![]() |
Cevap: 66 PUAN!
son 3 maç kaldı ama 2si çok zor geçecek
hacettepe alırız kolay geçer gençler zorlayabilir;eğer bu hafta puan kaybederse ki gs yener o zman haftaya saldıracaklar ama gsden puan alırsa biraz daha rahat geçer ve son hafta bu maçta ben gsyi yenebileceğimizi maalesef düşünmüyorum;zorlasak bi puan gelir ama onlarında tek umutları uefa;onun için saldıracaklar.....:mad: |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 12:44. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005