![]() |
hollandadaki YIGIDOLAR
hepimiz biriz her sey buyuk SIVAS SPORUMUZ ICIN
|
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
[B][COLOR="Navy"]HOS GELDINIZ HOLLANADAKI YIGIDO KARDESLERIMIZ SITEMIZ :SAYGILARIMLA...[/COLOR][/B]
|
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
HOŞGELDINIZ HOLLANDADAKI HEMSERILERIMIZ SEFA GETIRDINIZ...
|
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
Yalniz Deyilsin Yigido_58_06_NL
Hollandanin Amsterdam Kentinden SEDAT . |
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
waaaaaaaaaaaaaw ne süper bişey ya her yerden sivasspora destek gelio süper bu
|
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
Hollandadan herkese selamlar,Hazirlik maclarinda gorusmek uzere
|
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
Tam Nerede Olacak Bu KAMP .? Amsterdamin Neresinde ? bilen varmi
|
-->: hollandadaki YIGIDOLAR
BİRAZ SONRA AÇIKLAYACAĞIM TAM YERİİİİ
|
-->: hollandadaki YIGIDOLAR
HOLLANADDAN YAZAN LAR İÇİN AZ SONRA YER SÖYLEYECEĞİM
|
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
neden almanyadakier gelemezmide sadece hollandalilara yaziyorsn?
merak etim simi |
-->: hollandadaki YIGIDOLAR
GELİRSEN SENDE
GELEBİLİRSİN NE DEMEK HERKESE AÇIK |
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
hosgeldiniz gardaslar hollandadan...
|
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
@ Sivasli_Celal
Hangi Topicde Oldugunu Biliyorsun Umarim ? |
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
[B]ŞAMPIYONLUK YAKIŞIRRR
BU BÜYÜK TARAFTARAAAAAA:)[/B] |
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
ben bu siteden hollandadan katiliyorum ve uc 6 gun sonra sivastayim ve tabiki sivassporluyum
|
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
Hayirli Olsun :D SIVASSPORLUYSAN :P
|
-->: hollandadaki YIGIDOLAR
Allah bereket versin, baya sivasli var hollandada :) Sedat gardas...sizin amsterdam da Sivaslilar dernegi yokmu??
|
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
hos geldınız hollandadaki yıgıdolar...
|
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
hos geldınız yıgıdolar..............
|
-->: hollandadaki YIGIDOLAR
Hb yigido..Memlekette ne var ne yok??
|
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
tabi ya herkez sivassporumuza destek versin
takım yalnz kalmasın oralarda. |
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
vay gardasım ey vallah sıvaslı ugur ceran o sımdı asker........
|
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
KIRMIZIIII BEYAAAAZ SIVAAAS
ROTTERDAMDAN SEVGILER.. |
-->: hollandadaki YIGIDOLAR
sivastan gubetçi hemşehrilerimize selamlar
|
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
hollandadaki yiğidolara selamlar olsun...
|
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
Selamün aleyküm Abiler/Kardesler,
Kendimi tanitayim öncelikle ben Hollanda'dan Gökhan Ekici. Sivasliyim ve yeni üye oldum foruma nasip bugüneymis. Sivasspor tribünlerinde [U]kirmizi beyaz[/U] görmek istiyoruz Lütfen özen gösterelim buna elimizi tasin altina sokmamiz gerekiyo. Taraftar'a çok is düsüyor bu konularda, ben 3 yil boyunca Tribünlerde zamanimi harcadim avrupa'da oldugum icin hiç takim ayrimciligi yapmadan gittim destekledim maddi/manevi. Tribün hayatini az buçuk tattim ve biliyorum.. Tribünde omuz omuza olmaktan baska güzel duygu yoktur! Insallah Sivasspor avrupa arenasina çiktiginda Sivasspor maçinda Tribünlerde olup Yigido'nun Avrupa müdavimi olmak isterim. Saygilarimla, Gökhan Ekici |
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
hollandadaki yiğidolar aramıza hoş geldiniz.......
|
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
MDOGAN kardesim biraz gec oldu ama sorduydun ki orda hic sivaslilar dernegi yokmu :D
burada okadar cok dernek varki 50% sivaslilarin. |
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
BIZ KAYSERISPORLUYUZ.
AMA HOLlANDA'DAN. CILGINLAR38 |
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
hepiniz hoşgeldiniz gurbetdeki sivaslı ve sivassporlular
|
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
Bende kendimi tanitayim..
Ben Seyda, 18 yasindayim, HUKUK POLITIKA EKONOMISINI OKUYORUM. HOLLANDA SIYASETINDE UYEYIM, TURK GENCLIGINI YONETIYORUZ. GELECEK 2 SENE SONRA MILLETVEKILI ADAYLIGIMI KOYACAGIM. SIVASLIYIM, SIVASLI OLMAKTANDA GURUR DUYUYORUM.. HER YAZ KISMET OLDUKCA 2 AY KALIP DONUYORUM.. SIVASSPOR'A DESTEK VEREN GUREL KUYUMCULUK TETIKER KUYUMCULUK VS VS.. AYRICA TSK EDIYORUM.. |
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
Yasasin sivasspor, sivasliyig dedikya gardas.
KocaSinan |
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
Merhaba Arkadaslar,
Cok sukur takimimiz hak ettigi yere geldi. Sampiyonda oluruz insallah. Zamaninda turu madrabazliklarla bu takimi hakettigi yerden edenlere yaziklar olsun demekten baska birsey elimden gelmez. Mecnun Agabeyden. Bulent Agabeyden ve takima emegi gecen herkesten Allah razi olsun. Yolun acik olsun Sivasimin onuru Sivasspor. Gurbette olsakta gonlumuz Sivasimizda. Hollandadan Sevgiler ve Saygilar tum Hemshrilerime. Sivasli her yerde kendine yakisani yapandir. Insan oglu insan, adam gibi adamdir. Unutmayalim, unutturmayalim arkadaslar. |
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
hoş geldiniz gardaşlar iyi zamanlar geçirmeniz dileklerimle
|
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
ben hollandadan taner benim bu sitede uyeliyim var ve bu siteyi cok seviyorum S I V A S S P O R
|
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
Bende Hollandadan Furkan......
Sampion SIVASSPORRR''umuz!!! |
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
[QUOTE=Imparatorice;276576]Bende kendimi tanitayim..
Ben Seyda, 18 yasindayim, HUKUK POLITIKA EKONOMISINI OKUYORUM. HOLLANDA SIYASETINDE UYEYIM, TURK GENCLIGINI YONETIYORUZ. GELECEK 2 SENE SONRA MILLETVEKILI ADAYLIGIMI KOYACAGIM. SIVASLIYIM, SIVASLI OLMAKTANDA GURUR DUYUYORUM.. HER YAZ KISMET OLDUKCA 2 AY KALIP DONUYORUM.. SIVASSPOR'A DESTEK VEREN GUREL KUYUMCULUK TETIKER KUYUMCULUK VS VS.. AYRICA TSK EDIYORUM..[/QUOTE] [COLOR="DarkRed"][B][FONT="Comic Sans MS"]Eeeeee Hemşo Milletvekilliği değilde başbakanlığa adaylığını koy:D yakışır sonra bizde arkandayız ve baksana altıncılarda var hadi hayırlısı..:)[/FONT][/B][/COLOR] |
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
[QUOTE=Imparatorice;276576]Bende kendimi tanitayim..
Ben Seyda, 18 yasindayim, HUKUK POLITIKA EKONOMISINI OKUYORUM. HOLLANDA SIYASETINDE UYEYIM, TURK GENCLIGINI YONETIYORUZ. GELECEK 2 SENE SONRA MILLETVEKILI ADAYLIGIMI KOYACAGIM. SIVASLIYIM, SIVASLI OLMAKTANDA GURUR DUYUYORUM.. HER YAZ KISMET OLDUKCA 2 AY KALIP DONUYORUM.. SIVASSPOR'A DESTEK VEREN GUREL KUYUMCULUK TETIKER KUYUMCULUK VS VS.. AYRICA TSK EDIYORUM..[/QUOTE] Bir tane milletvekilimiz var burada zaten,sivasli,Nebahat albayrak insallah onun gibi hayirsiz olmazsin.umarim hayallerin gerceklesir .saygilar |
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
Merhaba bende Hollanda Rotterdamdan Ali..16 yasindayim. 3.5 yildir Sivasspor umuzu destekliyorum.Subatta sivasa gelicem forma atki felan ne varsa almak istiyorum galiba satilan yerler vardi hatirladigim kadariyla :) Sampiyon Sivasspor
|
--->: hollandadaki YIGIDOLAR
[B]Merhaba Arkadaslar,
Cok sukur takimimiz hak ettigi yere geldi. Sampiyonda oluruz insallah. Zamaninda turu madrabazliklarla bu takimi hakettigi yerden edenlere yaziklar olsun demekten baska birsey elimden gelmez. Mecnun Agabeyden. Bulent Agabeyden ve takima emegi gecen herkesten Allah razi olsun. Yolun acik olsun Sivasimin onuru Sivasspor. Gurbette olsakta gonlumuz Sivasimizda. Hollandadan Sevgiler ve Saygilar tum Hemshrilerime. Sivasli her yerde kendine yakisani yapandir. Insan oglu insan, adam gibi adamdir. arkadaslar Unutmayalim, unutturmayalim .[/B] |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 11:06. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005