![]() |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
arkadaşlar çok üzgünüm neler yazacamı bilemiyorum. bülen hoca destek verelim. fakat mehmet yıldıza fazla güvendi ne diyeyim. beklemekten başka şansımız kalmadı
|
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Maçın iyisi Bilica'ydı.Basmadığı yer bırakmadı.Ama futbol bireysel bir oyun değil,takım oyunu maalesef.
Mehmet Yıldız neden milli takımda oynatılmadığını yada takıma çağrılmadığını ispatlamış oldu.Mehmet artık Sivasspor'da misyonunu tamamladı. Eskiden orta sahamız yok diyorduk buna kanatlar da eklendi.Özellikle Abdurrahman'ın kanadı otoban gibiydi. Yaşanılan stres yetmiyormuş gibi moral bozukluğu da eklenince futbolcuların bundan sonraki işi çok zor. |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
CANINI SAĞOLSUN SİVASIM-SİVASLIM.iSİMLER&KİŞİLER KALICI DEĞİL SENSİN SİVASIM KALICI OLAN- BENCE GERİSİ YALAN.
MAÇA GELİNCE NE DİYELİM BAŞARIYI KALDIRAMAYANLAR VE BU FORMANIN ALTINDA EZİLENLER VAR.AMA KAYBEDİLMİŞ SADECE 3 PUAN VAR,SON 3 MAÇTA HER ŞEY OLABİLİR. |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Yenmekte Var yenilmeke Bu futbolun cilvesi Fakat Eleştirmek lazım Sivassporda Bülent Hoca Hep aynı hatayı yapıyor Tum,Kamanan,Mehmet yıldız Üçlüsü ile başlaması yanlıştı 3 forvet oynarsan orta saha üstünlüğün gider o oyuncularda etkili olamaz Ben Kamananın o yüzden Etkili olamadığını düşünüyorum Ve Çok kötü Oynadı Kamanan.
Maçı Stadda izledim İnanın O taraftarın üzülmesi ve maçtan önceki o hava Yazık dedim. |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
:mad:sonunda liderligi bjk ya verdik federasyon vermedi çünkü antepte bizim kaleye golü biz attık baskaları atmadı sonradakimseye çatmaya hadimiz yok bahaneylew bir yere varılmaz sampiyon biz birinci kim bülent efendi puan cetveline bak görürsün orta sahasız 3 forvet nereden bulacak golü ruhsuzlar toplulugu miletin onuru ile oynuyorsunuz
|
Cevap: Maçı Değerlendirelim
3 Maç var????
3 Maç var??? HATIRLATIYIM DEDİM. İNANIN İNANMAK İŞİN ,%50 Sİ TARAFIZ SONUNA KADAR SİVASLIYIZ HER ŞEY OLABİLİR. |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
[B]Ben Sivas Sporun Maclarını İkinci Ligte İkende İzlerdim Üniversiteyide Sivasta Okumamdan Dolayı Hemen Hemen Her Maca Cıkartım Mehmet Yıldızı Hiç Bir Zaman Beyenmedim İkinci Ligte İken Bile Dua Ederdim Mehmet Yıldız Oynamasın Diye Cunku Adam Topa Basıp Dusuyordu Gene Eskisini Anımsattı Bize Bence Sivas Spor Bu Şekilde Sampiyon Falan Olmaz Bu İyi Bir Fırsattı Bu Fırsatı Kacırdı... Buyuk Takımların Hali Ortada Şimdi Alamazsa Hiç Alamaz ....
Diger Bir Konu İse Sivas Spor Taraftarları Elinden Geleni Yaptı Ama Bizim Yönetimden Hiç Ses Cıkmadı Gecen Sene O Kadar Lider Olan Takımın Hiçmi Parasi Yok Özellikle Bu Sene Cok Büyük Paralar Kazandı Umarım O Paralarla Yıldız Futbolcu Getirir [/B] |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Bülent hoca ile mecnun başkan kesinlikle kimsenin üzerine gitmemeli. Federasyonla çok konuşursan onlar işin çakalıdır. ham yaparlar seni bizi.
Bu takımın basın sözcüsünden sadece açıklama duymak istiyoruz taraftarlar olarak son 3 hafta içinde. |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Sayın Bülent hocam acep Sivasta sıcak bir hava mı hakimdi bugün ? Yoksa Antep havası mı çarptı sizi geçen hafta? Yoksa maç saatimi uygun değil di ?
|
Cevap: Maçı Değerlendirelim
macin kotusu butun takim iyisi seyirci bilicayi ovuyoz adam asil gorevi olan defansi birakmis gol atmaya kahraman olmaya gidiyo digerleri ayni seyirciden baskasi yalan ibb nin kumede kalmasi icin ve sanpiyon olmamak icin takim elinden geleni yapti insallah bu oyunla uefaya kaliriz oda olursa gorunen koy zor gibi
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 06:42. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005