![]() |
-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
evet ya mükemmel bişi kasımpaşanın stad
|
-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
ya kardesim kor degilim ya :D :D
gercekten fotograf gozukmuyor ben kor olmadim yaa:D |
-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
[QUOTE=yigido_halil_58;227710]ya kardesim kor degilim ya :D :D
gercekten fotograf gozukmuyor ben kor olmadim yaa:D[/QUOTE] :D:D:D:D:D valla bende gözüküyor kardeş senin nette bi sorun var anLamında söLedim o lafı :D |
-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
tek tarafli sirin bir goruntusu var hemi
|
-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
belkideee kardes ..................................
|
-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
kasimpasasporun stadi tek tarafli sirin bir goruntusu var
|
-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
kardas simdi gozuktu allaha cok sukur
|
-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
:D yaf senin nette bişi var :D kardeŞ :D
|
-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
resimler için teşekkürler stadımız muhteşem oluyor! bu arada şu kasımpaşanın stadı nasılmış yaw resmi yokmu :D
|
-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
[QUOTE=yigido_0530;227716]:D yaf senin nette bişi var :D kardeŞ :D[/QUOTE]
:D :D :D :D :D :lol: belkide ama zanetmiyorum daha 2 aylik |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 09:24. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005