![]() |
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
[QUOTE=sivaslıavukat]Baba sana boynum kıldan ince ama hani tatlıları dağıttı ya garson , çatalları getirmeyi unutmuştu.Hepimiz garsonu beklerken sana bir baktım , elindeki kürdanı tatlıya batırmış tek seferde ağzına atmıştın.
Ne diyim şimdi seni nasıl savunayım gardaş[/QUOTE] [B][I]Neeeeeeee Kürdanlami tatlilari yuttuuuu....... PES PES PEEEEEEEES Vallahada PES Billahada PES ...!!!!!! Hay ALLAH senden razi Olsun Gardas........ biraz daha anlatinda ciksin su Sönmezin Foyalari ortaya... [/I][/B] |
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
[QUOTE=sivaslıavukat]Baba sana boynum kıldan ince ama hani tatlıları dağıttı ya garson , çatalları getirmeyi unutmuştu.Hepimiz garsonu beklerken sana bir baktım , elindeki kürdanı tatlıya batırmış tek seferde ağzına atmıştın.
Ne diyim şimdi seni nasıl savunayım gardaş[/QUOTE] Sonunda sizde Sönmez gardaşımın ağına düştünüz ha? Sönmez gardaş, bizede benzerini yapmıştı. Erişte sofraya geldiğinde önce kendininkini, sonra bizimkini biz daha başlamadin tüketmişti :D Bende isbat resimleri bile var. |
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
[QUOTE=SONMEZ][B]GÜZEEEEEELL.... HEHEHEEE...
O TOPİC GÜNCELLİĞİNİ YİTİRDİ. BÖYLECEEE... BANA KARŞI DÜZENLENEN FOTOMONTAJ KOMPLOSU DA GÜNDEME GELMEYECEK DEMEKTİR.[/B] :D :D :D :D[/QUOTE] hayırlı olsun öncelikle toplantınız yemekleri senmi bitiriyon gerdaş adamlar şikayetci bak neki demi varvarası 5 porsiyon demi |
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
AAAAA HERKES NE O YÜKLENMIS SÖNMEZ ABIME :D
TABI YIYECEK ORDA LOKANTADA A$ BITMIYOR YA IS GÖRMÜS UGRASMIS YORULMUS KOLAY MI BUNLAR - HAK EDEN YER ;) HEM YESIN KUVVETLENSIN DAHADA COK SEYLER YAPABILSIN :D ABII KISKANANLAR CATLASIN :D HEM SIZDE GIDEYDINIZ YIYEYDINIZ |
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
[QUOTE=SivasLady]AAAAA HERKES NE O YÜKLENMIS SÖNMEZ ABIME :D
TABI YIYECEK ORDA LOKANTADA A$ BITMIYOR YA IS GÖRMÜS UGRASMIS YORULMUS KOLAY MI BUNLAR - HAK EDEN YER ;) HEM YESIN KUVVETLENSIN DAHADA COK SEYLER YAPABILSIN :D ABII KISKANANLAR CATLASIN :D HEM SIZDE GIDEYDINIZ YIYEYDINIZ[/QUOTE] [B]Ya zaten sorunda ordaya gidenlerde birşey yiyememiş :D :D [/B] |
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
[QUOTE=Gunay][B]Ya zaten sorunda ordaya gidenlerde birşey yiyememiş :D :D [/B][/QUOTE]
:D KOCA LOKANTADA AS BITMEDI YA EEE YEMEYENINKINI YERLER :D ÖTEKILERDE AC GÖZLÜLÜK YAPAYDI DÜNYA KURALI BÖYLE ;) |
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
[QUOTE=SivasLady]:D KOCA LOKANTADA AS BITMEDI YA
EEE YEMEYENINKINI YERLER :D ÖTEKILERDE AC GÖZLÜLÜK YAPAYDI DÜNYA KURALI BÖYLE ;)[/QUOTE] [B]bu mantıkla olmaz ;) hoşgörü ve acıma duygusu olmalı ne öyle başklarının yemeğini yemekle uyanıkmı olunuyor ordakilerin çoğu yaşça küçük olduğundan birsey diyememişler ben olsaydım :D :D[/B] |
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
[QUOTE=Gunay][B]bu mantıkla olmaz ;)
hoşgörü ve acıma duygusu olmalı ne öyle başklarının yemeğini yemekle uyanıkmı olunuyor ordakilerin çoğu yaşça küçük olduğundan birsey diyememişler ben olsaydım :D :D[/B][/QUOTE] OOOO SEN OLSAYDIN BILIRIM :rolleyes: NEDE OLSA YÖVENSIN SENDE ONA CEKMISINDIR :) BU SEFERDE HIC BIRSEY DÜSMEZDI ONLARA HAHAHA HEM ECÜK VERMIS YA ONLARADA :D |
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
[FONT="Arial Black"][COLOR="Black"]GÜZEL VE FAYDALI BİR TOPLANTI OLDUGU İNANNIYORUM MA SOMUT ADIMLAR ATMA ZAMANI GELDİ...GELENLERE ÇOK TEŞEKKÜRLER [/COLOR][/FONT]
[FONT="Arial Black"][COLOR="Indigo"]MUSTAFA ABİ YEDİKLERİN HELAL OLSUN....WALLA REKLAM OLDUN SİTEYE :D[/COLOR][/FONT] [FONT="Arial Black"][COLOR="Purple"]AŞKLAR BİTER DOSTLUKLAR BİTMEZ......CİHAD&KEREM KAPKAÇ A.Ş[/COLOR][/FONT] |
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
[QUOTE=Gunay][B]bu mantıkla olmaz ;)
hoşgörü ve acıma duygusu olmalı ne öyle başklarının yemeğini yemekle uyanıkmı olunuyor ordakilerin çoğu yaşça küçük olduğundan birsey diyememişler ben olsaydım :D :D[/B][/QUOTE] [FONT="Arial Black"][COLOR="Black"] ABİ ÇOK ZOR ŞARTLARDA YEMEK BİLE YİYEMEDİK MUSTAFA ABİ BİZE BİŞEY BIRAKMADI AÇ AÇ GELDİK :( KÜÇÜGÜZ DİYE SAYGI GÖSTERDİK SESİMİZ ÇIKMADI AMA BU KADAR DA ACIMASIZ OLUNMAZ Kİ :([/COLOR][/FONT] [FONT="Arial Black"][COLOR="DarkOrchid"] AŞKLAR BİTER DOSTLUKLAR BİTMEZ.......CİHAD&KEREM KAPKAÇ A.Ş[/COLOR][/FONT] |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 22:49. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005