![]() |
Cevap: 66 PUAN!
evet bu cumartesi. hadise yapar isini
|
Cevap: 66 PUAN!
cumartesi gunu bizim icin onemli bi gun olacak arkadaslar hem turkiyeye hemde sivaslilara:)
|
Cevap: 66 PUAN!
cumartesi iyi bi gun olur insallah bizim icin
|
Cevap: 66 PUAN!
inş. başarılar şimdiden hadiseye. Bu sene eurovisionda HADİSE VAR !!! :D
|
Cevap: 66 PUAN!
8taşın ankaragücü ve 6s maçlarında puan kaybedeceğini düşünüyorum.
|
Cevap: 66 PUAN!
insallah. birinci olmasa ikinci olur hadise.
|
Cevap: 66 PUAN!
Düm tek tek şarkısıyla yarışacak eyvallahta. Ben daha yarışma olmadan sarkıdan sıkıldım çok göz önüne geldi. Sertap gibi süpriz yapılmalıydı.
|
Cevap: 66 PUAN!
[QUOTE=07reis58;517046]saat 12 yi geçti normaldir durumun...[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=5979&token=35886[/IMG][/QUOTE]
bu resmin üzerine daha bu forma laz giriyorsa yuh artık amma yüzsüz adamlar |
Cevap: 66 PUAN!
[QUOTE=07reis58;517041][B]
Avrupa'nın birçok liginde tablo netleşirken, Türkiye'de düğüm hâlâ çözülemedi. Uzun yıllar hafızalardan silinmeyecek bir sezon yaşıyoruz. Eğer 3 takımda ligi 66 puanda bitirirme durumu da söz konusu olursa..böyle bir durumda SİVASSPOR umuz şampion olur! Geçen sezon 3 lü averaj yüzünden uefa ya gidememiştik,ama bu sezon böyle bir tablo oluşursa ŞAMPION SİVASSPOR… Sivasspor-beşiktaş:1-1 Beşiktaş-Sivasspor:1-1 Sivasspor-trabzonspor:3-0 Trabzonspor-Sivasspor:0-0 Trabzonspor-beşiktaş:0-0 Beşiktaş-trabzonspor:1-1 Üst üste aldığımız 2 mağlubiyet bazı arkadaşlarımızın inancını azaltmış hatta daha da fenası hcoamıza ve futbolcularımıza edepsiz sözler söylemekteler..bundan 13-14 yıl önce 2.lig a kategorisinde bile değildik..şimdi ise süperligde devlerin arasında son iki sezondur bize yaşattığı duyguyu sevinci bir kenara bırakıp alınan 2 mağlubiyet sonrası düşman olan arkadaşlar var..bu durum çok üzücü…tamam takım iyi oynamadıgı maçlarda var ama sonuçda önemli olan 3 puan…şampionlukda en önemli rakibimiz bjk çok mu iyi oynuyarak kazanıyor.geriden gelen her zaman avantajlıdır… Kagıt üzerinde baktıgımızda bjk nın bizden zorlu maçları var.. Umutsuzluğa kapılmayalım.. emaneti haftaya geri alacaz inşallah.. [/B][/QUOTE] bunu bende düşündüm geçen sene hak edip gidememiştik üzülmüştük o acının aynısını inşallah beşiktaşlılar yaşar |
Cevap: 66 PUAN!
herşey iki maça bakar millet üzülmeye değmez. biz kazanırız bejeke kaybederse yine herşey eskisi gibi olur. olmaz olmaz demeyin. namağlupken evimizde, deplasmanda 3-0 yendiğimiz adamlardan 10 dk.da iki gol yedik.futbol bu. bakarsın bejeke de yer, bizde yeneriz. al sana babam lider. buraya kadar onurumuzla geldik.sivassporluyuz
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 12:44. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005