR ISLANMAYACAK
[B][CENTER][FONT="Comic Sans MS"]Kapatılsın Artık Şu Stad YAaaw....Yeter da !!![/FONT][/CENTER][/B]
|
-->: YİĞİDOLAR ISLANMAYACAK
[B][I][COLOR="Red"]HADI BAKALIM INSALLAH HAYATA GECERDE
TARAFTAR HAKETTIGI DEGERI HISSEDER..[/COLOR][/I][/B] |
-->: YİĞİDOLAR ISLANMAYACAK
[B]HAYDİ HAYIRLISI İNŞALLAH LAFTA KALMAZ ÇOK GÜZEL OLUR...[/B]
|
-->: --->: YİĞİDOLAR ISLANMAYACAK
proje güzel inşallah daha iyilerine layık 4 eylül stadı tebrik ederim...
|
--->: YİĞİDOLAR ISLANMAYACAK
cok güzel proje hayirli olsun..saygilarim ile
|
--->: YİĞİDOLAR ISLANMAYACAK
[COLOR="Red"][/COLOR][B][I][CENTER][FONT="Comic Sans MS"]bari kış ayının çıkmasını beklesinler zaten sivas şu anda aşırı derece soğuk bir de maraton tribün kapanırsa daha da etkiler taraftarı.kapalı tribün daha çok eser.[/FONT][/CENTER][/I][/B]
|
-->: YİĞİDOLAR ISLANMAYACAK
abi bizim işlerimiz neden sözde kalıyor stad yapılıyordu durum ne yapılan birşey yok
maratonla diğer açık yan tribüne bakıyorum yok birşey nsl kapatıcaklar bari bu sene kış ayına kalmadan tm kapatsalarda taraftarlarda çile çekmese eper kapatılmazsa maça çok kişinin geliceğini zannetmiyorum |
-->: YİĞİDOLAR ISLANMAYACAK
[B]18 KOLON DİKİLECEK
[/B]Öz İdeal İnşaat Taahhüt Ticaret Sanayi Limited Şirketi yetkililerinden Buğra Ebubebir Ekinci, 4 Eylül Stadyumu maraton tribün kapatma işinin tamamlanmasıyla birlikte stadyum’un daha değişik ve güzel bir çehreye kavuşacağını söyledi. 4 Eylül Stadyumu'nda maraton tribün üstü kapatma işindeki gayretli çalışmalar tüm hızıyla sürüyor. Öz İdeal İnşaat Taahhüt Ticaret Sanayi Limited Şirketi tarafından yapımı sürdürülen işte, kolan altı beton döküm işi tamamlandı. 10 tanesi 13.5 metre, 8 tanesi 11.5 metre yüksekliğinde 18 adet kolan dikilecek olan maraton tribün üstü kapatma işinde, daha sonra kolanların üzerleri 26 metre boyunda çelik borularla üstü kapatılacak. Türkiye'de birkaç stadyumda yer olan kapatma şekli ile stadyumdaki işlerinin devam ettiğini belirten Öz İdeal İnşaat Taahhüt Ticaret Sanayi Limited Şirketi yetkililerinden Buğra Ebubekir Ekinci, Stadyumdaki çalışmaların şirketleri tarafından belirlenen planlar dahilinde tüm hızıyla sürdüğünü, vatandaşlarında yapılan işlere olan ilgisini kendileri hem sevindirdiğini hemde tedirgin ettiğini söyledi. Ekinci, inşaat alanında yapılan işleri takip eden Sivaslıların, inşaat alanında gezerken ve işleri takip ederken dikkatli olmalarını istedi. |
--->: YİĞİDOLAR ISLANMAYACAK
anlattıklarınıza güzel bir stadd olcak inş.dediğiniz gibi olur:D :D :D :D
|
--->: YİĞİDOLAR ISLANMAYACAK
..................
evet inş çok güsel olacak. |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 07:46. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005