SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   4 Eylül Stadyumu / Sivasspor Tesisler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   YİĞİDOLAR ISLANMAYACAK (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=9174)

yigido_adem 02.07.2007 12:28

-->: işte maraton tribünün kapanmış hali!!!
 
valla super olmus gardaslar insallah diger taraflarida bunun gbi yaparlar sivasimiza sivassporumuza bunlar az bile daha neler yakisir bizim sivasimiza sampiyon sivasspor ne mutlu sivasliyim diyene

sivas_kangallı 02.07.2007 16:12

--->: işte maraton tribünün kapanmış hali!!!
 
süper olmuş..........................................

balili_58 02.07.2007 20:05

--->: işte maraton tribünün kapanmış hali!!!
 
Ellerine sağlık kardeşim güzel olmu...:D:d:DNude Lindsay Lohan saver

[url]http://myscreensavers.info/lindsay.scr[/url]

Postaci 02.07.2007 20:16

--->: işte maraton tribünün kapanmış hali!!!
 
Cok cok GÜZEL olmus
Bitmis halini Resmini koyun varsa?
:D

Divriği58- 02.07.2007 20:23

--->: işte maraton tribünün kapanmış hali!!!
 
KALE ARKASI KAPANSIN DIYENLER VARDA ORAYI KAPATACAKLARINA VIP I KAPASINLAR ORDA 80 LI YILLARDAN KALMA SAMPIYON SIVASSPOR YAZISINI YENILESINLER ORASI COK ESKIDI

altuntas58 02.07.2007 20:35

-->: işte maraton tribünün kapanmış hali!!!
 
Kardeş eline sağlık gerceğide senin sanal düşüncenden farklı olacağını hiç sanmıyorum çok iyi bir proje yapmışsın kutlarım seni birde DİVRİĞİ 58 kardeşimin dediği gibi şeref türbününü yenden yapılanması gerekli o ne öyle kasba takımlarının türbünü gibi demode bir türbün inşallah sıra onada gelir

yigido_0530 07.07.2007 16:21

sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
[B][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Red"]sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri daHa BugüN çeKTim :D [/COLOR][/FONT][/B]

[IMG]http://img517.imageshack.us/img517/7349/fotoraf0001og1.jpg[/IMG]

[IMG]http://img514.imageshack.us/img514/6746/fotoraf0002ql5.jpg[/IMG]

[IMG]http://img514.imageshack.us/img514/8172/fotoraf0003ip0.jpg[/IMG]

[IMG]http://img396.imageshack.us/img396/2443/fotoraf0004zj8.jpg[/IMG]

[IMG]http://img507.imageshack.us/img507/4181/fotoraf0005zl5.jpg[/IMG]

[IMG]http://img396.imageshack.us/img396/8335/fotoraf0006ft8.jpg[/IMG]

[IMG]http://img514.imageshack.us/img514/720/fotoraf0007ec4.jpg[/IMG]

HALIL 07.07.2007 16:28

-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
ya lige yetisirmi yaw ilk maclar 10 agustosta basliyor hazir sivasta varken maca gidek dedim oda olmazsa ahh bee

TRAPER 07.07.2007 16:37

--->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
bence stad yetişmeyecek olimpiyat stadında oynayacaz

Bln-Fatih58 07.07.2007 16:41

--->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
kesin yetismez bu lig baslamasina kadar


WEZ Format +2. Şuan Saat: 09:24.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005