SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Penaltı İcat Ettiler (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=39881)

erolbal 18.04.2016 14:26

Cevap: Penaltı İcat Ettiler
 
Biz çok iyi değiliz tamam. Hakemlerin en kolay penaltı ve kırmızı kart verdiği takımız.
Bu Halis KAHAYA her zaman bize zarar verdi. Hatırlayın İstanbulda GS nin 2-1 kazandığı maçta 9 sarı 4 kırmızı kart gösteren ve 2 penaltı veren ahlaksız buydu.
Herkese vuruyoruz. Hakemlere dokunmak TABU. Allah mı seçti bu üç kağıtçıları. Herkes gibi onlarda bir çok yanlış ve sahte iş yapıyorlar. Onlara da dokunalım.

migroArmis 18.04.2016 21:05

Cevap: Penaltı İcat Ettiler
 
Hemen hemen her gece buraya foruma giriyor Sivassporumuzu takip etmeye çalışıyorum...Belki bir çok kardeşim kadar uzun kalamıyorum ama açılan konuları konu başlıklarını atlamıyorum...Ne yalan söyleyeyim Sayın başkanın çok uzun süredir herhangi bir konuda demeç verdiğini görmedim...(istisna veya atladıklarım olabilir)Takımın geldiği şu noktada böyle bir açıklama çok yakışıksız olmuş...Bari yoktunuz hiç olmayınız düşmediğimiz zamanda çıkıp konuşabilirdiniz...
Not:Düşmediğimiz zaman zaten ortaya çıkacakları söyleyecekleri şeyleri az çok tahmin edebiliyorum )

Dark Force 19.04.2016 00:17

Cevap: Penaltı İcat Ettiler
 
[B][COLOR="black"]Takımın bu duruma gelmesi hepimizin içini acıtıyor üzülüyoruz başkanla çok iyi günler yaşadık kötü günleride yaşıyoruz ama başkan takıma yıllarını ve emeğini veren birisi olarak buraya yazılan sözleri hiç haketmiyor.mecnun başkan giderse kim gelecek yerine kongrelerde aday çıkmıyor kimse başkanlığa yanaşmıyor.Sivasspor başkanlığını sorumluluğunu ağarlığını taşıyacak bilgi ve tecrübe sahibi sivas sınırları içinde kimse yok başkan giderse takım 3.lige kadar gider benim düşüncem bu yönde.[/COLOR][/B]

58YIGIDO58 21.04.2016 21:06

Cevap: Penaltı İcat Ettiler
 
Mecnun baskan iyide ama yaninda bulunan ve transfer yap(a)mayan birkac Sayin Yöneticilerimiz birakmali bence, onlarin yerine daha vizyonlu zat lar gelebilir, böylece daha iyi bir Sivasspor yaratilabilir.

B.Demirci 29.04.2016 11:50

Cevap: Penaltı İcat Ettiler
 
Başkanın çevresinde bir tane futboldan futbolcudan anlayan adam yok. Akhisar Belediye Takımına bakın. Adamlar 200-300 ve ya 500 bin dolara gidiyor ginede, kamerundan güney afrikadan kaliteli genç futbolcuları bulup getiriyorlar, sivriltip 5 milyon, 6 milyon dolarlara büyük takımlara kakalıyorlar . Aldıkları futbolcular her türlü kazandırıyorlar..

Biz de [B][U]nerede bonservisi elinde, miadı dolmuş, emekliliğine bir adım kalmış topçular var müzmin sakat, bir maç oynuyor 5 maç yatıyor, ununu elemiş eleğini asmış topçular var onları onları alıyoruz[/U][/B], ondan sonra da her sene düşmemek için kurbanlar kesiyoruz. Ama çekirge misali bir sıçradık iki sıçradık, sonunda çamura saplandık..

alemdarlar 30.04.2016 21:26

Cevap: Penaltı İcat Ettiler
 
Kapak yapacaz başkan.
Yazdık kenera.

alemdarlar 30.04.2016 21:29

Cevap: Penaltı İcat Ettiler
 
Bu alemin tek aralı TAM BAĞIMSIZ YİĞİDOLAR.


WEZ Format +2. Şuan Saat: 10:04.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005