SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Organizasyonlar (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=62)
-   -   İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=6683)

GuNaY 17.03.2006 02:48

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=karacaören34-58]EYYY SİVASSPORCOM UN DEĞERLİ İNSANLARI 3. ŞIKI TIKLAYIN BİR GECE BOĞAZDA LÜKS BİR RESTUTANTA HEMŞERİLERİNLE YEMEK YEEEEE

YEMEKLER MUSTAFA SÖNMEZDEN ŞİMDİDEN TEŞ EDİYORUM[/QUOTE]
[B]YAV DUR OYLE HERKESİ ÇAĞIRIYORMUŞ GİBİ YAPMA, ZATEN KABULLENMİYO BİRDE BÖYLE DERSEN ÜLKEYİ TERKEDER ALİMALLAH :D :D
YOK ABİ YOK 3-5 KİŞİ ANCA OLURUZ DE GEL KABUL ETTE SENDE KURTUL BİZDE :D :D [/B]

karacaören34-58 17.03.2006 07:50

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=Gunay][B]YAV DUR OYLE HERKESİ ÇAĞIRIYORMUŞ GİBİ YAPMA, ZATEN KABULLENMİYO BİRDE BÖYLE DERSEN ÜLKEYİ TERKEDER ALİMALLAH :D :D
YOK ABİ YOK 3-5 KİŞİ ANCA OLURUZ DE GEL KABUL ETTE SENDE KURTUL BİZDE :D :D [/B][/QUOTE]


ZATEN KİMSE GELMİYECEKMİŞ 5-10 KİŞİYİ GEÇMEZ ZATEN BELLİ DEĞİLMİ TFF PROTESTOSUNDA BİLE 20 KİŞİYİ GEÇMEDİ...

MUSTAFA ABİ MERAK ETMESİ FAZLA KİMSE GELMEZ:D:D

Arif Coşkun 17.03.2006 08:39

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
ŞOK...ŞOK...ŞOK.... SON DAKİKA!

Fısıltı gazetesi muhaberi, haberine göre: SÖNMEZ gardaşımız "Kırmızı Beyaz Köfte" civarında saat 2O.00 sıralarında gezerken görüldüğü ve kısa bir süre içeriye girip,daha sonra dışarıya çıkarak aracına binip hızla uzaklaştığı ve izini kaybettirdiğini söyledi.:confused:
Yorumcular: Cezanın kesinleşeceğini bildiği için,anlaşma yoluna gidebileceği, Ayrıcada kazanırsa hemşerim kazansın diyerek"Kırmızı Beyaz Köfteyi" mekan olarak seçebileceği şeklinde yorumlandı. :D :D :D

Etem-Murat 17.03.2006 08:59

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[I][B]vah kardaşım ne hallere düşdünya bir yemek yüzünden keşke
orda bu kadar kişinin önünde yapmasaydın demi neyse oldu bir kere
gurbanlar gari affetmek büyüklüktür yapılan yanlışa yanlışla cevap vermiyelim
kardeş sönmezi af edelim [/B][/I][QUOTE=arifcoskun]ŞOK...ŞOK...ŞOK.... SON DAKİKA!

Fısıltı gazetesi muhaberi, haberine göre: SÖNMEZ gardaşımız "Kırmızı Beyaz Köfte" civarında saat 2O.00 sıralarında gezerken görüldüğü ve kısa bir süre içeriye girip,daha sonra dışarıya çıkarak aracına binip hızla uzaklaştığı ve izini kaybettirdiğini söyledi.:confused:
Yorumcular: Cezanın kesinleşeceğini bildiği için,anlaşma yoluna gidebileceği, Ayrıcada kazanırsa hemşerim kazansın diyerek"Kırmızı Beyaz Köfteyi" mekan olarak seçebileceği şeklinde yorumlandı. :D :D :D[/QUOTE]

Arif Coşkun 17.03.2006 09:38

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=Etem-Murat][I][B]vah kardaşım ne hallere düşdünya bir yemek yüzünden keşke
orda bu kadar kişinin önünde yapmasaydın demi neyse oldu bir kere
gurbanlar gari affetmek büyüklüktür yapılan yanlışa yanlışla cevap vermiyelim
kardeş sönmezi af edelim [/B][/I][/QUOTE]

SÖNMEZ gardaşımızı,ancak Rahşan Affı kurtarırdı ama;( ne yazıkki öyle bir şansıda yok;) :D :D :D

SONMEZ 17.03.2006 12:39

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=Etem-Murat][I][B]vah kardaşım ne hallere düşdünya bir yemek yüzünden keşke
orda bu kadar kişinin önünde yapmasaydın demi neyse oldu bir kere
gurbanlar gari affetmek büyüklüktür yapılan yanlışa yanlışla cevap vermiyelim
kardeş sönmezi af edelim [/B][/I][/QUOTE]


[B]ETEM ABEYY...
BENİM, ALNIM AÇIK, BAŞIM DİK.

ASIL, BANA İFTİRA ATAN, ŞANTAJ YAPAN
MONTAJCI TEFRİKACILAR DÜŞÜNSÜN...!

ONLAR HEM [COLOR="Red"]HALK[/COLOR] HUZURUNDA;
HEM DE [COLOR="Red"]HAK[/COLOR] HUZURUNDA AF DİLEMELİLER...

:D :D :D [/B]

karacaören34-58 17.03.2006 13:18

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=67_DERNEK_EREN]YAŞASIN YEMEK YEMEK.........[/QUOTE]

KÖFTE KÖFTE SİVAS KÖFTESİİİİİ:D:D

EmmiOgLu 17.03.2006 13:19

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
GARDAŞ BUNLAR MONTAJ FALAN DEGİL BAKSANA EMİNİN TABAGINI BİLE ALIŞ O GARDAŞIMDA ÖYLE SEYREDİYOR HELE SİZ SÖNMEZİN BİDE ÇİĞ KÖFTE YEMESİNİ GÖRÜN VALLA SİVASDA Bİ YEDİ NERDEYSE ARTANLAR CEBİNE KOYACAKTI YETER GARDAŞ BİRAZDA AFRİKAYI DÜŞÜNNNNNNNNNN.....!!!!!!!!!!!!!!!

Etem-Murat 17.03.2006 13:48

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=SONMEZ][B]ETEM ABEYY...
BENİM, ALNIM AÇIK, BAŞIM DİK.

ASIL, BANA İFTİRA ATAN, ŞANTAJ YAPAN
MONTAJCI TEFRİKACILAR DÜŞÜNSÜN...!

ONLAR HEM [COLOR="Red"]HALK[/COLOR] HUZURUNDA;
HEM DE [COLOR="Red"]HAK[/COLOR] HUZURUNDA AF DİLEMELİLER...

:D :D :D [/B][/QUOTE]
gardaş senin anlın kapalı demedim sadece yemek yerken bunların sana yapacakları koployu düşünmen gerekirdi hamada neler yaptılar ne tez unuttun hatırla bakalım bu yemektede birşeyler yapacakları belli idi sen se bir şey olamaz edasıyla malı götürmüşsün benim elimden inan birşey gelmez bundan sonra tek bir eylik attım bir oy ikincisi yok

RaP_BoY 17.03.2006 19:09

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=SONMEZ][B]ETEM ABEYY...
BENİM, ALNIM AÇIK, BAŞIM DİK.

ASIL, BANA İFTİRA ATAN, ŞANTAJ YAPAN
MONTAJCI TEFRİKACILAR DÜŞÜNSÜN...!

ONLAR HEM [COLOR="Red"]HALK[/COLOR] HUZURUNDA;
HEM DE [COLOR="Red"]HAK[/COLOR] HUZURUNDA AF DİLEMELİLER...

:D :D :D [/B][/QUOTE]



[FONT="Arial Black"][COLOR="Black"]HAK HAKLIYI GÖRÜR ABİ :D [/COLOR][/FONT]

[FONT="Arial Black"][COLOR="Black"]HAKLI DAVAMIZDA SONUNA KADAR MÜCADELE EDİCEZ...YEMEK HAKKIMIZ SÖKE SÖKE ALIRIZ :D[/COLOR][/FONT]

[FONT="Arial Black"][COLOR="DarkOrchid"]


LİSELİ OMASIN.....YÜREKLİ OLSUN......YİGİT ŞARDAN [/COLOR][/FONT]

ErdalGüler 17.03.2006 21:41

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=arifcoskun]SÖNMEZ gardaşımızı,ancak Rahşan Affı kurtarırdı ama;( ne yazıkki öyle bir şansıda yok;) :D :D :D[/QUOTE]

[B]
Bu saatten sonra hiçbir hamle kurtaramaz. Çünkü bütün herşey aleyhine... eğer bir mucize olurda resimler ve burada çıkan haberler ortadan kaybedilirse belki kurtulma şansı olur...[/B]

KEREM_58_34 17.03.2006 22:03

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=qalpazan][FONT="Arial Black"][COLOR="Red"]İSTANBUL EMNİYET MÜDÜRLÜGÜNDE SORGUYA ALINAN CİHAD VE KEREM ADLI İKİ KAPKAÇÇININ YAPILAN SORGULARINDA BÜTÜN ŞUÇLARINI AÇIKLADIKLARI BİLDİRİLDİ [/COLOR][/FONT]



[FONT="Arial Black"][COLOR="Black"]YAPILAN SORGUNUN BELGELERİNİ ELE GEÇİRDİK qalpazan haber ajansı olarak bu hizmeti sizlerin ayaklarınıza kadar getirdik [/COLOR][/FONT]



[FONT="Arial Black"][COLOR="Indigo"]HER ŞEYİ İTİRAF EDİYORUZ [/COLOR][/FONT]

[FONT="Arial Black"][COLOR="DarkOrchid"]1-) YADİGAR ABİ KUSURA BAKMA ÇATAL BIÇAK VE TABAKLAR GÜZELDİ. DAYANAMADIK KOLEKSİYONNUMUZA EKLEMEK İÇİN ONLARI BİZ ÇALDIK
2-) MUSTAFA ABİ CÜZDANIMIZ YOKTU SENİN CÜZDANI BİZ ÇALDIK
3-) TEVFİK ABİNİN CEP TELEFONU ÇOK HOŞUMUZA GİTTİ ONUDA ÇALDIK
4-)ALPER ABİNİN 7610 MARKA NOKİA TELEFONUNU BİZ ÇALDIK
5-)RECEP ABİNİN KOL DÜGMELERİNİ VE YENGENİN ÖRDÜGÜ ATKIYI BİZ ÇALDIK
6-)HAKAN ABİNİN KREDİ KARTINI BİZ ÇALDIK
7-)GÜNAY ABİNİN ŞEMSİYESİNİ VE CÜZDANINI BİZ ÇALDIK YÜRÜYEREK KARŞIYA GEÇTİ
8-)ERDALIN CÜZDANIDA BİZİM ELİMİZDE
9-)İBRAHİM ARAMIZA YENİ KATILDIGI İÇİN BİŞEYİNİ ÇALMADIK BORCUMUZ OLSUN Bİ DAHAKİ SEFERE ONUNDA BİŞEYİNİ ÇALARIZ
10-)YUSUFUN SİGARASINI VE BİR MİKTAR PARASINI BİZ ÇALDIK
11-)MURATIN FORMASINI VE AKPİLİNİ BİZ ÇALDIK
12-)SALİM ÜNİVERSİTE ÖGRENCİSİ OLDUGU İÇİN SADECE SİGARASINI ÇALDIK
13-)MUHARREMİN CÜZDANINI VE R LERİNİ BİZ ÇALDIK
14-)SİNANIN FOTOGRAF MAKİNASINI BİZ ÇALDIK
15-)HAKAN ABİNİN ARABASINDA BULUNAN 2 ADET PİONER MARKA KOLONLARINI ÇALDIM (KEREM)
16-) TEVFİK ABİNİN ARABASINDAKİ ÇIKMA KAFA TEYPİ BEN ÇALDIM (CİHAD)
17-) AYRICA MEKAN SAHİBİ YADİGAR ABİNİN ODASINDA BULUNAN PLAZMA TV Yİ DE BİZ ÇALDIK [/COLOR][/FONT]



[FONT="Arial Black"][COLOR="DarkSlateBlue"]BU BİLGİLERE [FONT="Arial Black"][COLOR="DarkOrchid"]qalpazan tv[/COLOR][/FONT] İSTANBUL TEMSİLCİSİ OLARAK BEN EMNİYETTEKİ ARKADAŞLARI ARAYA SOKARAK TEHLİKELİ BİR İŞ OLMASINA RAMEN ELE GEÇİRDİM.....SADECE [FONT="Arial Black"][COLOR="DarkOrchid"]SİVASSPOR.COM[/COLOR][/FONT] DA [/COLOR][/FONT]


[FONT="Arial Black"][COLOR="Black"]SAYGILARLA qalpazan tv[/COLOR][/FONT][/QUOTE]


YAV CİHAD YAKAYI NASIL ELE VERDİK YAA. NEYSE CANIMIZ SAĞOLSUN MALZEMELER YABANCIYA GİTMEDİ. BORCUMUZ OLSUN. :D

GuNaY 18.03.2006 00:51

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[B]Evet oylama bir süre daha devam edecektir...
taki sönmez abi suçunu kabul edene dek :D :D [/B]

Tarkan ÇeLik 18.03.2006 10:14

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=Gunay][B]Evet oylama bir süre daha devam edecektir...
taki sönmez abi suçunu kabul edene dek :D :D [/B][/QUOTE]

[CENTER][B]
Abi bn şu anda istanbuldayım bu dernek toplatısı ne zaman?[/B][/CENTER]

sinan58_34 18.03.2006 10:51

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=SONMEZ][B]ETEM ABEYY...
BENİM, ALNIM AÇIK, BAŞIM DİK.

ASIL, BANA İFTİRA ATAN, ŞANTAJ YAPAN
MONTAJCI TEFRİKACILAR DÜŞÜNSÜN...!

ONLAR HEM [COLOR="Red"]HALK[/COLOR] HUZURUNDA;
HEM DE [COLOR="Red"]HAK[/COLOR] HUZURUNDA AF DİLEMELİLER...

:D :D :D [/B][/QUOTE]
[B][I]offf bu laf dırek bana dokunmus heyyyyyttttttttt savun sonmez abı ben gelıyom arıf abı bu ıftıralar hakkındfa nasıl bı hukukı ıslem yurutmemız lazım benım sade temız resımlerıme fotomontaj dedı sonmezabı [/I][/B]

alimuharrem58 18.03.2006 10:54

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=sinan58_34][B][I]offf bu laf dırek bana dokunmus heyyyyyttttttttt savun sonmez abı ben gelıyom arıf abı bu ıftıralar hakkındfa nasıl bı hukukı ıslem yurutmemız lazım benım sade temız resımlerıme fotomontaj dedı sonmezabı [/I][/B][/QUOTE]


fotografların hıc bır fotomontaj degıl sahıtlerımız var

sinan58_34 18.03.2006 11:01

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=alimuharrem58]fotografların hıc bır fotomontaj degıl sahıtlerımız var[/QUOTE]
[B][I]evet kardesımmm baskaların emegını karalamak ısteyenlere fırsat vermeyem :D :D :D :D[/I][/B]

SivasLady 18.03.2006 11:06

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=sinan58_34][B][I]evet kardesımmm baskaların emegını karalamak ısteyenlere fırsat vermeyem :D :D :D :D[/I][/B][/QUOTE]

fotomontaj olmasada :D
sende tam en abartili ani bekleyip cekmissin :D
o pozu arayana kadar ne kadar bekledin :rolleyes:

alimuharrem58 18.03.2006 11:06

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=sinan58_34][B][I]evet kardesımmm baskaların emegını karalamak ısteyenlere fırsat vermeyem :D :D :D :D[/I][/B][/QUOTE]


SİNAN HER ZAMAN YANINDAYIM BUNU UNUTMA :D

sinan58_34 18.03.2006 11:17

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=SivasLady]fotomontaj olmasada :D
sende tam en abartili ani bekleyip cekmissin :D
o pozu arayana kadar ne kadar bekledin :rolleyes:[/QUOTE]
[B][I]abla o resımlerı cekene kadar ısım bıttı ama sonunda basardım sımdı o resımlere fotomontaj dıyolar oda benım cektıgım resımlere sızlerden rıcam boylesı oyunlara gelmeyın ve sonmez abı cezasına razı olsun yoksa hukukı ıslemlerı baslatacam :-) :-) [/I][/B]

sinan58_34 18.03.2006 11:18

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=alimuharrem58]SİNAN HER ZAMAN YANINDAYIM BUNU UNUTMA :D[/QUOTE]
[B][I]eywallah kartdesım herkes senın gıbı dusnse sonmez abı mılletı yanına cekmek ıcın evlendırme vaatlerıyle bıle kandırmaya calıstı ama artık bızım ınsanımız bılınclı onlara kanmayacak kadar :D :D :D [/I][/B]

Etem-Murat 18.03.2006 11:21

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=sinan58_34][B][I]eywallah kartdesım herkes senın gıbı dusnse sonmez abı mılletı yanına cekmek ıcın evlendırme vaatlerıyle bıle kandırmaya calıstı ama artık bızım ınsanımız bılınclı onlara kanmayacak kadar :D :D :D [/I][/B][/QUOTE]
allahın doğrusu gardaşım güzel vaadler verdi
ben sönmeze güveniyom tutar sözünü bekarlara sabır
evlilere bir daha sözünü tutar gardaşım

alimuharrem58 18.03.2006 11:25

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
OYLAMADA SON DURUM
OY YÜZDE
1.EVET YARGILANSIN 31 21,99%
2.TÜM YEMEKLI TOPLANTILARDAN MEN EDILSIN 14 9,93%
[COLOR="Red"]3.CEZA OLARAK ZIYAFET YEMEGI VERSIN 69 48,94% [/COLOR]
4.HAYIR YARGILANMASIN 3 2,13%
5.HOR GÖRMEYIN GARIBIMI BIRAKIN YESIN 14 9,93%
6.BU BIR KOMPLO OLABILIRMI ? 8 5,67%
7.BANANE YAV ALAH ALLAH 2 1,42%

SivasLady 18.03.2006 11:28

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=sinan58_34][B][I]abla o resımlerı cekene kadar ısım bıttı ama sonunda basardım sımdı o resımlere fotomontaj dıyolar oda benım cektıgım resımlere sızlerden rıcam boylesı oyunlara gelmeyın ve sonmez abı cezasına razı olsun yoksa hukukı ıslemlerı baslatacam :-) :-) [/I][/B][/QUOTE]

güzel kardesim buda bir nevi fotomontaj :D
özellikle o ani bekleyip cekmissin
ötekileride öyle yakalasaydin keske :rolleyes:
daha cok gülerdik :D

sinan58_34 18.03.2006 11:34

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=SivasLady]güzel kardesim buda bir nevi fotomontaj :D
özellikle o ani bekleyip cekmissin
ötekileride öyle yakalasaydin keske :rolleyes:
daha cok gülerdik :D[/QUOTE]
[B][I]abla sonmez abının yemek konusundakı zaafını bılıyodum o yuzden hedef oydu :D ama resımlerım karalandı sonra sagolsun caglayan abım yetıstı ve erıste yerkenkı resmını yayınladı sıtede ıste o zaman olay bıttı herkes anladı benım resımlerımın dogrulugunu :D :D [/I][/B]

sinan58_34 18.03.2006 11:53

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[B][I]evet arkadaslar soyle resım arsıvlerımı karıstırırken neler buldum bakın bu resımler tff ye celenk bıraktıgımız zaman donuste bı mekanda cekılen fotolar resımın bırınde puacaların kendı onune nasıl cektıgıne bakın lutfen ve dıgerındede nasıl yedıgıne evet arkadaslar hala sonmez abıyımı desteklıyorsunuz :D :D :D :D [/I][/B]

sinan58_34 18.03.2006 16:34

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[B][I]BU KONU HAKKINDATUM RESIMLER VE VIDEO GORUNTULERI ICIN ASSAGIDAKI LINKI TIKLAYIN [/I][/B]
[URL="http://rapidshare.de/files/15805346/Untitled.rar.html"][B][I][COLOR="red"]TIKLAA İNDİRR [/COLOR][/I][/B][/URL]

karacaören34-58 18.03.2006 18:15

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=67_DERNEK_EREN]resimlere bakınca bir an aklıma ekmek teknesindeki kirli karakteri geldi....oy oy oy oy...:)[/QUOTE]

MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH NERDEN AKLINA GELDİ ŞİMDİ

sinan58_34 18.03.2006 18:19

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[B][I] dernek toplantısıyla ılgılı tum resımler ve vıdeoların bırlesmıs halı ıcın ıcın alttakı lınkı tıklayın
[url]http://rapidshare.de/files/15805346/Untitled.rar.html[/url] [/I][/B]

GuNaY 18.03.2006 19:26

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=sinan58_34][B][I] dernek toplantısıyla ılgılı tum resımler ve vıdeoların bırlesmıs halı ıcın ıcın alttakı lınkı tıklayın
[url]http://rapidshare.de/files/15805346/Untitled.rar.html[/url] [/I][/B][/QUOTE]
[B]SİNAN VE FATİH GÖRÜNTÜLER HARİKA OLMUŞ ELİNİZE SAĞLIK... :D :D [/B]

metinumar 18.03.2006 20:19

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
Selam gardaşlar

hepinizden ayrı ayrı özür dilerim inşallah 16 nisandaki toplantıda aranızda olacagım bu ara işlerim yogun oldugundan sizlerden oldukça ayrı kaldım kabul ederseniz 16 nisanda görüşmek üzere

alimuharrem58 18.03.2006 20:23

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=sinan58_34][B][I] dernek toplantısıyla ılgılı tum resımler ve vıdeoların bırlesmıs halı ıcın ıcın alttakı lınkı tıklayın
[url]http://rapidshare.de/files/15805346/Untitled.rar.html[/url] [/I][/B][/QUOTE]


fotograflar cok guzel ellerınıze sağlık göruntulerı ızleyın ankete oyle bakın :D

SivasLady 18.03.2006 20:44

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=sinan58_34][B][I] dernek toplantısıyla ılgılı tum resımler ve vıdeoların bırlesmıs halı ıcın ıcın alttakı lınkı tıklayın
[url]http://rapidshare.de/files/15805346/Untitled.rar.html[/url] [/I][/B][/QUOTE]

cok güzel olmus ellerinize saglik
tek sönmezzzz abiii :D hep sakincali cikmissin haaaaa :rolleyes:

sinan58_34 18.03.2006 20:52

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=alimuharrem58]fotograflar cok guzel ellerınıze sağlık göruntulerı ızleyın ankete oyle bakın :D[/QUOTE]
:D evet arkadaslar goruntulerın hepsı vıdeo halınde :D

alimuharrem58 18.03.2006 20:54

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
VİDEO YA DA FOTOMONTAJ DEYEBILIR MISINIZ :D:D:D:D:D

KEREM_58_34 18.03.2006 20:58

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
benim anlamadığım şey mustafa abim kime yemek ısmarlayacak.Tüm istanbuldakilere ısmarlarsa olmaz.herhal önümüzdeki 5 yıl artık bize çalışmış olur. Bence abi sen cihadla bana ısmarla yeter.biz sitedeki olayı saptırırz. yeni bi olay yatatırız o zaman senin olay gümbürtüye gider. İSTER 2 KİŞİYE İSTERSEN 15 KİŞİYE SEN BİLİRSİN...

RaP_BoY 18.03.2006 22:31

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=KEREM_58_34]benim anlamadığım şey mustafa abim kime yemek ısmarlayacak.Tüm istanbuldakilere ısmarlarsa olmaz.herhal önümüzdeki 5 yıl artık bize çalışmış olur. Bence abi sen cihadla bana ısmarla yeter.biz sitedeki olayı saptırırz. yeni bi olay yatatırız o zaman senin olay gümbürtüye gider. İSTER 2 KİŞİYE İSTERSEN 15 KİŞİYE SEN BİLİRSİN...[/QUOTE]



[FONT="Arial Black"][COLOR="Black"]EWET MUSTAFA ABİ SANA GÜZEL Bİ ÖNERİ SEN BİZİM KARNIMIZI DOYUR BU OLAYI UNUTR BİZ ÖRT BAS EDERİZ SEN MERAK ETME :D[/COLOR][/FONT]


[FONT="Arial Black"][COLOR="DarkOrchid"]AŞKLAR BİTER DOSTLUKLAR BİTMEZ......CİHAD&KEREM SAPTIRMASYON A.Ş :D[/COLOR][/FONT]

ErdalGüler 18.03.2006 22:55

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=sinan58_34][B][I] dernek toplantısıyla ılgılı tum resımler ve vıdeoların bırlesmıs halı ıcın ıcın alttakı lınkı tıklayın
[url]http://rapidshare.de/files/15805346/Untitled.rar.html[/url] [/I][/B][/QUOTE]

[B]ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK SİNANCIĞIM ÇOK GÜZEL OLMUŞ... ALLAH SENDEN RAZI OLSUN. ÇOK GÜZEL GÖRÜNTÜLER ÇEKMİŞSİN...[/B]

sinan58_34 19.03.2006 17:08

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
[QUOTE=erdalguler][B]ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK SİNANCIĞIM ÇOK GÜZEL OLMUŞ... ALLAH SENDEN RAZI OLSUN. ÇOK GÜZEL GÖRÜNTÜLER ÇEKMİŞSİN...[/B][/QUOTE]
[B][I]rica ederım abi :-) beyendıysenız sorun yok gerısı onemlı degıl :-)[/I][/B]

alimuharrem58 19.03.2006 17:12

-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
 
4.DERNEK TOPLANTISI
YER:Mecidiyeköyde bulunan Abant Kıraathanesinde
TARİH:16 NİSAN 2006 PAZAR
SAAT:14.00


WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:03.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005