SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Yiğido Gençlik (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=97)
-   -   Yiğido Gençlik Fırat Üni (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=18936)

okyay58 24.05.2008 15:53

Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
[CENTER]Yiğido Gençlik Fırat Üni kurulmuştur.
Elazığ' daki Sivaslılar olarak her zaman Sivasspor'un yanındayız!!

[B][COLOR="Red"]Yiğido Gençlik Fırat Üni - Elazığ[/COLOR]

Başkan : Buğra OKYAY
Yaş : 19
Elazığ F.Ü. T.E.F.

[IMG]http://www.sivasspor.com/forum/image.php?u=375913&type=sigpic&dateline=1201192026[/IMG][/B][/CENTER]

GLoBe-Y-Gençlik 24.05.2008 15:58

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
[B][I]bASARIAR dılErız FırAt UnIYee hEP SENINLEYIZZ.:!![/I][/B]

sinan-58 24.05.2008 15:59

-->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
yavaş yavaş türkiyeye yayılıyoruz hayırlı olsun

YiğidoGençlik 24.05.2008 16:14

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
İşte Sivasta Yiğido gençlik farkı dalga dalga yayılıyoruz önce Kayseri sonra Elazığ İnşallah ilerde daha başka illerde kollarımız olcak hep söyledim yine söylüyorum bizi izlemeye devam...

furkancfc 24.05.2008 16:20

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
sivas yiğido gençlik olarak arkanızdayı hayırlı olsun.

GLoBe-Y-Gençlik 24.05.2008 17:48

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
vede almanyaaaa helal sızee bız ılerledıkce basarımız artacakk

XXCakir58 24.05.2008 18:00

-->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
Tsk ediyorum. Hayirli ugurlu olsun. Paylasim icin sagol

EyüphanAydın 24.05.2008 18:01

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
[B]Başarılar Dileriz,

Desteklerinizin Devamını Bekleriz.[/B]

kangallı58 24.05.2008 18:02

-->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
teşekkür ediyoruz hayırlı olsun

GLoBe-Y-Gençlik 24.05.2008 18:02

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
[B][I]Sagol Gardass Basarılar DILERIZZZ[/I][/B]

yener_sahin 25.05.2008 12:54

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
fırat üniverstesinde benimde aklımda olan bir projeydi.sizin yapmanızda güzel olmuş.bizde katılırız.ama yiğido gençlik adı altında olmaktan ziyade faklı bir isimle olması gerekirdi diye düşünüyorum...

YiğidoGençlik 26.05.2008 08:32

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
[QUOTE=yener_sahin;372446]fırat üniverstesinde benimde aklımda olan bir projeydi.sizin yapmanızda güzel olmuş.bizde katılırız.ama yiğido gençlik adı altında olmaktan ziyade faklı bir isimle olması gerekirdi diye düşünüyorum...[/QUOTE]
Bizim her görüşe saygımız var ama Yiğido Gençlik grubu olarak kuruyoruz ve sizlerinde katılması bizi mutlu eder ayrıca grubumuz Sivassporun da lakabı olan Yiğido adı ile anılıyor daha ne olsun ki...

SAVİS 27.05.2008 10:10

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
BASARILAR BEN DE YİGİDO GENCLİK KAYSERİ BASKANI EL ELE GÖNÜL GÖNÜLE

yener_sahin 28.05.2008 10:09

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
[QUOTE=YiğidoGençlik;372652]Bizim her görüşe saygımız var ama Yiğido Gençlik grubu olarak kuruyoruz ve sizlerinde katılması bizi mutlu eder ayrıca grubumuz Sivassporun da lakabı olan Yiğido adı ile anılıyor daha ne olsun ki...[/QUOTE]

Gruba dahil olup olmamayı yapılacak işlerden sonra karar veririz.Fakat yaptığınız her işte arkanızda olacağımızı burdan söyleyebilirim.

YiğidoGençlik 28.05.2008 11:06

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
[QUOTE=yener_sahin;373373]Gruba dahil olup olmamayı yapılacak işlerden sonra karar veririz.Fakat yaptığınız her işte arkanızda olacağımızı burdan söyleyebilirim.[/QUOTE]

Teşekkürler böyle düşünmen bizi mutlu etti

GLoBe-Y-Gençlik 28.05.2008 11:22

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
[QUOTE=yener_sahin;373373]Gruba dahil olup olmamayı yapılacak işlerden sonra karar veririz.Fakat yaptığınız her işte arkanızda olacağımızı burdan söyleyebilirim.[/QUOTE]

Evet MUTLU OLDUK AYNENSIZEDEORADA BASARIL DILERZ

YigidoSaskın58 28.05.2008 11:55

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
Hayırlı olsun ulke capında ses getırmek dılegıyle basarılar

okyay58 28.05.2008 14:09

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
Yorum yapan herkese teşekkürler.

Erol-Tan 28.05.2008 15:01

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
[QUOTE=okyay58;372073][CENTER]Yiğido Gençlik Fırat Üni kurulmuştur.
Elazığ' daki Sivaslılar olarak her zaman Sivasspor'un yanındayız!!

[B][COLOR="Red"]Yiğido Gençlik Fırat Üni - Elazığ[/COLOR]

Başkan : Buğra OKYAY
Yaş : 19
Elazığ F.Ü. T.E.F.

[IMG]http://www.sivasspor.com/forum/image.php?u=375913&type=sigpic&dateline=1201192026[/IMG][/B][/CENTER][/QUOTE]


Buğra OKYAY kardeşim ,, çalışmalarınızda başarılar dilerim,,eminim siz de başarılı işler çıkaracaksınız,hizmetleriniz için çok teşekkür ederim ,,
---------------------------------------------------------------------------

Anlamayız hayatı felsefeyle, ilimle;
Hayat çelik ellerle atılan zar olmalı.
Rahat yatakta ölmek acep olmaz mı çile?
Kanlı sınır boyları bize mezar olmalı.
Hüseyin Nihal Atsız

Biz, mezarsız ölüp giden genç atsızlarız;
Yaramızı suyla yıkar, otla sararız;
Kimsemiz yok, fakat gönüllerde biz varız,
Bize şefkat sunmaz hiç bir kadın dudağı...

YiğidoGençlik 28.05.2008 15:42

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
[QUOTE=€rol;373483]Buğra OKYAY kardeşim ,, çalışmalarınızda başarılar dilerim,,eminim siz de başarılı işler çıkaracaksınız,hizmetleriniz için çok teşekkür ederim ,,
---------------------------------------------------------------------------

Anlamayız hayatı felsefeyle, ilimle;
Hayat çelik ellerle atılan zar olmalı.
Rahat yatakta ölmek acep olmaz mı çile?
Kanlı sınır boyları bize mezar olmalı.
Hüseyin Nihal Atsız

Biz, mezarsız ölüp giden genç atsızlarız;
Yaramızı suyla yıkar, otla sararız;
Kimsemiz yok, fakat gönüllerde biz varız,
Bize şefkat sunmaz hiç bir kadın dudağı...[/QUOTE]
Ağzına sağlık kardeş güzel yazmışın

sewaz58 28.05.2008 16:34

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
Eyvallah gardaş başarılar.. Türkiyenin ve Dünyanın her yerinde karşınıza çıkabilecek bir memleketiz zaten biz.. Genel olarak her tarafa dağılan her yerde kolu olan bir yer Sivas ama organizasyonlar birleşimler olmadıkça yeterince güçlü olunamıyor.Birbirimize destekte verirsek 80 il bir yana SİVAS bir yana...

YiğidoGençlik 03.06.2008 17:38

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
Sivas lıyız Yiğido Gençliğiz hepinize yeteriz

GLoBe-Y-Gençlik 06.06.2008 15:24

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
[B][I]elazıga sevgıler saygılar basarılar dılerız Okyayaada[/I][/B]

YiğidoGençlik 06.06.2008 16:58

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
Buğra nın başarılı olacağından hiç şüphem yok haydi Buğra göreyim seni koçum

furkancfc 06.06.2008 18:39

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
inş türkiyenin her yerine yayılırız ve en büyük biz oluruz.

YiğidoGençlik 07.06.2008 11:39

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
[QUOTE=furkancfc;376650]inş türkiyenin her yerine yayılırız ve en büyük biz oluruz.[/QUOTE]

olacak İnşallah olacak tabiki millet bize köstek değilde destek olursa daha da kolay olacak

yener_sahin 21.10.2008 14:18

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
bu grup kuruldu da kurduğunu söyleyen kişiden başka bir üyesi var mı.sadece palavra sözler yazılmış buraya.kardeşim kurdun tamam gel bir irtibata geç.kaç sefer sana söyledim.ben fen edebiyat matematikdeyim görüşelim diye ama senden ses çıkmadı.kurdun kaç kişi ile irtibata geçtin.ne yaptın hiç ses seda yok sende.ahmetturan sen demi bilmiyorsun bu kurulan şubenizin detaylarını.kaç sefer sordum sana bilgi ver diye.ilgilenin artık şununla.yok bir kişi ise onu söyleyin baride ben gidip irtibata geçip bir kaç şey söyleyeyim yapması için.

GLoBe-Y-Gençlik 21.10.2008 14:24

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
[QUOTE=yener_sahin;429074]bu grup kuruldu da kurduğunu söyleyen kişiden başka bir üyesi var mı.sadece palavra sözler yazılmış buraya.kardeşim kurdun tamam gel bir irtibata geç.kaç sefer sana söyledim.ben fen edebiyat matematikdeyim görüşelim diye ama senden ses çıkmadı.kurdun kaç kişi ile irtibata geçtin.ne yaptın hiç ses seda yok sende.ahmetturan sen demi bilmiyorsun bu kurulan şubenizin detaylarını.kaç sefer sordum sana bilgi ver diye.ilgilenin artık şununla.yok bir kişi ise onu söyleyin baride ben gidip irtibata geçip bir kaç şey söyleyeyim yapması için.[/QUOTE]

[B]Kardeşim aha dıyınce olmuyorkı adam bır halletsın kendı ıslerını bana bılgı verıcek bende sıze aktarıcagım..!![/B]

yener_sahin 21.10.2008 14:28

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
[QUOTE=AhMeTTuRaN90;429076][B]Kardeşim aha dıyınce olmuyorkı adam bır halletsın kendı ıslerını bana bılgı verıcek bende sıze aktarıcagım..!![/B][/QUOTE]

bu gurup ne zaman kuruldu aylar önce.ne iş yaptı hiç bir şey.iki kişi bulup bir maçdamı izleyemediler.grubu üstlendiğine göre bir kaç kişi bulmalıydı.yok iş yapmayacaksa kapatın.

davulcu 21.10.2008 15:57

--->: Yiğido Gençlik Fırat Üni
 
hayırlı olsun tüm arkadaşlara başarılar


WEZ Format +2. Şuan Saat: 12:30.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005