SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Maçı Değerlendirelim (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=25459)

yol58 11.05.2009 07:48

Cevap: Maçı Değerlendirelim
 
En kötüsü tabiki mehmet yıldızdı dahada kötüsü yenilmemizdi

özgühertaş 11.05.2009 08:06

Cevap: Maçı Değerlendirelim
 
bumu taraftarlık bumu sivas aşkı bumu gönülden sevmek.hemen hemen bütün yorumlarda takımı ve bülent hocamızı yerden yere vuruyorsunuz.daha düne kadar liğden düşmeyelim derken bugun onların sayesinde zirveye oynayan bir takıma sahiphiz.biz kulüp olarak büyük olamadıgımız gibi seyirci olarakda asla ve asla taraftar olamadık.bir iki yenilgiyle hemen asıyoruz kesiyoruz ama destege gelince bi şey yok.begenmedigimiz trabzonspor bizle oynadıkları maçtan ağır bir yenilgiyle ayrıldıkdan bir hafta sonra kendi evlerinde oynadıkları maçta havanında yağmurlu olmasına rağmen tıklım tıklım tribünlere karşı maçını oynadılar.ve hiç şampiyonluk şanşları kalmamışken hatta ve hatta 2lik şansları bile yokken.ama taraftarı ne yaptı kötü gününde yanında oldu.sonuç 2 hafta sonra tekrar potaya girdiler.hemde bugun şamiyonlugun en büyük adaylarından biri konumuna geldiler.bizler yapıcı olmak zorundayız.bizler onların en kötü günlerinde yanlarında olmalıyız destek olmalıyız.onlar bizlere parayla pulla yaşatılmayacak kadar güzel günleri yaşattılar inşallahta yaşatmaya devam edicekler.her zaman destek tam destek diyenler nerdesiniz.hadi hep beraber takımımıza destek olalım birlik olalım.
daha her şey bitmiş degil tam aksine lider olmamamız furbolcuların üzerindeki stresi azaltıcaktır.fıkstur avantajı hala bizde hep beraber birlik olursak mutlu sona ulaşırız.ulaşmasak bile canları sağolsun bizleri buralara onlar getirdi.onların sayesinde bugun şampiyonluk hesapları yapıyoruz.özellikle söylüyorum bakın ŞAMPİYONLUK hesapları yapıyoruz küme düşmeye degil o yüzden lütfen hep beraber olalım destek olalım yapıcı olalım.
bir şeyi başarmak çok zordur ama kaybetbmek çok kolaydır.

zarali 11.05.2009 08:19

Cevap: Maçı Değerlendirelim
 
maçın en kötüsü mehmet yıldızdı en iyisi bilica idi artık mehmeti alma bülent hoca
2 devrenin baslamasindan bu yana yanlizca sahada geziyor yada hakemla tartisiyor.yada takim arkadaslarinla tartisiyor.mehmet yildiz artik eski mehmet degil.

savaş2 11.05.2009 08:34

Cevap: Maçı Değerlendirelim
 
apo orta sahada oynamalı eger oynatılırsa daha faydalı olur..
sahada 6 golcu vardı resmen intıhar etmek ...hıc bir şeh bitmeti...bjk ank gücünde puanlar kaybedebilir......yeterki her maca sakın başlıyalm ..sabırla..hemen saldırmayalm..............

existence 11.05.2009 09:55

Cevap: Maçı Değerlendirelim
 
Yok kardeş üzülme. Takım çok iyi, bizim yerimizde olmak isteyen kaç takım var. Adamlar hazır istiyor, sene boyunca neredeydin. son maça stda gel şampiyon gör. hazır yok arkadaş. Kışta geldin mi, o soğuğu yedinmi, üşüdün mü, terledin mi, iftarını stadda açtın mı, o futbolcuların kanını terini gördünmükü, bir sefer maça gelmeyle yorumcu oluyorsun. Sen kimsin çekirdekçisin, taraftarların ayağa kalkmasını yadırgıyorsun. Bayrak sallatmıyorsun sen kimsinde sivassporuma laf söylüyorsun. Alayına isyan en büyük sivasspor. isterse sonuncu olsun sivasımın adını buralara getirmişsin hepsinmin gözlerinden öpüyorum.

58svs58 11.05.2009 13:20

neden yenildik
 
Arkadaşlar neden yenildik hiç bu konuda düşünen varmı. maç başladı kimsenin ağzını bıçak açmıyor sankianadoluda devrimi istanbul belediye yapacak. zaten onlar 2.ligdede bir sene geç şampiyon olmamıza neden oldu. bunuda unutmadım.bizde 10 liraya bilet alan stada minderle koltukla geliyor sanki istirahata geldiler. benim yönetimden isteğim var maçtan önce koltukları ıslatsınlar. temizlemesinler ki kimse oturmasın. kalkıp iki kelime bağıran olsada ona sus deniyor artık seyirci olmayı bırakıp taraftar olmalıyız. yoksa biz devrim yapamayız bizi devirirler. benden bu kadar demek geliyor

hdemirsoy 11.05.2009 13:28

Cevap: Maçı Değerlendirelim
 
Sivassporlu yiğido kardeşler. Ben Fenerbahçeliyim ve kalbim sonuna kadar sizinle. Aranızdaki çatlak sesleri yok edip, takımınıza kalan son 3 maçta içeride dışarıda desteğe devam edin. Bence Sivasspor son 3 maçta 9 puanı bulursa şampiyon olur. Çünkü kara kargalar kesin puan kaybedecekler. Bizim yaptığımızı Galatasaray'da yapacak emin olun. Gönülden başarılar dilerim.

Hepsumer 11.05.2009 14:54

Cevap: Maçı Değerlendirelim
 
:mad:sergio oliveira diorum baska bisi demiorum takımın en iyi adamı ama 18 e bile giremio yazık yazık!

MMK 11.05.2009 16:33

Cevap: Maçı Değerlendirelim
 
Maçın en kötüsü Bülent UYGUN du.

ramonypp 11.05.2009 23:47

Cevap: Maçı Değerlendirelim
 
arkadaşlar şampiyon omasakta olaya şu yönden bakın.şurda birinci ligde kaçıncı sezonuki.farzetki ligde orta sıralardayız biliyorum beklentimimz çok.biz türk insanı olarak tabiatımız da var sabredemiyoruz.tabi insan şöylede diyebilir.buraya kadar geliyor son 4 maç tüh be demeden de geçemiyor.bir tane arkadaşımızda yazmış sivas zenginmiki bilet parasını ne zorlukla alıyor felan.güzel kardeşim bu kadar eğerki çelinin çoluğunun rızkını bölüpte maça gidiyorsan bende burdan sana o zaman ne işin varmaçta.tvdev izle.ne kaçırırsın.kimse kimseyede lanet okumasın.çok kötü bir şey.sadece dua edelim allahım çok iyi oynasında diyebiliriz.sonuçta bir insan


WEZ Format +2. Şuan Saat: 08:20.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005