SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Yurtdışındaki Yiğidolar (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=44)
-   -   hollandadaki YIGIDOLAR (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=10771)

hasankartal 15.01.2008 12:14

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
Amsterdamdan selamlarrrrrrrrrrrrr sivas for life

PirO58 20.01.2008 15:13

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
[B][FONT="Book Antiqua"][COLOR="DarkSlateGray"]Hallo jongens, merhaba çoçuklar..

Bende Rotterdam'dan katiliyor. 58liyim ama Besiktasi tutuyorum. Siyahina beyazina asigiz..

Sivasspor'u destekliyorum. Umarim bu sezon istedigi yerlere gelir, bu gidisi devam ettirebilir. Çok iyi yoldayiz..
[/COLOR][/FONT][/B]

Buraq58 20.01.2008 18:01

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
[B]Hollandadaki Yiğidolara Selamlar[/B]

seri58katil 29.01.2008 11:39

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
hepiniz hosgeldiniz yurttaslarım takımdaslarım

idii 02.02.2008 16:26

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
Hollandanin Amsterdam kentinden

Idiris

SeDo_58 03.02.2008 22:35

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
OO idris sendemi buralisiing :P

yigido Atilla 03.02.2008 23:55

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
[QUOTE=PirO58;304007][B][FONT="Book Antiqua"][COLOR="DarkSlateGray"]Hallo jongens, merhaba çoçuklar..

Bende Rotterdam'dan katiliyor. 58liyim ama Besiktasi tutuyorum. Siyahina beyazina asigiz..

Sivasspor'u destekliyorum. Umarim bu sezon istedigi yerlere gelir, bu gidisi devam ettirebilir. Çok iyi yoldayiz..
[/COLOR][/FONT][/B][/QUOTE]

[B][COLOR="Sienna"]Kim cok iyi yolda !!!! siz mi !!! biz mi ??? Biz Sivassporlular Su an iyi yoldayiz ama siz besiktaslilari bilmem....

Ben de 58 liyim. Ama Aramizdaki Fark Renkler olmali. Ben Kirmizi Beyaz Renklere Asigim ...[/COLOR][/B]

idii 04.02.2008 17:47

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
[QUOTE=SeDo_58;314837]OO idris sendemi buralisiing :P[/QUOTE]

Whahahahahaha eyvallahhhh broo...

PirO58 06.04.2008 15:46

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
[QUOTE=yigido Atilla;314861][B][COLOR="Sienna"]Kim cok iyi yolda !!!! siz mi !!! biz mi ??? Biz Sivassporlular Su an iyi yoldayiz ama siz besiktaslilari bilmem....

Ben de 58 liyim. Ama Aramizdaki Fark Renkler olmali. Ben Kirmizi Beyaz Renklere Asigim ...[/COLOR][/B][/QUOTE]


[B][FONT="Book Antiqua"][COLOR="Green"]Bende Besiktasliyim, siyahina beyazina asigim. Varmi diyeceginiz? :) [/COLOR][/FONT][/B]

ELLISEKIZLI-58 03.05.2008 10:38

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
[B]Nijmegen'den SelamLar ToprakLarima yani HemseriLerime . =) SIVASSPORLUYUZ GURURLUYUZ ! [/B]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 11:11.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005