SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Çılgınlar 58 Grubu (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=93)
-   -   >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoruz.. (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=15931)

avsarli58 23.01.2008 21:38

--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
 
ßasarılarınızıN devamını dılerım
bıde ben istanbuldayım maca gelemıck
bı ufak kartona ıngılızce fln

[b]Hey Roberto!!!
Cok Soguk Degil Mi?[/b]

Die yazarsanız sevınırım:)
Altınada kucukcene uMiTBsR58 die:)

alem_halil 23.01.2008 21:48

--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
 
güzel pankart olur gardaş yazmayı düşünürüm..

Deliilyasliyiz 24.01.2008 15:29

-->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoruz
 
arkadaslar sivasta mesale alabileceğimiz neresi var.bilenler varsa yardımcı olsu lütfen fener macına bikac tane almayı dusunuyom.

Sanma14LuYarasi 24.01.2008 16:19

--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
 
[B]Helal be çılgınlarım kim tutar sizi... Çıldırt bizi delirt bizi SİVASIM bu stadı başlarına yıkalım!!![/B]

Üni-Ç58 24.01.2008 16:23

--->: -->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulus
 
[QUOTE=Deliilyasliyiz;307190]arkadaslar sivasta mesale alabileceğimiz neresi var.bilenler varsa yardımcı olsu lütfen fener macına bikac tane almayı dusunuyom.[/QUOTE]

Tüm av malzemesi satan dükkanlarda bulabilirsin ayrıca Aynalı çarşı zemin katta satılıyor.

nazimgulturk 24.01.2008 16:36

--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
 
[QUOTE=ahmet patox;306433]arkadaşlar ben yeni üye ahmet patox çılgınlar 58 grubu maratona geçmeli biz aleme hükmettik taraftarların tezahürat yapmasına hükmedemiyoruz adımı unutmayın inşallah birgün çarşı grubunun iki katı kadar grup kurucam tüm sivassporlu gardaşlarım sizleri çok seviyorum
GAZİ LİSESİ[/QUOTE]

ben sivasta 1 defa maç izledim ve stada hükmeden taraftar grubuda 1967 dernekti.. doğruyu söylemek gerekirse...diğer gruplar fazla etkin değildi..
geçen yılki gs maçına gitmiştim sivasa

58sami 25.01.2008 08:39

--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
 
Edirneden yiğidoma başarılar ALLAHın izniyle bu maçıda alacağız

yiğido_58_fuko_ 25.01.2008 09:02

--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
 
çılgınlar 58 nerde havuz tarafı full gfb ye verildi.Kalearkasında mı?:)

Rallim58 25.01.2008 09:19

>Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
 
Arkadaşlar ;
1- Havuz tarafı kale arkası Yine bizim yani, misafir taraftarlara verilmedi. Onlara her gelen misafir takıma verdiğimiz yer ayrıldı
2- Herşey Sivas ve Sivasspor içinse LÜTFEN hepimizin düşüncesi de amacı da aynı
NEDİR !
HERŞEY SİVASSPORUN ŞAMPİYONLUĞU İÇİN
O HALDE
STADDA TEK YUMRUK TEK YÜREK OLMAK İÇİN
taraftar olarak, yiğido olarak, çılgınlar olarak, gençler olarak AMİGONUN şefliğinde hareketle tertipli ve düzenli MAÇ BOYUNCA DESTEĞİMİZİ SÜRDÜRELİM
---GRUPLAR, SINIFLAR, STATÜLER AYRIMCILIĞINA HAAYIIIR.....!

58MySouL 25.01.2008 09:26

--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
 
ARKADAŞLAR BU HAFTA 12 ARKADAŞ MARATONDAN ALDIK BİLETİMİZİ MARATON ÜŞÜYOR TEZAHURAT YAPAMIYOR İNŞALLAH BU HAFTA MARATONU BİZ ÇOŞTURACAĞIZ ARKADAŞLAR 67 YILI MARŞIMIZI NEDEN SÖYLEMİYORUZ MAÇLARDA BUNU ANLAMIŞ DEĞİLİM BANA BUNU BİRİLERİ İZAH EDBİLİRMİ


WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:59.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005