![]() |
-->: işte maraton tribünün kapanmış hali!!!
valla super olmus gardaslar insallah diger taraflarida bunun gbi yaparlar sivasimiza sivassporumuza bunlar az bile daha neler yakisir bizim sivasimiza sampiyon sivasspor ne mutlu sivasliyim diyene
|
--->: işte maraton tribünün kapanmış hali!!!
süper olmuş..........................................
|
--->: işte maraton tribünün kapanmış hali!!!
Ellerine sağlık kardeşim güzel olmu...:D:d:DNude Lindsay Lohan saver
[url]http://myscreensavers.info/lindsay.scr[/url] |
--->: işte maraton tribünün kapanmış hali!!!
Cok cok GÜZEL olmus
Bitmis halini Resmini koyun varsa? :D |
--->: işte maraton tribünün kapanmış hali!!!
KALE ARKASI KAPANSIN DIYENLER VARDA ORAYI KAPATACAKLARINA VIP I KAPASINLAR ORDA 80 LI YILLARDAN KALMA SAMPIYON SIVASSPOR YAZISINI YENILESINLER ORASI COK ESKIDI
|
-->: işte maraton tribünün kapanmış hali!!!
Kardeş eline sağlık gerceğide senin sanal düşüncenden farklı olacağını hiç sanmıyorum çok iyi bir proje yapmışsın kutlarım seni birde DİVRİĞİ 58 kardeşimin dediği gibi şeref türbününü yenden yapılanması gerekli o ne öyle kasba takımlarının türbünü gibi demode bir türbün inşallah sıra onada gelir
|
sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
[B][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Red"]sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri daHa BugüN çeKTim :D [/COLOR][/FONT][/B]
[IMG]http://img517.imageshack.us/img517/7349/fotoraf0001og1.jpg[/IMG] [IMG]http://img514.imageshack.us/img514/6746/fotoraf0002ql5.jpg[/IMG] [IMG]http://img514.imageshack.us/img514/8172/fotoraf0003ip0.jpg[/IMG] [IMG]http://img396.imageshack.us/img396/2443/fotoraf0004zj8.jpg[/IMG] [IMG]http://img507.imageshack.us/img507/4181/fotoraf0005zl5.jpg[/IMG] [IMG]http://img396.imageshack.us/img396/8335/fotoraf0006ft8.jpg[/IMG] [IMG]http://img514.imageshack.us/img514/720/fotoraf0007ec4.jpg[/IMG] |
-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
ya lige yetisirmi yaw ilk maclar 10 agustosta basliyor hazir sivasta varken maca gidek dedim oda olmazsa ahh bee
|
--->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
bence stad yetişmeyecek olimpiyat stadında oynayacaz
|
--->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
kesin yetismez bu lig baslamasina kadar
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 09:24. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005