![]() |
Danimarka
Bende Danimarka Kopenhag tayim burda dogdum, ama aklim hep sarkislada
|
bu dunyanin en guzel bolgelerinnin bir tanesi olan
LINDAU/almanyada kaliyorum ama aklim hala sivasta yasadiklarimda,nede olsa en cilgin zamanlarimi orada gecirdim... benim yasadigim yer [url]www.lindau.de[/url] caya beklerim <a href="http://img399.imageshack.us/my.php?image=lisoinsel2ty.jpg" target="_blank"><img src="http://img399.imageshack.us/img399/7908/lisoinsel2ty.th.jpg" border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" /></a> BURASIDA MEMLETIM <a href="http://img399.imageshack.us/my.php?image=sivasharita2bz.jpg" target="_blank"><img src="http://img399.imageshack.us/img399/8220/sivasharita2bz.th.jpg" border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" /></a> [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img399.imageshack.us/img399/5452/unutmayinbi144752wm.gif[/IMG][/URL] |
Gurbet...
Ben yazdigimi saniyordum ama yokmus.
Dogum :SIVAS Ikamet :KÖLN-ALMANYA |
Malesef Gurbet :(
Ikamet ettigim yer: Hollanda
Ama tabiki gonlum herzaman Sivasimda.. |
paris/fransa da ikamet etmekteyim
bûtûn gûrûnlû ve sivasli yigidolara selamlar. |
New york
Burda da cok sivasli var ama siteden haberleri yok sanirim.
Dunyanin heryerinde TURK var |
[QUOTE=abircan]Arkadaşlar Bir Nevi Sivasin Dünya Cumhuriyetinin üyesi Olduğunu Ispat Için, Niçin Sitemiz 24 Saat Canli Kaldiğini Ispat Için , Amerikadan çine Kadar Bütün Yiğidolar Bağlandiklari Her Yeni şehri Yeni Numara Vererek Siralasin özellikle Gurbetçi Yiğidolarin şehirden Sonra ülkede Yazarlarsa Bizlerde öğrenmiş Oluruz,
1 Istanbul / Türkiye Abircan Her Yeni Katilimci Numarayi Artirsin Veya Ayniysa Aynisini Yazarak Ilerletsin[/QUOTE] [b]SİVAS /MERKEZ / ÇAVUŞBAŞI :)[/b] |
MRB
[QUOTE=serhankaburcuk][b]Ben Sivas cumhuriyetinden...[/b][/QUOTE]
SERHANIM TEBRİKLER TRABZON MAÇINDAKİ DESDEĞİN SÜPERDİ HER TAKIMIN SENİN GİBİ BİR TEMSİLCİYE İHTİYACI OLACAK ALLAH BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN SENİ |
MRB
SERHAN VALLA SENİ TEBRİK EDERİM TRABZON MAÇINDAKİ PERFONMANSIN SÜPERDİ HER TAKIMIN SENİN GİBİ BİR TARAFTARI OLSA ALLAH SENİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN
|
ısparta
selam hemşerilerim bende ıspartadan bir sivaslı
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 12:54. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005