![]() |
YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
[B]GS MACINA HAZIRLIK ANTI-İSTANBUL PANKART HAZIRDIR TESEKKURLER SIVASSPOR HAZIRLADIM ELIMDEN GELDIKCE BAKIN BAKALIM[/B]
[IMG]http://img396.imageshack.us/img396/986/grnt042zr7.jpg[/IMG] NasIL oLMuS [IMG]http://img261.imageshack.us/img261/4888/grnt041vl5.jpg[/IMG] YİĞİDO GENÇLİK |
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
RESIMLER GÜZEL OLMUS ABI ELINE SAGLIK
|
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
[B]sagol canım elımden geldıkce yaptıkk tsk[/B]
|
-->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
abi harika olmuş pazar gunu inş. izin verirlerde asarız
|
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
güzel olmuş emeğinize sağlık..............
|
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
harıka olmus buravooooo sivaspsor
|
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
emegıne salık ahmetım basarıların devamını dılerım : )
|
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
Sagol GARDASIM INS YEMIN EDERIM HARIL HARIL CALISTIGIMIZ HALDE DESTEGIMIZ BITMIOR
|
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
bunlar güsel olmuş ama şablon kesip öyle boyasanız daha güsel harfler ortaya çıkabilir bence
|
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
[B]sagol gardasım tsk elımden geldıgınce yaptıq[/B]
|
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
güzel olmuş emeğine sağlık
.......................... |
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
arkadaşlar forumda yeni yorum yazmaya başladım
bütün yaptığınız emeğinize teşekkür ediyorum .... |
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
10 NUMARA OLMUŞ
ANTİSTANBUL .................... |
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
valla qüsel olmus ve bu pazar için bizde ist dan pankart yaptırıoz babamalr qetirecek Sampiyonluk Yolunda Sivasspora basarılar dileriz diye fakat biz ayrıyetten fenerbahçeliyiz o yüzdn yazılar sarı lacivert olacak:D herne kadar fener i sevsemde Sivasspor bnm hayatım...
|
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
Gülo bak bu olmadı işte hemşo, yazılar kırmızı beyaz olması gerekirdi.
Bence git geç olmadan kırmızı beyaz yapsınlar diye söyle:-) |
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
tskler yorumlar ıcın hepımız sıvassporluyuz kırmızı beyaz olsaydı super olurdu
|
-->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
resimler güzel olmus. Paylasim icin tkler
|
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
Ellerie sağlık kardeş.Çok güzel olmuş.
|
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
[B]TesekkurlEr SaGolUn Yorumlar Icın YarIN acICaM OLeSIne[/B]
|
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
ellerine saglık yiyenin güzel olmuş ben gökhan yigido gençlik reisten herkese slm hayırlı akşamlar
|
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
SAGOL GOKHAN ABI GUSELL OLDU HARBYEN YARIN GOSTERMEK AMACLI ACARIMM
|
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
[B]Gerçekten Ahmet Kardeşim,
Sivasspor'a Çok Yeni Katılan Bir Grup OLmanıza Rağmen Çok Büyük İşler Yaptınız. İnşallah Bu Hafta oYnanacak Maçta O Pankartı Görmek Dileğiyle.[/B] |
--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
pankart güzel ahmettt ben y.g kayseri baskanı
|
Cevap: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
[B]Mesaj yazan herkeze tesekkur ederım.. Antı Istanbul Fan Cluß[/B]
|
Cevap: --->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
[QUOTE=EyüphanAydın;359360][B]Gerçekten Ahmet Kardeşim,
Sivasspor'a Çok Yeni Katılan Bir Grup OLmanıza Rağmen Çok Büyük İşler Yaptınız. İnşallah Bu Hafta oYnanacak Maçta O Pankartı Görmek Dileğiyle.[/B][/QUOTE] [B]Sende rıdvan dılmengıbı adamsın ha Eyuphan[/B] |
Cevap: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
Cok Gzell olmus =D Sivasspor "a Basariilar
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 20:52. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005