![]() |
--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
[B]Takımımızı Destekden EsirGemiyeceksiniz..Ei ßiliyorum..[/B]
|
--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
[QUOTE=yiğido_58_fuko_;307739]çılgınlar 58 nerde havuz tarafı full gfb ye verildi.Kalearkasında mı?:)[/QUOTE]
Yerimiz Havuz tarafı kale arkası mekanımız aynı.Fenerbahçeye verselerdi yine oraya girerdik Havuz tarafı kalearkası yerimiz:D |
--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
İSTERSE STADIN HEPSİNİ FENERBAHÇEYE VERSİNLER NE OLURKİ BİZİM AMAÇIMIZ GALİBİYET ÖYLEDE BÖYLEDE YENECEZ
|
--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
Ya arkadaşlar bize bilet bilecek biri varmı elinde fazladan 4-5bilet..Ta Hatay'dan kalkıp gelecez...Çılgınlar 58 den arkadaşlar..Bulursanız çok seviniriz..Bizler Hatay'lı olarak sizleri desteklemek istiyoruz..Fakat biletlerin tükendiğini duyduk..Sizlerde varsa ayarlayabilirmisiniz?
|
--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
[QUOTE=hatayboys;307996]Ya arkadaşlar bize bilet bilecek biri varmı elinde fazladan 4-5bilet..Ta Hatay'dan kalkıp gelecez...Çılgınlar 58 den arkadaşlar..Bulursanız çok seviniriz..Bizler Hatay'lı olarak sizleri desteklemek istiyoruz..Fakat biletlerin tükendiğini duyduk..Sizlerde varsa ayarlayabilirmisiniz?[/QUOTE]
:)maalesef biletler tükendi:)fazladan bilet alan olurmu bilmem:confused::):D ____________nuri_58 |
-->: --->: -->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin
[QUOTE=Üni-Ç58;307256]Tüm av malzemesi satan dükkanlarda bulabilirsin ayrıca Aynalı çarşı zemin katta satılıyor.[/QUOTE]
Eyvallah hacım saolasın.hemen almaya gidiyom.;) |
--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
arkadaşlar hepinize başarılarr umarım herşey güzel olur benim gibi uzakta olan tüm yiğidolarında kalbi sizinle dilerim herşey bizim için iyi olur...bu arada susan taraftar olmayın lütfen sesiniz durmasın tv de sizlerle olcaz tüm türkiye görsün duysun sesimizi
|
--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
[QUOTE=hatayboys;307996]Ya arkadaşlar bize bilet bilecek biri varmı elinde fazladan 4-5bilet..Ta Hatay'dan kalkıp gelecez...Çılgınlar 58 den arkadaşlar..Bulursanız çok seviniriz..Bizler Hatay'lı olarak sizleri desteklemek istiyoruz..Fakat biletlerin tükendiğini duyduk..Sizlerde varsa ayarlayabilirmisiniz?[/QUOTE]
Sizlere yardımcı olmak isterdik ama ksr bakmayın bizimde Çılgınlar olarak grup içinde bilet temin edemediğimiz arkadaşalrımız var bu hafta biraz böyle sıkıntı çekicez artık... |
--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
[B]yarın buyuk gun bekleyın gfb lılerrrrrr bekleyınn bız ghelıyoozzzz[/B]
|
--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
Çılgınlar 58 olrak Fblilere gereken karşılamayı otel önünde yaptık:D:D
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:58. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005