SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Yiğido Gençlik (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=97)
-   -   ARKADAŞLAR TARAFTAR GÖSTERELİM (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=24462)

hursit0658 20.03.2009 21:16

Cevap: ARKADAŞLAR TARAFTAR GÖSTERELİM
 
hayır taraftarın derdi svs-bjk değil grup dertleri avr amaç sivasspor değl amaç gruplar yarışıyor... allah adamı çarpar böle bir takım olaçak bunu başka yerlere çekileçek eğer halen grup derdindeyseniz HELAL OLSUN...

Cley 20.03.2009 21:19

Cevap: ARKADAŞLAR TARAFTAR GÖSTERELİM
 
[B]Kale arkasında Yiğido Gençliğe maratonda 1967 GTD ye uyum sağlanırsa iyi bir taraftar show yapılır. Takımına destek vermek isteyen yiğidolar bu grupların arasına girsin.[/B]

GuVeN 20.03.2009 21:34

Cevap: ARKADAŞLAR TARAFTAR GÖSTERELİM
 
BANA KALIRSA HER ZAMAN SOYLUYORUM KAPALI YANINDAKI KISIM DA BI GRUP OLMALI,DEPLASMAN TAKIMININ HEMEN YANINDA DURARAK ONLARLA UGRASMALI:) GS ILE OYNANAN KUPA MACINDA COK IYI YAPILMISTI O:) HATTA GS LILER ARASINDAKI BI KISIM SIVASLI TANINMIS:)) VE SENI TANIDIM DIYE ISARET EDILEREK SINDIRILMIS:)VE ICLERINDEKI SIVASLILARIN BIR KISMI SUSTURULMUSTU:D:D:D:D:D BI KISIMDA MARATONU COSTURDUMU ARTIK GELEN DEPLASMAN SEYIRCILERINI DINLEMEK ZORUNDA KALMAZ BU STAD..YARINKI MACTA EKSTRA BI EFOR OLACAGINI GOREBILIYORUM.TEK TEMENNIMSE BU HIRSI BUTUN MAÇLARDA GÖREBILMEK..

zarabilgisayar 20.03.2009 22:05

Cevap: ARKADAŞLAR TARAFTAR GÖSTERELİM
 
çarşı sesi degil sivassporumuzun sesi çıkıcak innşallah her kez bu maça kitlendi

zaralı19 20.03.2009 22:12

Cevap: ARKADAŞLAR TARAFTAR GÖSTERELİM
 
[B]yarın maçta coşacağız işallah bende ordayım hiç susmayacağım [/B]

zarabilgisayar 20.03.2009 22:38

Cevap: ARKADAŞLAR TARAFTAR GÖSTERELİM
 
geliyoruz bu sefer nasıl seyirci var görecek tüm dünta beyler golden sonra meşale şov yapalım meşale ucuz bu siteden gelen olanlar direk meşaleyle gelsin golden sonra duman altı yapalım stadı

sevda58 20.03.2009 22:42

Cevap: ARKADAŞLAR TARAFTAR GÖSTERELİM
 
insalah karga sesi duymam....:P:D

ssk58 20.03.2009 22:42

Cevap: ARKADAŞLAR TARAFTAR GÖSTERELİM
 
bence bu maçta sivasspor taraftarıda tarihe geçecektir şovuyla öyle tamin ediyorum innşallah öyle olucak her kez elinden geleni yapsın meşale bayrak atkı bu maçı her kez izliycek çünkü 60 basın mesubu izliyucek maçı

amigosivas 21.03.2009 11:27

Cevap: ARKADAŞLAR TARAFTAR GÖSTERELİM
 
HAYDİ ARKADAŞLAR STADI YERİNDEN OYNATALIM 21/03/2009 TARİHE GEÇSİN HAYDİ ARKADAŞLAR STAD DA KİMSE YERİNE OTURMASIN HEP AYAKTAYIZ ÇÜNKÜ BİZ YİĞİDO GENÇLİĞİZ

mcsedat 21.03.2009 12:03

Cevap: ARKADAŞLAR TARAFTAR GÖSTERELİM
 
SİVASSPOR ÇOK SEVİYORUM BJK YENMENI BEKLIYORUZ KALBİM SİZLE OLCAK HERZMAN SİZLE :


WEZ Format +2. Şuan Saat: 07:53.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005