SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Birbirimizi Tanıyalım (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Dünyanin Neresindesiniz ? (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=1421)

faruk58 22.09.2005 22:31

Danimarka
 
Bende Danimarka Kopenhag tayim burda dogdum, ama aklim hep sarkislada

BOZKURT58 23.09.2005 13:47

bu dunyanin en guzel bolgelerinnin bir tanesi olan

LINDAU/almanyada kaliyorum ama

aklim hala sivasta yasadiklarimda,nede olsa en cilgin zamanlarimi orada gecirdim...

benim yasadigim yer [url]www.lindau.de[/url]

caya beklerim
<a href="http://img399.imageshack.us/my.php?image=lisoinsel2ty.jpg" target="_blank"><img src="http://img399.imageshack.us/img399/7908/lisoinsel2ty.th.jpg" border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" /></a>
BURASIDA
MEMLETIM
<a href="http://img399.imageshack.us/my.php?image=sivasharita2bz.jpg" target="_blank"><img src="http://img399.imageshack.us/img399/8220/sivasharita2bz.th.jpg" border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" /></a>
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img399.imageshack.us/img399/5452/unutmayinbi144752wm.gif[/IMG][/URL]

gercek58li 23.09.2005 14:01

Gurbet...
 
Ben yazdigimi saniyordum ama yokmus.

Dogum :SIVAS
Ikamet :KÖLN-ALMANYA

S.Yildiz 24.09.2005 15:43

Malesef Gurbet :(
 
Ikamet ettigim yer: Hollanda
Ama tabiki gonlum herzaman Sivasimda..

ariffr58 24.09.2005 16:28

paris/fransa da ikamet etmekteyim
bûtûn gûrûnlû ve sivasli yigidolara
selamlar.

irfanerol 24.09.2005 18:09

New york
 
Burda da cok sivasli var ama siteden haberleri yok sanirim.
Dunyanin heryerinde TURK var

erhan5834 24.09.2005 18:16

[QUOTE=abircan]Arkadaşlar Bir Nevi Sivasin Dünya Cumhuriyetinin üyesi Olduğunu Ispat Için, Niçin Sitemiz 24 Saat Canli Kaldiğini Ispat Için , Amerikadan çine Kadar Bütün Yiğidolar Bağlandiklari Her Yeni şehri Yeni Numara Vererek Siralasin özellikle Gurbetçi Yiğidolarin şehirden Sonra ülkede Yazarlarsa Bizlerde öğrenmiş Oluruz,


1 Istanbul / Türkiye
Abircan

Her Yeni Katilimci Numarayi Artirsin Veya Ayniysa Aynisini Yazarak Ilerletsin[/QUOTE]
[b]SİVAS /MERKEZ / ÇAVUŞBAŞI :)[/b]

x_burnley 24.09.2005 21:20

MRB
 
[QUOTE=serhankaburcuk][b]Ben Sivas cumhuriyetinden...[/b][/QUOTE]

SERHANIM TEBRİKLER TRABZON MAÇINDAKİ DESDEĞİN SÜPERDİ HER TAKIMIN SENİN GİBİ BİR TEMSİLCİYE İHTİYACI OLACAK ALLAH BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN SENİ

x_burnley 24.09.2005 21:23

MRB
 
SERHAN VALLA SENİ TEBRİK EDERİM TRABZON MAÇINDAKİ PERFONMANSIN SÜPERDİ HER TAKIMIN SENİN GİBİ BİR TARAFTARI OLSA ALLAH SENİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN

emirunalan 25.09.2005 21:23

ısparta
 
selam hemşerilerim bende ıspartadan bir sivaslı


WEZ Format +2. Şuan Saat: 12:54.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005