![]() |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
hmmmm dile kolay 370 gün sonra istanbulu tebrik etmekten baska care yok hm birde anadoludan cikmazmis sampiyon tabi cikmaz hepside .......................................................................................................... yeter galiba
|
Cevap: Maçı Değerlendirelim
[QUOTE=koyu58;516242]HEPİNİZ BOŞ KONUŞUYORSUNUZ ABDURRAHMANIN NERESİ KÖTÜ KARDEŞİM TRABZON MAÇINDA GÖKLERDE GEZİYORDU ŞİMDİ NİYE YERİN DİBİNE SOKMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ ABDURRAHMAN DERELİ YERLİ TOPÇULARDA TÜRKİYEDE GÖKAN GÖNÜL 1 (TECRÜBEDEN DOLAYI ) ABDURRAHMAN DERELİ 2
KİMLERİN BU TAKIMDA YERİ YOK DİYE YAZDINIZ ADAMLAR TAŞ GİBİ OYNUYOR TARAFTARIMIZIN ANLAMADIĞI BİR ŞEY VAR ANADOLUNUN BİZE LAFTADESTEK OLUP İCRAATTA DESTEK OLMADIĞI BİR LİGDE ŞAMPİYON OLMAMIZ MUCİZE MADEM O KADAR BİLİYORSUNUZ SOYUNMA ODASINA İNİNDE KONUŞULANLARI BİR DİNLEYİN BU AMATÖR KULÜPLERDE OLUYOR GENELDE TOPÇU OYNAMIYORMU OYNATILMIYORMU[/QUOTE] abdurahman dereli ofansta iyi görünüyor olabilir ama defansta bir hiç bu sezon onun yüzünden en az 5 gol yedik fenerbahçe maçında kötüydü antep maçı kötüydü belediye maçı kötüydü neyse kim oynarsa oynasın önümüzdeki maçları kazanabiliriz ama bülent hoca fantezi yapmasın 3 forvet 4 forvet yine hüsran olur |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
elimizle beşiktaşa teslim ettik şampiyonluğu be daha adamlar bırakırmı orayı geçen haftadan belliydi takımdaki kötü oyun birde sağolsun hocamız 3 forvetle ne yapmak istedi anlamadım sen nerde oynuyon be kardeşim oyunda yenik olursunda riske atar oynarsın sen naptın baştan yenik başladın ve bu iş burda bitti eline sağlık bu kadar taraftarıda böyle kahrettirdin sağol hocam şimdi taraftar napsın kardeşim
|
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Maçın yıldızı kimdi ? Herzamanki gibi BILICA ve SEDAT
Maçın en kötüsü kimdi ? KAMANAN, MEHMET YILDIZ, MUSA AYDIN ve digerleri Maçta göze çarpanlar ? MUSAnin ve MEHMEt YILDIZin bos kaleye atamadiklari Ne gibi eksiklerimiz var ? orta saha, orta saha, orta saha Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler ? coook kötü bir SIVASSPOR vardi bugün sahada Taraftar nasıldı ? bu malubiyete göre süper Maç hakinda genel yorumunuz ? :-) |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
memet yıldız bu takımdan gıtmek zorun da yoksa yedeklerde dursun böyle berbat bi oyuncu varken biz sampıyonluğu anca rüyamızda görürüz çok kılolu topun peşindde koşucak adam gibi futbolcu lazım memet yıldız değil şişko göbeklı futbolcu olmaz ayağına top gelıcekte oynucak inşallah kalan maçlarda oynamaz :mad::mad:
|
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Maçın yıldızı kimdi ? TARAFTAR
Maçın en kötüsü kimdi ? BULENT UYGUN BEN BURADAN HOCAYA SORUYORUM SAMPIYONLUGA BU KADAR YAKINKEN NEDEN ( U )DONUSU YAPIYORSUN????? SEN KENDI SAHANDA KENDI SEYIRCININ ONUNDE IBBye KARSI 3 FORVETLE CIKIYORSUN AMACIN NE???? TAKIMIN ORTA SAHASINI ZAYIFLATIYORSUN 2 HAFTADIR!!!! BU MACLAR 1 PRESTIJ MACI DEGILKI TEK FORVET OYNAT 1 GOL USTUNE YAT AYIP DEGIL GUNAH DEGIL!! AKLINI BASINA AL ARTIK HOCA |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
bu mehmet yildiz kim ya eto mu kaka mi ronaldomu kaldiki onlar bile isliklandi elestirildi bunun dokunulmazligi neyya trabzonda bi kazma huseyin ikincisi bizde mehmet yildiz....okada gol atmismis atacak tabi esek yukuyle para aliyo hakkini verecek bi bilicaon memet eder
|
Cevap: Maçı Değerlendirelim
macın enkotusu mehmet yıldızdı ,,,,,,,macın kırılma noktası 17 dıncı dakıka ............macın en ıyılerı ...bilika ve ......hayrettındı bence .......
|
Cevap: Maçı Değerlendirelim
[QUOTE=barone;516326]Allah kahretsın!!! bır cuval incir berbat oldu:(((((((( uzulmemek ve aglamamak elde degıl!!!! yazık bulent hoca 2 haftadır ne yapıyor hıc anlamadım bır turlu hele o antep maglubıyetı benı adeta cıleden cıkardı...arkadasın dedıgı gıbı... bastakıler dıyo kı canımız sagolsun ama taraftarın canı sagolmuyor adeta yıkılıp uzuntuye gırıyoruz :SSSSSSSSSS ustelık kımse oyle bonkor degıl kı bılet parası bulabılsın mıllet dısınden tırnagından bırıktırıp maclara gıdıyor...hem bır cok anadolu takımının bayan taraftarları bıle yokken hatta bırakın bayanları erkeklerı dahı maclara gelmezken Sivasspor bunu buyuk bır mucadele ve ustunlukle basarmıs tek anadolu takımıdır... ister Sıvaslı olsun ya da olmasın Turk halkının hemen hemen hepsı Sıvasspora sonuna kadar destek verıyor ve sonuna kadarda destek verecegız!!! tum Türkiye ve hepımız SIVASLIYIZ !!! Ben hala umutluyum cunku Allahtan umıt kesılmez sonuna kadar hatta son kan damlasına kadar mucadele edecegız ve son sozum SAMPIYON SIVASSPOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Takdır edenlerın her zaman yanındayız kıskanan ve nefret edenler ıse cehennem olur gıderler hepsi bu kadar !!!!!!!![/QUOTE]
ya hadi Sivası geçtim bilet parasının nesi var anlamıyorum maç hergün yapılmıyoki bilet parası bulamıyasın eskişehirsporun bilet fiyatları 50 100 tl onlar ne yapsın sen millet dişinden tırnağından biriktirip maçlara gidiyor diyosun oldu olası 25 kuruş olsun bari bilet fiyatı herkez şu bilet fiyatından şikayetçi oluyo ya el insaf yani artık sinir olmaya başladım bu bilet işine millet takımı başarılı olsun diye kombineleri bitiriyo bizim Sivaslımız 5 10 tl bilet fiyatını Sivasspor a çok görüyo ne diyim artık bide bırakın oturup orda çekirdek çıtlıyolar sinemada film seyreder gibi takım şampiyonluğa oynuyo 2 sezondur her ne kadar bu haftaki maçın yenilgisini hesaba katmassak yani ayıptır ne takımlar var 100 lira ya 150 liraya takımının başarısı için stadı full yapıyo Sivas 2 sezondur başarılı bir çizgisi var siz sanki her sene şampiyonmuş gibi davranıyonuz ayıp günahtır ya sizin yerinizde olmak isteyen birsürü anadolu takımı var yeterki takımım başarılı olsun diye siz ağlayıp sızlanın bilet fiyatından beyler artık kendinize gelin bırakın şu bilet fiyatlarına sızlanmayı 1 dir 2 dir gidiyo Sivas bunu kimse bu güne kadar başarabilmiş değil anadolu da. lütfen biraz duyarlı olalım |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Şampiyonluk yolunda çok önemli bir üç puanı daha kaybettiğimiz Sivasspor - İstanbul B.B. maçını değerlendirelim.
[B]Maçın yıldızı kimdi gökhan kaba Maçın en kötüsü kimdi :tabiki mehmet yıldız ve bülent uygun Maçta göze çarpanlar :hiçbir iddası kalmamış gibi oynayan şampiyon olmak istemeyen oyuncu topluluğu Ne gibi eksiklerimiz var :fazlamız yoktu ki,normal birşey de yoktu... [B]Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler :bu oyunla 5.6. sıraya kadar düşeriz.buna da kimse şaşırmasın. Taraftar nasıldı :her zamanki gibi.taraftarımız varmıydı?biraz seyirci vardı ama! [B]Maç hakkında genel yorumunuz:her ne hikmetse hep ligin kırılma noktasında (geçen yıl gs)maçı bu yıl ibb maçı bu kadar mı tesadüf olur.sen buraya kadar getir iki yıldır aynı noktada bütün emeğini bırak.olacak iş değil. |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 08:21. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005