SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Çılgınlar 58 Grubu (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=93)
-   -   >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoruz.. (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=15931)

PRoFeSSioNaL 25.01.2008 09:53

--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
 
[B]Takımımızı Destekden EsirGemiyeceksiniz..Ei ßiliyorum..[/B]

Üni-Ç58 25.01.2008 10:03

--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
 
[QUOTE=yiğido_58_fuko_;307739]çılgınlar 58 nerde havuz tarafı full gfb ye verildi.Kalearkasında mı?:)[/QUOTE]

Yerimiz Havuz tarafı kale arkası mekanımız aynı.Fenerbahçeye verselerdi yine oraya girerdik Havuz tarafı kalearkası yerimiz:D

durmuşçelik 25.01.2008 13:09

--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
 
İSTERSE STADIN HEPSİNİ FENERBAHÇEYE VERSİNLER NE OLURKİ BİZİM AMAÇIMIZ GALİBİYET ÖYLEDE BÖYLEDE YENECEZ

hatayboys 25.01.2008 14:17

--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
 
Ya arkadaşlar bize bilet bilecek biri varmı elinde fazladan 4-5bilet..Ta Hatay'dan kalkıp gelecez...Çılgınlar 58 den arkadaşlar..Bulursanız çok seviniriz..Bizler Hatay'lı olarak sizleri desteklemek istiyoruz..Fakat biletlerin tükendiğini duyduk..Sizlerde varsa ayarlayabilirmisiniz?

nuri_58 25.01.2008 15:13

--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
 
[QUOTE=hatayboys;307996]Ya arkadaşlar bize bilet bilecek biri varmı elinde fazladan 4-5bilet..Ta Hatay'dan kalkıp gelecez...Çılgınlar 58 den arkadaşlar..Bulursanız çok seviniriz..Bizler Hatay'lı olarak sizleri desteklemek istiyoruz..Fakat biletlerin tükendiğini duyduk..Sizlerde varsa ayarlayabilirmisiniz?[/QUOTE]

:)maalesef biletler tükendi:)fazladan bilet alan olurmu bilmem:confused::):D
____________nuri_58

Deliilyasliyiz 25.01.2008 15:21

-->: --->: -->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin
 
[QUOTE=Üni-Ç58;307256]Tüm av malzemesi satan dükkanlarda bulabilirsin ayrıca Aynalı çarşı zemin katta satılıyor.[/QUOTE]

Eyvallah hacım saolasın.hemen almaya gidiyom.;)

şafak58_35 25.01.2008 15:36

--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
 
arkadaşlar hepinize başarılarr umarım herşey güzel olur benim gibi uzakta olan tüm yiğidolarında kalbi sizinle dilerim herşey bizim için iyi olur...bu arada susan taraftar olmayın lütfen sesiniz durmasın tv de sizlerle olcaz tüm türkiye görsün duysun sesimizi

Üni-Ç58 26.01.2008 10:33

--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
 
[QUOTE=hatayboys;307996]Ya arkadaşlar bize bilet bilecek biri varmı elinde fazladan 4-5bilet..Ta Hatay'dan kalkıp gelecez...Çılgınlar 58 den arkadaşlar..Bulursanız çok seviniriz..Bizler Hatay'lı olarak sizleri desteklemek istiyoruz..Fakat biletlerin tükendiğini duyduk..Sizlerde varsa ayarlayabilirmisiniz?[/QUOTE]

Sizlere yardımcı olmak isterdik ama ksr bakmayın bizimde Çılgınlar olarak grup içinde bilet temin edemediğimiz arkadaşalrımız var bu hafta biraz böyle sıkıntı çekicez artık...

GeNÇLiK_58 26.01.2008 19:51

--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
 
[B]yarın buyuk gun bekleyın gfb lılerrrrrr bekleyınn bız ghelıyoozzzz[/B]

Üni-Ç58 26.01.2008 20:16

--->: >Çılgınlar58<FeNeRBaHÇe MaÇı İçin Bulusuyoru
 
Çılgınlar 58 olrak Fblilere gereken karşılamayı otel önünde yaptık:D:D


WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:58.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005