SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   SivasSpor (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=8)
-   -   66 PUAN! (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=25493)

alyazmalim 11.05.2009 19:55

Cevap: 66 PUAN!
 
evet bu cumartesi. hadise yapar isini

alyazmalim 11.05.2009 20:01

Cevap: 66 PUAN!
 
cumartesi gunu bizim icin onemli bi gun olacak arkadaslar hem turkiyeye hemde sivaslilara:)

alyazmalim 11.05.2009 20:03

Cevap: 66 PUAN!
 
cumartesi iyi bi gun olur insallah bizim icin

club7house 11.05.2009 20:07

Cevap: 66 PUAN!
 
inş. başarılar şimdiden hadiseye. Bu sene eurovisionda HADİSE VAR !!! :D

EmeryKadikoy 11.05.2009 20:13

Cevap: 66 PUAN!
 
8taşın ankaragücü ve 6s maçlarında puan kaybedeceğini düşünüyorum.

alyazmalim 11.05.2009 20:21

Cevap: 66 PUAN!
 
insallah. birinci olmasa ikinci olur hadise.

club7house 11.05.2009 20:24

Cevap: 66 PUAN!
 
Düm tek tek şarkısıyla yarışacak eyvallahta. Ben daha yarışma olmadan sarkıdan sıkıldım çok göz önüne geldi. Sertap gibi süpriz yapılmalıydı.

crözkan58 11.05.2009 21:26

Cevap: 66 PUAN!
 
[QUOTE=07reis58;517046]saat 12 yi geçti normaldir durumun...[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=5979&token=35886[/IMG][/QUOTE]



bu resmin üzerine daha bu forma laz giriyorsa yuh artık amma yüzsüz adamlar

noname87 11.05.2009 21:34

Cevap: 66 PUAN!
 
[QUOTE=07reis58;517041][B]
Avrupa'nın birçok liginde tablo netleşirken, Türkiye'de düğüm hâlâ çözülemedi. Uzun yıllar hafızalardan silinmeyecek bir sezon yaşıyoruz.


Eğer 3 takımda ligi 66 puanda bitirirme durumu da söz konusu olursa..böyle bir durumda SİVASSPOR umuz şampion olur! Geçen sezon 3 lü averaj yüzünden uefa ya gidememiştik,ama bu sezon böyle bir tablo oluşursa ŞAMPION SİVASSPOR…



Sivasspor-beşiktaş:1-1
Beşiktaş-Sivasspor:1-1

Sivasspor-trabzonspor:3-0
Trabzonspor-Sivasspor:0-0

Trabzonspor-beşiktaş:0-0
Beşiktaş-trabzonspor:1-1

Üst üste aldığımız 2 mağlubiyet bazı arkadaşlarımızın inancını azaltmış hatta daha da fenası hcoamıza ve futbolcularımıza edepsiz sözler söylemekteler..bundan 13-14 yıl önce 2.lig a kategorisinde bile değildik..şimdi ise süperligde devlerin arasında son iki sezondur bize yaşattığı duyguyu sevinci bir kenara bırakıp alınan 2 mağlubiyet sonrası düşman olan arkadaşlar var..bu durum çok üzücü…tamam takım iyi oynamadıgı maçlarda var ama sonuçda önemli olan 3 puan…şampionlukda en önemli rakibimiz bjk çok mu iyi oynuyarak kazanıyor.geriden gelen her zaman avantajlıdır…


Kagıt üzerinde baktıgımızda bjk nın bizden zorlu maçları var.. Umutsuzluğa kapılmayalım.. emaneti haftaya geri alacaz inşallah..
[/B][/QUOTE]

bunu bende düşündüm geçen sene hak edip gidememiştik üzülmüştük o acının aynısını inşallah beşiktaşlılar yaşar

yigidozan 11.05.2009 21:40

Cevap: 66 PUAN!
 
herşey iki maça bakar millet üzülmeye değmez. biz kazanırız bejeke kaybederse yine herşey eskisi gibi olur. olmaz olmaz demeyin. namağlupken evimizde, deplasmanda 3-0 yendiğimiz adamlardan 10 dk.da iki gol yedik.futbol bu. bakarsın bejeke de yer, bizde yeneriz. al sana babam lider. buraya kadar onurumuzla geldik.sivassporluyuz


WEZ Format +2. Şuan Saat: 12:44.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005