SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   4 Eylül Stadyumu / Sivasspor Tesisler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   YİĞİDOLAR ISLANMAYACAK (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=9174)

yigido_0530 07.07.2007 17:50

-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
evet ya mükemmel bişi kasımpaşanın stad

HALIL 07.07.2007 17:52

-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
ya kardesim kor degilim ya :D :D
gercekten fotograf gozukmuyor ben kor olmadim yaa:D

yigido_0530 07.07.2007 17:54

-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
[QUOTE=yigido_halil_58;227710]ya kardesim kor degilim ya :D :D
gercekten fotograf gozukmuyor ben kor olmadim yaa:D[/QUOTE]



:D:D:D:D:D valla bende gözüküyor kardeş senin nette bi sorun var anLamında söLedim o lafı :D

HALIL 07.07.2007 17:55

-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
tek tarafli sirin bir goruntusu var hemi

HALIL 07.07.2007 17:56

-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
belkideee kardes ..................................

HALIL 07.07.2007 17:56

-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
kasimpasasporun stadi tek tarafli sirin bir goruntusu var

HALIL 07.07.2007 17:58

-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
kardas simdi gozuktu allaha cok sukur

yigido_0530 07.07.2007 17:58

-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
:D yaf senin nette bişi var :D kardeŞ :D

ertugrulss 07.07.2007 18:02

-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
resimler için teşekkürler stadımız muhteşem oluyor! bu arada şu kasımpaşanın stadı nasılmış yaw resmi yokmu :D

HALIL 07.07.2007 18:05

-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
[QUOTE=yigido_0530;227716]:D yaf senin nette bişi var :D kardeŞ :D[/QUOTE]

:D :D :D :D :D :lol: belkide ama zanetmiyorum daha 2 aylik


WEZ Format +2. Şuan Saat: 09:24.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005