SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Organizasyonlar (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=62)
-   -   İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=6683)

CAGLAYAN 14.03.2006 17:23

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=sivaslıavukat]Baba sana boynum kıldan ince ama hani tatlıları dağıttı ya garson , çatalları getirmeyi unutmuştu.Hepimiz garsonu beklerken sana bir baktım , elindeki kürdanı tatlıya batırmış tek seferde ağzına atmıştın.

Ne diyim şimdi seni nasıl savunayım gardaş[/QUOTE]
[B][I]Neeeeeeee Kürdanlami tatlilari yuttuuuu.......
PES PES PEEEEEEEES Vallahada PES Billahada PES ...!!!!!!
Hay ALLAH senden razi Olsun Gardas........ biraz daha anlatinda ciksin su Sönmezin Foyalari ortaya...

[/I][/B]

RüStü ElmaS 14.03.2006 17:46

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=sivaslıavukat]Baba sana boynum kıldan ince ama hani tatlıları dağıttı ya garson , çatalları getirmeyi unutmuştu.Hepimiz garsonu beklerken sana bir baktım , elindeki kürdanı tatlıya batırmış tek seferde ağzına atmıştın.

Ne diyim şimdi seni nasıl savunayım gardaş[/QUOTE]

Sonunda sizde Sönmez gardaşımın ağına düştünüz ha?
Sönmez gardaş, bizede benzerini yapmıştı.
Erişte sofraya geldiğinde önce kendininkini, sonra bizimkini biz daha başlamadin tüketmişti :D
Bende isbat resimleri bile var.

Etem-Murat 14.03.2006 18:18

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=SONMEZ][B]GÜZEEEEEELL.... HEHEHEEE...

O TOPİC GÜNCELLİĞİNİ YİTİRDİ.
BÖYLECEEE... BANA KARŞI DÜZENLENEN
FOTOMONTAJ KOMPLOSU DA
GÜNDEME GELMEYECEK DEMEKTİR.[/B]
:D :D :D :D[/QUOTE]
hayırlı olsun öncelikle toplantınız
yemekleri senmi bitiriyon gerdaş adamlar şikayetci bak
neki demi varvarası 5 porsiyon demi

SivasLady 14.03.2006 18:24

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
AAAAA HERKES NE O YÜKLENMIS SÖNMEZ ABIME :D
TABI YIYECEK ORDA LOKANTADA A$ BITMIYOR YA
IS GÖRMÜS UGRASMIS YORULMUS
KOLAY MI BUNLAR - HAK EDEN YER ;)
HEM YESIN KUVVETLENSIN DAHADA COK SEYLER YAPABILSIN :D

ABII KISKANANLAR CATLASIN :D
HEM SIZDE GIDEYDINIZ YIYEYDINIZ

GuNaY 14.03.2006 18:26

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=SivasLady]AAAAA HERKES NE O YÜKLENMIS SÖNMEZ ABIME :D
TABI YIYECEK ORDA LOKANTADA A$ BITMIYOR YA
IS GÖRMÜS UGRASMIS YORULMUS
KOLAY MI BUNLAR - HAK EDEN YER ;)
HEM YESIN KUVVETLENSIN DAHADA COK SEYLER YAPABILSIN :D

ABII KISKANANLAR CATLASIN :D
HEM SIZDE GIDEYDINIZ YIYEYDINIZ[/QUOTE]
[B]Ya zaten sorunda ordaya gidenlerde birşey yiyememiş :D :D [/B]

SivasLady 14.03.2006 18:31

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=Gunay][B]Ya zaten sorunda ordaya gidenlerde birşey yiyememiş :D :D [/B][/QUOTE]

:D KOCA LOKANTADA AS BITMEDI YA
EEE YEMEYENINKINI YERLER :D
ÖTEKILERDE AC GÖZLÜLÜK YAPAYDI
DÜNYA KURALI BÖYLE ;)

GuNaY 14.03.2006 18:34

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=SivasLady]:D KOCA LOKANTADA AS BITMEDI YA
EEE YEMEYENINKINI YERLER :D
ÖTEKILERDE AC GÖZLÜLÜK YAPAYDI
DÜNYA KURALI BÖYLE ;)[/QUOTE]
[B]bu mantıkla olmaz ;)
hoşgörü ve acıma duygusu olmalı ne öyle başklarının yemeğini yemekle uyanıkmı olunuyor ordakilerin çoğu yaşça küçük olduğundan birsey diyememişler ben olsaydım :D :D[/B]

SivasLady 14.03.2006 18:38

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=Gunay][B]bu mantıkla olmaz ;)
hoşgörü ve acıma duygusu olmalı ne öyle başklarının yemeğini yemekle uyanıkmı olunuyor ordakilerin çoğu yaşça küçük olduğundan birsey diyememişler ben olsaydım :D :D[/B][/QUOTE]

OOOO SEN OLSAYDIN BILIRIM :rolleyes:
NEDE OLSA YÖVENSIN SENDE ONA CEKMISINDIR :)
BU SEFERDE HIC BIRSEY DÜSMEZDI ONLARA HAHAHA
HEM ECÜK VERMIS YA ONLARADA :D

RaP_BoY 14.03.2006 19:02

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[FONT="Arial Black"][COLOR="Black"]GÜZEL VE FAYDALI BİR TOPLANTI OLDUGU İNANNIYORUM MA SOMUT ADIMLAR ATMA ZAMANI GELDİ...GELENLERE ÇOK TEŞEKKÜRLER [/COLOR][/FONT]

[FONT="Arial Black"][COLOR="Indigo"]MUSTAFA ABİ YEDİKLERİN HELAL OLSUN....WALLA REKLAM OLDUN SİTEYE :D[/COLOR][/FONT]





[FONT="Arial Black"][COLOR="Purple"]AŞKLAR BİTER DOSTLUKLAR BİTMEZ......CİHAD&KEREM KAPKAÇ A.Ş[/COLOR][/FONT]

RaP_BoY 14.03.2006 19:05

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=Gunay][B]bu mantıkla olmaz ;)
hoşgörü ve acıma duygusu olmalı ne öyle başklarının yemeğini yemekle uyanıkmı olunuyor ordakilerin çoğu yaşça küçük olduğundan birsey diyememişler ben olsaydım :D :D[/B][/QUOTE]


[FONT="Arial Black"][COLOR="Black"]
ABİ ÇOK ZOR ŞARTLARDA YEMEK BİLE YİYEMEDİK MUSTAFA ABİ BİZE BİŞEY BIRAKMADI AÇ AÇ GELDİK :(
KÜÇÜGÜZ DİYE SAYGI GÖSTERDİK SESİMİZ ÇIKMADI AMA BU KADAR DA ACIMASIZ OLUNMAZ Kİ :([/COLOR][/FONT]





[FONT="Arial Black"][COLOR="DarkOrchid"]
AŞKLAR BİTER DOSTLUKLAR BİTMEZ.......CİHAD&KEREM KAPKAÇ A.Ş[/COLOR][/FONT]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 22:49.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005