SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Organizasyonlar (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=62)
-   -   İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=6683)

ErdalGüler 14.03.2006 21:28

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=CAGLAYAN][B][I]BAH BAH SÖNMEZIN ELI ISTE GÖZÜ OYNASTA ..... BAKSANANIZA KASIK AGZINDA GÖZÜN TEVFIKIN TABAGINDA .AYIP AYIP........[/I][/B][/QUOTE]

ABİ SEN BİRDE CANLISINI GÖRSEYDİN...

NEYSE BİR DAHA Kİ TOPLANTI ALLAH TAN YEMEKLİ DEĞİL YOKSA YİNE YEMEK NİYETİNE GİDER AÇ KALIRDIK.
HİÇ DEĞİLSE ŞİMDİ KARNIMIZI DOYURUR ÖYLE GİDERİZ TOPLANTIYA...

sinan58_34 14.03.2006 21:35

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[B][I]evett sonmez abı yıne ben :D bakalım bu resme ne uyduracan bu resım herseyı anlatıyo gundem resım olacak [/I][/B]

sinan58_34 14.03.2006 21:37

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[B][I]bu resımlerı ılk once atmayım demıstım ama vazgectım :D [/I][/B]

ErdalGüler 14.03.2006 21:37

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=sinan58_34][B][I]evett sonmez abı yıne ben :D bakalım bu resme ne uyduracan bu resım herseyı anlatıyo gundem resım olacak [/I][/B][/QUOTE]

[B]ARTIK ALPER ABİ BİLE KURTARAMAZ MUSTAFA ABİYİ...[/B]

sinan58_34 14.03.2006 21:39

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=erdalguler][B]ARTIK ALPER ABİ BİLE KURTARAMAZ MUSTAFA ABİYİ...[/B][/QUOTE]
[B][I]ben mezarımı kendı ellerımle kazdım benı koruyun sımdı mustafa abının gazabından :D [/I][/B]

CEVIK 14.03.2006 21:41

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
Sivasspor.com1 [QUOTE=CAGLAYAN][B][I]BAH BAH SÖNMEZIN ELI ISTE GÖZÜ OYNASTA ..... BAKSANANIZA KASIK AGZINDA GÖZÜN TEVFIKIN TABAGINDA .AYIP AYIP........[/I][/B][/QUOTE]

[url]www.sivasspor.com[/url]. yönetimine bir önerim var bundan sonra pırotokol değişsin ben bu sönmezin yanına oturmak istemiyorum bu arkadaş bizi yemekden ac kaldırıyor ben bir arkadaşa soru soruyorum geriye döndüğümde tabakda o güzelim köfteler yok olmuş adam da bir iştaah var olmaz böyle birşey ne madımak bırakıyor ne köfte yoksa (eskiden köy düğünlerinde düğünyemeğine gidecekleri zaman 3 gün yemek yemezlermiş orda cok yiyelim diye) sönmezde öyle yapıyor galiba ama bu adam evindeki misafire de aynısını yapıyor

lütfi ünal
cağlayan
rüştü
cevik.yani ben
ayhan
elbaliim
hepsi sofrasından ac kalkdı garibim sildi süpürdü
sönmez kocum ecüüük akılı ol el alemeee bizii rüsfaan eylediin
ünüün avrupaya yayıldııı SÖNMEZSivasspor.com1

5841 14.03.2006 21:41

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[B]beyler hepinize afiyet bal şeker olsun göturmuşsunuz köftereri.şu resimlere bakınca öyle açıktımkı :D :D [/B]

ErdalGüler 14.03.2006 21:41

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=sinan58_34][B][I]ben mezarımı kendı ellerımle kazdım benı koruyun sımdı mustafa abının gazabından :D [/I][/B][/QUOTE]

[B]
VALLAHİ SEN BİRKAÇ AY ORTALARDAN KAYBOL İSTERSEN... :D[/B]

CAGLAYAN 14.03.2006 21:54

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=CEVIK]Sivasspor.com1

[url]www.sivasspor.com[/url]. yönetimine bir önerim var bundan sonra pırotokol değişsin ben bu sönmezin yanına oturmak istemiyorum bu arkadaş bizi yemekden ac kaldırıyor ben bir arkadaşa soru soruyorum geriye döndüğümde tabakda o güzelim köfteler yok olmuş adam da bir iştaah var olmaz böyle birşey ne madımak bırakıyor ne köfte yoksa (eskiden köy düğünlerinde düğünyemeğine gidecekleri zaman 3 gün yemek yemezlermiş orda cok yiyelim diye) sönmezde öyle yapıyor galiba ama bu adam evindeki misafire de aynısını yapıyor

lütfi ünal
cağlayan
rüştü
cevik.yani ben
ayhan
elbaliim
hepsi sofrasından ac kalkdı garibim sildi süpürdü
sönmez kocum ecüüük akılı ol el alemeee bizii rüsfaan eylediin
ünüün avrupaya yayıldııı SÖNMEZSivasspor.com1[/QUOTE]
[B][I]Bilmezmiyim gardas bizleri Sagolsun Evine Davet etti .Yillardir yemedigim Peskutan Corbasini icti, güzelim Madimagi sildi süpürdü , Eristeyide bitirdi üstünede Calhamayi Kafaya dikti,demediki bunlar Misafir acdirlar birazda onlar yesin demedi....
Gardas sen Sahitsin.Ac gittik ac döndük!!![/I][/B]

Etem-Murat 14.03.2006 22:08

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=mermerbey58]resimlere bak hele hepsi sivasspor için poz vermiş.

ben de poz verdim.heee[/QUOTE]
maşallanız var yusuf cok güzel cıkmışınız yakışır kardaşıma


WEZ Format +2. Şuan Saat: 22:22.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005