SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   4 Eylül Stadyumu / Sivasspor Tesisler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   YİĞİDOLAR ISLANMAYACAK (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=9174)

HALIL 07.07.2007 18:09

-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
[QUOTE=ertugrulss;227717]resimler için teşekkürler stadımız muhteşem oluyor! bu arada şu kasımpaşanın stadı nasılmış yaw resmi yokmu :D[/QUOTE]

google den ara istiyorsan gardas bulursun yada kasimpasasporun sitesindede var orda sivasli arkadaslar da uye olmus

biraz bilgi verim tek tarafli bir stad yani karsi taraf yok :D ilginc ama sirin bir stad

yigido_0530 07.07.2007 18:10

-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
ertugrulss [IMG]http://image.haber7.com/haber/63341.jpg[/IMG] burası :D

HALIL 07.07.2007 18:12

-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
orda ne gece maclari oynanir hemii

HALIL 07.07.2007 18:13

-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
obur tarafda olsa bence turkiyenin en iyi stadi olur

ceza_tolga_rep 07.07.2007 18:27

-->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
inşallah bir an önce biterde merakdan kurtuluruz.

Murad_Kelleci58 07.07.2007 18:28

--->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
[QUOTE=TRAPER;227678]bence stad yetişmeyecek olimpiyat stadında oynayacaz[/QUOTE]
Ya stadın mı zeminimi yapılıyor, ışıklandırması mı yok, tribünü mü yok.. Neden olimpiyatta oymayacakmışız.. Mesnetsiz ve dayanaksız ve mantık dışı yorum yapmak ne kadar kolay... Hangi standın tribünleri kapatılırken başka stadda maçlarını oynamış.. Bırakın ve geçin bu işleri.. yorumlarınız bilerek yapmanızı salık veriyorum.. :mad:

Engin58 07.07.2007 20:26

--->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
[B][COLOR="Blue"]Stadimiz cok sahane oluyor.Hayirli ugurlu olsun.Saygilarimla...[/COLOR][/B]

kurtay58 07.07.2007 20:37

--->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
Hayırlı olsun. Sivasımıza yakışır.

ahmetcelik 08.07.2007 17:02

--->: -->: --->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
[QUOTE=yigido_0530;227702]ben bir bakıyım kardeş olur demi ?:D[/QUOTE]

Kardes tabiki uygun buluyor isen orada kalir ve dedigim gibi eger siteyi gezerseniz beni ve Sizide üzen bir Sey var orada Sivas diger Sehirler altinda yer aliyor tabiki Sivas wowturkey sitesinde Sivas Basligi altinda Foto dizisini yer olarak kazanmali yani örnegin Kayseri :mad: gibi veya Istanbul gibi yani bu Siteye ne kadar kardesim Uye olurda Baslik acarsa uygun olur DIKKAT Basliklar Fotorafsiz olmasin.

kendinize iyi Bakin
Hep destek Tam destek :D
En Büyük Sivas En Büyük Sivasspor.:D :D

tayfun5883 08.07.2007 18:05

--->: sTaDımızın inŞaat haLindeki SoN göRünTüLeri
 
arkadaşlarr wowturkey de sivasa destek verip tanıtmamız lazım stadyumumuzla ilgili başlıkta var üye olun bir an önce [url]www.wowturkey.com[/url]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 09:24.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005