SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Yiğido Gençlik (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=97)
-   -   YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!! (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=18349)

GLoBe-Y-Gençlik 01.05.2008 19:54

YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
[B]GS MACINA HAZIRLIK ANTI-İSTANBUL PANKART HAZIRDIR TESEKKURLER SIVASSPOR HAZIRLADIM ELIMDEN GELDIKCE BAKIN BAKALIM[/B]
[IMG]http://img396.imageshack.us/img396/986/grnt042zr7.jpg[/IMG]
NasIL oLMuS
[IMG]http://img261.imageshack.us/img261/4888/grnt041vl5.jpg[/IMG]

YİĞİDO GENÇLİK

veysel 01.05.2008 19:57

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
RESIMLER GÜZEL OLMUS ABI ELINE SAGLIK

GLoBe-Y-Gençlik 01.05.2008 19:58

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
[B]sagol canım elımden geldıkce yaptıkk tsk[/B]

sinan-58 01.05.2008 20:01

-->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
abi harika olmuş pazar gunu inş. izin verirlerde asarız

svs_çapkın_58 01.05.2008 20:02

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
güzel olmuş emeğinize sağlık..............

yusuf_yusuf 01.05.2008 20:10

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
harıka olmus buravooooo sivaspsor

azgeç 01.05.2008 20:16

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
emegıne salık ahmetım basarıların devamını dılerım : )

GLoBe-Y-Gençlik 01.05.2008 20:21

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
Sagol GARDASIM INS YEMIN EDERIM HARIL HARIL CALISTIGIMIZ HALDE DESTEGIMIZ BITMIOR

MCokyanus 01.05.2008 21:54

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
bunlar güsel olmuş ama şablon kesip öyle boyasanız daha güsel harfler ortaya çıkabilir bence

GLoBe-Y-Gençlik 02.05.2008 07:44

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
[B]sagol gardasım tsk elımden geldıgınce yaptıq[/B]

izmirliyiğido35 02.05.2008 08:24

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
güzel olmuş emeğine sağlık
..........................

pirkinikli 58 02.05.2008 08:39

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
arkadaşlar forumda yeni yorum yazmaya başladım
bütün yaptığınız emeğinize teşekkür ediyorum ....

zaralım 58 02.05.2008 09:00

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
10 NUMARA OLMUŞ

ANTİSTANBUL ....................

GuLo 02.05.2008 15:21

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
valla qüsel olmus ve bu pazar için bizde ist dan pankart yaptırıoz babamalr qetirecek Sampiyonluk Yolunda Sivasspora basarılar dileriz diye fakat biz ayrıyetten fenerbahçeliyiz o yüzdn yazılar sarı lacivert olacak:D herne kadar fener i sevsemde Sivasspor bnm hayatım...

SS'li 02.05.2008 15:32

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
Gülo bak bu olmadı işte hemşo, yazılar kırmızı beyaz olması gerekirdi.

Bence git geç olmadan kırmızı beyaz yapsınlar diye söyle:-)

GLoBe-Y-Gençlik 02.05.2008 15:32

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
tskler yorumlar ıcın hepımız sıvassporluyuz kırmızı beyaz olsaydı super olurdu

XXCakir58 02.05.2008 15:53

-->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
resimler güzel olmus. Paylasim icin tkler

fatihada58 02.05.2008 15:57

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
Ellerie sağlık kardeş.Çok güzel olmuş.

GLoBe-Y-Gençlik 02.05.2008 17:19

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
[B]TesekkurlEr SaGolUn Yorumlar Icın YarIN acICaM OLeSIne[/B]

reis25 02.05.2008 21:20

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
ellerine saglık yiyenin güzel olmuş ben gökhan yigido gençlik reisten herkese slm hayırlı akşamlar

GLoBe-Y-Gençlik 02.05.2008 21:21

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
SAGOL GOKHAN ABI GUSELL OLDU HARBYEN YARIN GOSTERMEK AMACLI ACARIMM

EyüphanAydın 02.05.2008 21:37

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
[B]Gerçekten Ahmet Kardeşim,

Sivasspor'a Çok Yeni Katılan Bir Grup OLmanıza

Rağmen Çok Büyük İşler Yaptınız.

İnşallah Bu Hafta oYnanacak Maçta O Pankartı Görmek

Dileğiyle.[/B]

SAVİS 26.05.2008 12:32

--->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
pankart güzel ahmettt ben y.g kayseri baskanı

GLoBe-Y-Gençlik 03.03.2009 07:15

Cevap: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
[B]Mesaj yazan herkeze tesekkur ederım.. Antı Istanbul Fan Cluß[/B]

GLoBe-Y-Gençlik 03.03.2009 07:16

Cevap: --->: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
[QUOTE=EyüphanAydın;359360][B]Gerçekten Ahmet Kardeşim,

Sivasspor'a Çok Yeni Katılan Bir Grup OLmanıza

Rağmen Çok Büyük İşler Yaptınız.

İnşallah Bu Hafta oYnanacak Maçta O Pankartı Görmek

Dileğiyle.[/B][/QUOTE]

[B]Sende rıdvan dılmengıbı adamsın ha Eyuphan[/B]

Sivaslikiz68 10.03.2009 21:08

Cevap: YiĞiDO GeNÇLiK PaNKaRT.!!
 
Cok Gzell olmus =D Sivasspor "a Basariilar


WEZ Format +2. Şuan Saat: 20:52.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005