SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Yurtdışındaki Yiğidolar (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=44)
-   -   hollandadaki YIGIDOLAR (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=10771)

YiGiDo_58_06_nl 01.04.2007 23:25

hollandadaki YIGIDOLAR
 
hepimiz biriz her sey buyuk SIVAS SPORUMUZ ICIN

Engin58 01.04.2007 23:32

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
[B][COLOR="Navy"]HOS GELDINIZ HOLLANADAKI YIGIDO KARDESLERIMIZ SITEMIZ :SAYGILARIMLA...[/COLOR][/B]

mesut_koçak_58 02.04.2007 09:14

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
HOŞGELDINIZ HOLLANDADAKI HEMSERILERIMIZ SEFA GETIRDINIZ...

SeDo_58 11.07.2007 15:37

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
Yalniz Deyilsin Yigido_58_06_NL


Hollandanin Amsterdam Kentinden SEDAT .

samet yıldız 11.07.2007 15:55

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
waaaaaaaaaaaaaw ne süper bişey ya her yerden sivasspora destek gelio süper bu

Yigido58_NL 11.07.2007 17:05

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
Hollandadan herkese selamlar,Hazirlik maclarinda gorusmek uzere

SeDo_58 13.07.2007 13:03

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
Tam Nerede Olacak Bu KAMP .? Amsterdamin Neresinde ? bilen varmi

şampiyon71 13.07.2007 14:35

-->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
BİRAZ SONRA AÇIKLAYACAĞIM TAM YERİİİİ

şampiyon71 13.07.2007 14:36

-->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
HOLLANADDAN YAZAN LAR İÇİN AZ SONRA YER SÖYLEYECEĞİM

Sivasli_Celal 13.07.2007 15:32

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
neden almanyadakier gelemezmide sadece hollandalilara yaziyorsn?

merak etim simi

şampiyon71 13.07.2007 16:05

-->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
GELİRSEN SENDE
GELEBİLİRSİN NE DEMEK
HERKESE AÇIK

özsivasli1903 13.07.2007 17:14

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
hosgeldiniz gardaslar hollandadan...

SeDo_58 13.07.2007 17:44

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
@ Sivasli_Celal

Hangi Topicde Oldugunu Biliyorsun Umarim ?

1967_CLUB_ÖZGÜR 13.07.2007 17:56

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
[B]ŞAMPIYONLUK YAKIŞIRRR

BU BÜYÜK TARAFTARAAAAAA:)[/B]

sivaslitaner58 13.07.2007 18:05

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
ben bu siteden hollandadan katiliyorum ve uc 6 gun sonra sivastayim ve tabiki sivassporluyum

SeDo_58 13.07.2007 18:47

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
Hayirli Olsun :D SIVASSPORLUYSAN :P

mdogan58 26.07.2007 11:57

-->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
Allah bereket versin, baya sivasli var hollandada :) Sedat gardas...sizin amsterdam da Sivaslilar dernegi yokmu??

Ss--58--Ss 26.07.2007 11:59

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
hos geldınız hollandadaki yıgıdolar...

Ss--58--Ss 26.07.2007 12:00

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
hos geldınız yıgıdolar..............

mdogan58 26.07.2007 13:04

-->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
Hb yigido..Memlekette ne var ne yok??

sandal5877 26.07.2007 14:35

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
tabi ya herkez sivassporumuza destek versin
takım yalnz kalmasın oralarda.

ceran 12.08.2007 10:56

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
vay gardasım ey vallah sıvaslı ugur ceran o sımdı asker........

murat58murat 17.08.2007 00:31

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
KIRMIZIIII BEYAAAAZ SIVAAAS


ROTTERDAMDAN SEVGILER..

Abdullah DuMaN 17.08.2007 07:25

-->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
sivastan gubetçi hemşehrilerimize selamlar

EfsaneMermerbey 11.09.2007 11:28

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
hollandadaki yiğidolara selamlar olsun...

Fatality 29.09.2007 16:45

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
Selamün aleyküm Abiler/Kardesler,

Kendimi tanitayim öncelikle ben Hollanda'dan Gökhan Ekici.
Sivasliyim ve yeni üye oldum foruma nasip bugüneymis.

Sivasspor tribünlerinde [U]kirmizi beyaz[/U] görmek istiyoruz
Lütfen özen gösterelim buna elimizi tasin altina sokmamiz gerekiyo.
Taraftar'a çok is düsüyor bu konularda, ben 3 yil boyunca Tribünlerde zamanimi harcadim avrupa'da oldugum icin hiç takim ayrimciligi yapmadan gittim destekledim maddi/manevi.
Tribün hayatini az buçuk tattim ve biliyorum..

Tribünde omuz omuza olmaktan baska güzel duygu yoktur!

Insallah Sivasspor avrupa arenasina çiktiginda Sivasspor maçinda
Tribünlerde olup Yigido'nun Avrupa müdavimi olmak isterim.

Saygilarimla,
Gökhan Ekici

Ss--58--Ss 29.09.2007 16:51

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
hollandadaki yiğidolar aramıza hoş geldiniz.......

SeDo_58 05.10.2007 22:02

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
MDOGAN kardesim biraz gec oldu ama sorduydun ki orda hic sivaslilar dernegi yokmu :D

burada okadar cok dernek varki 50% sivaslilarin.

CILGINLAR38 05.11.2007 21:30

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
BIZ KAYSERISPORLUYUZ.
AMA HOLlANDA'DAN.
CILGINLAR38

NETLOG 05.11.2007 21:59

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
hepiniz hoşgeldiniz gurbetdeki sivaslı ve sivassporlular

Imparatorice 21.11.2007 15:01

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
Bende kendimi tanitayim..

Ben Seyda,
18 yasindayim,

HUKUK POLITIKA EKONOMISINI OKUYORUM.
HOLLANDA SIYASETINDE UYEYIM, TURK GENCLIGINI YONETIYORUZ.
GELECEK 2 SENE SONRA MILLETVEKILI ADAYLIGIMI KOYACAGIM.
SIVASLIYIM, SIVASLI OLMAKTANDA GURUR DUYUYORUM..
HER YAZ KISMET OLDUKCA 2 AY KALIP DONUYORUM..

SIVASSPOR'A DESTEK VEREN GUREL KUYUMCULUK TETIKER KUYUMCULUK VS VS.. AYRICA TSK EDIYORUM..

KocaSinan 29.11.2007 00:20

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
Yasasin sivasspor, sivasliyig dedikya gardas.

KocaSinan

ortulupinarli 02.01.2008 14:19

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
Merhaba Arkadaslar,

Cok sukur takimimiz hak ettigi yere geldi. Sampiyonda oluruz insallah.

Zamaninda turu madrabazliklarla bu takimi hakettigi yerden edenlere yaziklar olsun demekten baska birsey elimden gelmez.

Mecnun Agabeyden. Bulent Agabeyden ve takima emegi gecen herkesten Allah razi olsun.

Yolun acik olsun Sivasimin onuru Sivasspor.

Gurbette olsakta gonlumuz Sivasimizda.

Hollandadan Sevgiler ve Saygilar tum Hemshrilerime.

Sivasli her yerde kendine yakisani yapandir. Insan oglu insan, adam gibi adamdir.

Unutmayalim, unutturmayalim arkadaslar.

zaralım 58 02.01.2008 14:36

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
hoş geldiniz gardaşlar iyi zamanlar geçirmeniz dileklerimle

sivaslitaner58 02.01.2008 14:55

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
ben hollandadan taner benim bu sitede uyeliyim var ve bu siteyi cok seviyorum S I V A S S P O R

furky.b 05.01.2008 01:35

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
Bende Hollandadan Furkan......
Sampion SIVASSPORRR''umuz!!!

HaSiVasLıM58 05.01.2008 01:42

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
[QUOTE=Imparatorice;276576]Bende kendimi tanitayim..

Ben Seyda,
18 yasindayim,

HUKUK POLITIKA EKONOMISINI OKUYORUM.
HOLLANDA SIYASETINDE UYEYIM, TURK GENCLIGINI YONETIYORUZ.
GELECEK 2 SENE SONRA MILLETVEKILI ADAYLIGIMI KOYACAGIM.
SIVASLIYIM, SIVASLI OLMAKTANDA GURUR DUYUYORUM..
HER YAZ KISMET OLDUKCA 2 AY KALIP DONUYORUM..

SIVASSPOR'A DESTEK VEREN GUREL KUYUMCULUK TETIKER KUYUMCULUK VS VS.. AYRICA TSK EDIYORUM..[/QUOTE]




[COLOR="DarkRed"][B][FONT="Comic Sans MS"]Eeeeee Hemşo Milletvekilliği değilde başbakanlığa adaylığını koy:D yakışır sonra bizde arkandayız ve baksana altıncılarda var hadi hayırlısı..:)[/FONT][/B][/COLOR]

murat58murat 05.01.2008 02:55

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
[QUOTE=Imparatorice;276576]Bende kendimi tanitayim..

Ben Seyda,
18 yasindayim,

HUKUK POLITIKA EKONOMISINI OKUYORUM.
HOLLANDA SIYASETINDE UYEYIM, TURK GENCLIGINI YONETIYORUZ.
GELECEK 2 SENE SONRA MILLETVEKILI ADAYLIGIMI KOYACAGIM.
SIVASLIYIM, SIVASLI OLMAKTANDA GURUR DUYUYORUM..
HER YAZ KISMET OLDUKCA 2 AY KALIP DONUYORUM..

SIVASSPOR'A DESTEK VEREN GUREL KUYUMCULUK TETIKER KUYUMCULUK VS VS.. AYRICA TSK EDIYORUM..[/QUOTE]

Bir tane milletvekilimiz var burada zaten,sivasli,Nebahat albayrak
insallah onun gibi hayirsiz olmazsin.umarim hayallerin gerceklesir .saygilar

nL58 07.01.2008 11:06

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
Merhaba bende Hollanda Rotterdamdan Ali..16 yasindayim. 3.5 yildir Sivasspor umuzu destekliyorum.Subatta sivasa gelicem forma atki felan ne varsa almak istiyorum galiba satilan yerler vardi hatirladigim kadariyla :) Sampiyon Sivasspor

Buraq58 07.01.2008 18:10

--->: hollandadaki YIGIDOLAR
 
[B]Merhaba Arkadaslar,

Cok sukur takimimiz hak ettigi yere geldi. Sampiyonda oluruz insallah.

Zamaninda turu madrabazliklarla bu takimi hakettigi yerden edenlere yaziklar olsun demekten baska birsey elimden gelmez.

Mecnun Agabeyden. Bulent Agabeyden ve takima emegi gecen herkesten Allah razi olsun.

Yolun acik olsun Sivasimin onuru Sivasspor.

Gurbette olsakta gonlumuz Sivasimizda.

Hollandadan Sevgiler ve Saygilar tum Hemshrilerime.

Sivasli her yerde kendine yakisani yapandir. Insan oglu insan, adam gibi adamdir.
arkadaslar
Unutmayalim, unutturmayalim .[/B]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 11:06.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005