![]() |
Yiğido Gençlik Fırat Üni
[CENTER]Yiğido Gençlik Fırat Üni kurulmuştur.
Elazığ' daki Sivaslılar olarak her zaman Sivasspor'un yanındayız!! [B][COLOR="Red"]Yiğido Gençlik Fırat Üni - Elazığ[/COLOR] Başkan : Buğra OKYAY Yaş : 19 Elazığ F.Ü. T.E.F. [IMG]http://www.sivasspor.com/forum/image.php?u=375913&type=sigpic&dateline=1201192026[/IMG][/B][/CENTER] |
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
[B][I]bASARIAR dılErız FırAt UnIYee hEP SENINLEYIZZ.:!![/I][/B]
|
-->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
yavaş yavaş türkiyeye yayılıyoruz hayırlı olsun
|
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
İşte Sivasta Yiğido gençlik farkı dalga dalga yayılıyoruz önce Kayseri sonra Elazığ İnşallah ilerde daha başka illerde kollarımız olcak hep söyledim yine söylüyorum bizi izlemeye devam...
|
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
sivas yiğido gençlik olarak arkanızdayı hayırlı olsun.
|
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
vede almanyaaaa helal sızee bız ılerledıkce basarımız artacakk
|
-->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
Tsk ediyorum. Hayirli ugurlu olsun. Paylasim icin sagol
|
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
[B]Başarılar Dileriz,
Desteklerinizin Devamını Bekleriz.[/B] |
-->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
teşekkür ediyoruz hayırlı olsun
|
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
[B][I]Sagol Gardass Basarılar DILERIZZZ[/I][/B]
|
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
fırat üniverstesinde benimde aklımda olan bir projeydi.sizin yapmanızda güzel olmuş.bizde katılırız.ama yiğido gençlik adı altında olmaktan ziyade faklı bir isimle olması gerekirdi diye düşünüyorum...
|
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
[QUOTE=yener_sahin;372446]fırat üniverstesinde benimde aklımda olan bir projeydi.sizin yapmanızda güzel olmuş.bizde katılırız.ama yiğido gençlik adı altında olmaktan ziyade faklı bir isimle olması gerekirdi diye düşünüyorum...[/QUOTE]
Bizim her görüşe saygımız var ama Yiğido Gençlik grubu olarak kuruyoruz ve sizlerinde katılması bizi mutlu eder ayrıca grubumuz Sivassporun da lakabı olan Yiğido adı ile anılıyor daha ne olsun ki... |
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
BASARILAR BEN DE YİGİDO GENCLİK KAYSERİ BASKANI EL ELE GÖNÜL GÖNÜLE
|
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
[QUOTE=YiğidoGençlik;372652]Bizim her görüşe saygımız var ama Yiğido Gençlik grubu olarak kuruyoruz ve sizlerinde katılması bizi mutlu eder ayrıca grubumuz Sivassporun da lakabı olan Yiğido adı ile anılıyor daha ne olsun ki...[/QUOTE]
Gruba dahil olup olmamayı yapılacak işlerden sonra karar veririz.Fakat yaptığınız her işte arkanızda olacağımızı burdan söyleyebilirim. |
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
[QUOTE=yener_sahin;373373]Gruba dahil olup olmamayı yapılacak işlerden sonra karar veririz.Fakat yaptığınız her işte arkanızda olacağımızı burdan söyleyebilirim.[/QUOTE]
Teşekkürler böyle düşünmen bizi mutlu etti |
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
[QUOTE=yener_sahin;373373]Gruba dahil olup olmamayı yapılacak işlerden sonra karar veririz.Fakat yaptığınız her işte arkanızda olacağımızı burdan söyleyebilirim.[/QUOTE]
Evet MUTLU OLDUK AYNENSIZEDEORADA BASARIL DILERZ |
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
Hayırlı olsun ulke capında ses getırmek dılegıyle basarılar
|
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
Yorum yapan herkese teşekkürler.
|
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
[QUOTE=okyay58;372073][CENTER]Yiğido Gençlik Fırat Üni kurulmuştur.
Elazığ' daki Sivaslılar olarak her zaman Sivasspor'un yanındayız!! [B][COLOR="Red"]Yiğido Gençlik Fırat Üni - Elazığ[/COLOR] Başkan : Buğra OKYAY Yaş : 19 Elazığ F.Ü. T.E.F. [IMG]http://www.sivasspor.com/forum/image.php?u=375913&type=sigpic&dateline=1201192026[/IMG][/B][/CENTER][/QUOTE] Buğra OKYAY kardeşim ,, çalışmalarınızda başarılar dilerim,,eminim siz de başarılı işler çıkaracaksınız,hizmetleriniz için çok teşekkür ederim ,, --------------------------------------------------------------------------- Anlamayız hayatı felsefeyle, ilimle; Hayat çelik ellerle atılan zar olmalı. Rahat yatakta ölmek acep olmaz mı çile? Kanlı sınır boyları bize mezar olmalı. Hüseyin Nihal Atsız Biz, mezarsız ölüp giden genç atsızlarız; Yaramızı suyla yıkar, otla sararız; Kimsemiz yok, fakat gönüllerde biz varız, Bize şefkat sunmaz hiç bir kadın dudağı... |
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
[QUOTE=€rol;373483]Buğra OKYAY kardeşim ,, çalışmalarınızda başarılar dilerim,,eminim siz de başarılı işler çıkaracaksınız,hizmetleriniz için çok teşekkür ederim ,,
--------------------------------------------------------------------------- Anlamayız hayatı felsefeyle, ilimle; Hayat çelik ellerle atılan zar olmalı. Rahat yatakta ölmek acep olmaz mı çile? Kanlı sınır boyları bize mezar olmalı. Hüseyin Nihal Atsız Biz, mezarsız ölüp giden genç atsızlarız; Yaramızı suyla yıkar, otla sararız; Kimsemiz yok, fakat gönüllerde biz varız, Bize şefkat sunmaz hiç bir kadın dudağı...[/QUOTE] Ağzına sağlık kardeş güzel yazmışın |
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
Eyvallah gardaş başarılar.. Türkiyenin ve Dünyanın her yerinde karşınıza çıkabilecek bir memleketiz zaten biz.. Genel olarak her tarafa dağılan her yerde kolu olan bir yer Sivas ama organizasyonlar birleşimler olmadıkça yeterince güçlü olunamıyor.Birbirimize destekte verirsek 80 il bir yana SİVAS bir yana...
|
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
Sivas lıyız Yiğido Gençliğiz hepinize yeteriz
|
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
[B][I]elazıga sevgıler saygılar basarılar dılerız Okyayaada[/I][/B]
|
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
Buğra nın başarılı olacağından hiç şüphem yok haydi Buğra göreyim seni koçum
|
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
inş türkiyenin her yerine yayılırız ve en büyük biz oluruz.
|
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
[QUOTE=furkancfc;376650]inş türkiyenin her yerine yayılırız ve en büyük biz oluruz.[/QUOTE]
olacak İnşallah olacak tabiki millet bize köstek değilde destek olursa daha da kolay olacak |
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
bu grup kuruldu da kurduğunu söyleyen kişiden başka bir üyesi var mı.sadece palavra sözler yazılmış buraya.kardeşim kurdun tamam gel bir irtibata geç.kaç sefer sana söyledim.ben fen edebiyat matematikdeyim görüşelim diye ama senden ses çıkmadı.kurdun kaç kişi ile irtibata geçtin.ne yaptın hiç ses seda yok sende.ahmetturan sen demi bilmiyorsun bu kurulan şubenizin detaylarını.kaç sefer sordum sana bilgi ver diye.ilgilenin artık şununla.yok bir kişi ise onu söyleyin baride ben gidip irtibata geçip bir kaç şey söyleyeyim yapması için.
|
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
[QUOTE=yener_sahin;429074]bu grup kuruldu da kurduğunu söyleyen kişiden başka bir üyesi var mı.sadece palavra sözler yazılmış buraya.kardeşim kurdun tamam gel bir irtibata geç.kaç sefer sana söyledim.ben fen edebiyat matematikdeyim görüşelim diye ama senden ses çıkmadı.kurdun kaç kişi ile irtibata geçtin.ne yaptın hiç ses seda yok sende.ahmetturan sen demi bilmiyorsun bu kurulan şubenizin detaylarını.kaç sefer sordum sana bilgi ver diye.ilgilenin artık şununla.yok bir kişi ise onu söyleyin baride ben gidip irtibata geçip bir kaç şey söyleyeyim yapması için.[/QUOTE]
[B]Kardeşim aha dıyınce olmuyorkı adam bır halletsın kendı ıslerını bana bılgı verıcek bende sıze aktarıcagım..!![/B] |
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
[QUOTE=AhMeTTuRaN90;429076][B]Kardeşim aha dıyınce olmuyorkı adam bır halletsın kendı ıslerını bana bılgı verıcek bende sıze aktarıcagım..!![/B][/QUOTE]
bu gurup ne zaman kuruldu aylar önce.ne iş yaptı hiç bir şey.iki kişi bulup bir maçdamı izleyemediler.grubu üstlendiğine göre bir kaç kişi bulmalıydı.yok iş yapmayacaksa kapatın. |
--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
hayırlı olsun tüm arkadaşlara başarılar
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 12:30. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005