![]() |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
diğerleri şampiyonlugu hakeder maçlar mı oynuyor sanki ...
sahip çıkıyorum takıma dün şans biraz yanımızda olsa çevirmiştik maçı ... ankaragücü yenecek beşiktaşı liderligi alıp gelecegiz inanlar ankaraya inanmayanlar evinde izlesin ... |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Sonuna kadar Kral'ız... Şapiyon Sivasspor Bu sene Cekemiyen varsa Söylesin
|
Cevap: Maçı Değerlendirelim
[B]Maçın yıldızı kimdi ? Bilica iyiydi
Maçın en kötüsü kimdi ? çoğunlukta kötüydük ama en kötüsü Mehmet Yıldız Maçta göze çarpanlar ? Lider bir takımız ama ilk 20 dk savunmayı bırakıyoruz Ne gibi eksiklerimiz var ? Sedat Abdurrahman hızlı bir şekilde düşüşe geçti Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler ? liderlik gitti geri gelebilir ama biz takım olarak oynarsak gelebilir yoksa 2. olmamız bile tehlikede Taraftar nasıldı ? taraftar muhteşem bir şekilde desteğini gösterdi [/B] |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
[B]söylenecek söz yok bu sene şampiyonluk daha gitmedi 3x3 yaparsak yine şampiyon olma şansımız var...
ama bu günleri bizlere yaşatanlara çok teşekkürler... karoya takviye şart seneye şampiyon olabilmek için.[/B] |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Maçın yıldızı kimdi Sedat-Bilica
Maçın en kötüsü kimdi Abdurahman-memet Maçta göze çarpanlar -Sagir sulatndan sagir olan Bülent Uygun Hocanin eksik yapmada israri Ne gibi eksiklerimiz var: Orta saha gerek kanatlardan gerekse ortadan rakip sahaya top tasiyamiyor. Onlarin yapmasi gerekenleri defas oyunculari yapiyor. buda rakip takima genis alanlar birakmamiza neden oluyor. Mehmet Yildiza sisirilen toplar heba olup gidiyor yüz top cikariliyorsa 99 u memet yildiza atiliyor. 99 topunda 5 tanesi pas olarak geri oyuna dönüyor ama asist olarak degil pasif pas olarak. Ozaman soruyorum madem takimi mehmet yildizza top atmaya sartlandirdin ne diye üclü forvet oynuyoruz yazik ya adamlara sahada canlarini disine takiyorlar bir tek top atilmiyor. Hocanin artik bu Memet beni kurtar sevdasindan kendini kurtarmasi lazim yoksa mehmetide tümüyle harcayacak. Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler: basit hatalar ve bu hatalarda israr yüzünden yenilen iki gol yazik oldu 15 hafta lider götür gel kendi evinde liderligi birak deplasman olsa bu kadar canim yanmazdi. Hoca tamam bu takimin hocasi sensin senin dedigin olur. unutma futbolu sen icat etmedin. orta sahani calistir pas yapmayi top tasimayi defansa yardim etmeyi ayni zamanda forveti pozisyona sokmayi ögret. forvetinide pozisyon asist top rakipdeyken ortasahaya nasil yardim edilir nasil pres yapilir bunu ögret. Taraftar nasıldı ? Üzgün Maç hakkında genel yorumunuz ? |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Petkoviç in o golleri yemesi normal mi. Bundan sonra Akın oynayabilir mi düşünülmeli. Atak futbolla demek ki bir tek Trabzonu yenebiliyoruz :-). Bundan sonra kontrollü oynamalıyız. Panik halinde birşey yapamıyoruz. Duygusal hareket etmemeliyiz. Top şişireceklerine devamlı ayağa pas yapip rakibi kontrolsüz yakalamalılar. Eğer pas yapamıyorlarsa kendilerini geliştirmeliler. Kalan maçları kazanırsak şampiyomnluk olasılığı çok yüksek. Tabi böyle panikliyerek şişirme toplarla gidersek beşiktaşın yenilmesi de birşeyi değiştirmez.
|
Cevap: Maçı Değerlendirelim
maçın yıldızı bence taraftardı, mehmetle abdurrahman çok kötüydü, 2 golü yedikten sonra takım inanılmaz bi panik havasına girdiğinden koca bi ilk yarı boşa gitti.İkinci yarıda da heralde ender göreceğimiz tarzda bi şanssızlık ve gol kaçırma yarışı vardı.Ne dersek diyelim ama takım şampiyonluk stresini kaldıramıyor :(
|
Cevap: Maçı Değerlendirelim
[B]Maçın yıldızı kimdi ? Bilica,Sezer,İbrahim,Tum
Maçın en kötüsü kimdi ? Yukarıdakı 4 kişi haricindekı tum futbolcularımız Maçta göze çarpanlar ? Orta saha rakıbın elınde olunca uzun toplarla cıktık anca Ne gibi eksiklerimiz var ? Orta saha denen bir kavram yoktu ortalıkta Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler ? Bülent Uygun"un Mehmet yıldız ısrarı ve kamanan"la oyuna baslaması!!!! Taraftar nasıldı ? Taraftar guzel olsa ne olacakıkı takım kotu olduktan sonra!!! Maç hakkında genel yorumunuz ? Sezona şampiyonluk parolasıyla başlayan takımları dize getirebiliyoz ama kume düşmemeye oynayan bir takım karsısında sahadan siliniyoz!!![/B] |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Maçın Yıldızı........BİLİCA
Maçın en kötüsü......mehmet yıldız Maç hakkındaki yorumlar.....bülent uygun artık YETERRRRR m.yildiz inadından vazgeç artık..... Lig TV'de bile Şansal Büyükağa ve Erman hoca bile bülent uygun'un bu inadına bir anlama veremediklerini söylüyorlar.... bülent uygun magazinsel açıklamaları bırak artık yeter, işini yap.... |
Cevap: Maçı Değerlendirelim
maçın yıldızı bilica bilica bilica ydı..sivasspor bilica dan ibaret bi takım.bunu herkes kabullensin artık.bu maçta bilica, kaleci stofer,sağ bek sol bek orta bek :) oynadı hadi bunları anladım da adam forvet oynadı yaa..ve muhteşemdi.mehmet yıldız maçın en kötüsüydü..bence bülent hoca artık mehmet le başlamasın oyuna.bilica yı forvet e alsın..görev adamı.herşeyi en ii şekliyle yapıor..
keşke 10 tane daha bilica olsaydı da maçı bz alsaydık :) ve şampionluğa bi adım daha atsaydık.. bu sezon en yüksek parayı ben vercem ve bilicayı biizm eve alıcam :) eminim ki evdeki tüm işlere koşuştrurur..ve hepsini başarılı bi şeklde halleder :) ii ki varsın bilicaaa.. |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 08:20. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005