![]() |
Penaltı İcat Ettiler
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=46797&token=54570[/IMG]
Sivasspor Başkanı Mecnun Otyakmaz, Beşiktaş mağlubiyeti sonrası maçın hakemi Halis Özkahya'ya sert eleştirilerde bulundu. Medicana Sivasspor Başkanı Mecnun Otyakmaz, Beşiktaş maçı sonrası basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Otyakmaz, maçın hakemi Halis Özkahya'nın yönetimine sert eleştirilerde bulunarak, "Penaltı icat ettiler! Halis Özkahya daha önce de böyle hatalar yapmıştı. Puana çok ihtiyacımız vardı ama Halis Özkahya bunu engelledi" diyerek serzenişte bulundu. Maçın değerlendirmesini yapan Sivasspor Başkanı, "Beşiktaş iyi bir takım ama beraberliği hak ettiğimizi düşünüyorum. Fazla pozisyon vermedik rakibimize" ifadelerine yer verdi. Hakem hatalarının çok canlarını yaktığını belirten Mecnun Otyakmaz, "Dış etkiler olmasa kaderimize razı olacağız ama bu gibi şeyler sinirimizi çok bozuyor!" sözlerini sarf etti. __________________ |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
[b]Bu açıklamalar için artık çok geç ,bunu çok önceki haftalarda demeliydiniz başkan,ben bu maça ya Bülent yıldırım ,yada halis özkahya verilir diyordum kahya verildi,aslına bakarsak ,penaltı pozisyonu ve atibaya sarı göstermeyerek başkada çok büyük hatası olmadı,o penaltı pozisyonunada 10 hakemin enaz 8 tanesi penaltı verirdi,hakemlerin pozisyonu inceleyip karar vermesi imkansız ,İbrahim öztürkün mario gomezden uyanık olması lazımdı ,gomez kurnazlık yaptı [/b]
|
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
utanmadan bide konusuyormusun
[B]istifa et ligde kalsakta istifa et düşersek zaten pılını pırtını topla git [/B] bıktık sizdende yönetiminizdende |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
[B]he baskan he[/B]
kendi basarisizligini hakeme yik, bizde yedik. ilk yarida Qomari nin Gomes'e yaptigi penalti ve kirmizi kart olmasi lazimdi ama hakem vermedi. Ibrahimin penalti pozisyonunda bile son adam olmasindan dolayi kirmizi kart cikabilirdi. |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Ooo sayın başkan siz yaşıyor muydunuz?
|
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
[B][I]Günaydın sayın başkanım, atı alan Üsküdarı geçmiş.
[U]Bu takımın bu hallere düşmesinin en büyük müsebbibi sizsiniz. [/U] Eski heyecanınızı kaybettiz. [/I][/B] |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Bu takimi Eneramo'ya Batuhan'a Hasan'a Ibrahim'e Korcan'a mahkum eden sensin baskan! Kusura bakma suclu sensin!
|
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
halis özkahya damarlarında ki kan çekile senin ....
|
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Akşama kadar tüpçü fikret'i gezdireceğine gidip hakemle,takımla ilgilenseydin bay başkan..Senin yüzünden bu hale geldi bu takım. Senin sorumluluğun takımında..Dün seni öyle lokantadan çıkarken,o başkanın yanında görünce tüylerim diken diken oldu..Kına yak başkaannnn kınaaaaaaa..!!!!
|
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Takım karşı kaleye gidemedi.. sanki berabereydik.. ya da 1 farklı öndeydik de bjk'yi elimizden kurtardılar bu penaltı ile.. Dakika 35'tekine penaltı çalıp kırmızıyı çıkarsa ne yapacakatık acaba? sen rakibi kalenin dibine kadar sokup dengesiz dengesiz hareketlerle son anda durdurmak zorunda kalırsan her türlü hakem kararına açık hale gelirsin.. sorun esas burada.. bunlar boş işler.. berbat bir kadro kuruldu.. berbat hoca tercihleri yapıldı.. senelerdir her sezon daha da güçsüzleştik.. sonuç bu.. gerçeklerlerle yüzleşme zamanı.
|
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Sanki galipdik, sanki başbaşa oynuyorduk da bunları söylüyorsun Başkan... Artık taraftar da yemiyor bu numaraları. Hatır transferi yap, sezon başında 200-300 fazla verme devre arasında çöplükleri topla. Elindeki kıymetleri kirala olacağı buydu. Elinde bastonla futbol oynayanları saha içine ''tecrübeli, bu işi bilirler'' diye topladın, oyuncuların kıçını kaldıramıyor. Vizyonsuz Hocalarla, vizyonsuz yönetimle bu hallere düştük. Gerekirse 10 tane hoca değiştireceksin Gençler gibi doğruyu bulacaksın. Hayallerde 5 dakika önce bitti. Şimdi istediğin gibi deplasmanda Başakşehiri yen, istediğin gibi Feneri yen kar etmiyor Başkan. Çünkü o takımlar sayenizde ligde kalmayı hakediyorlar...
Camiamıza geçmiş olsun. Artık yıllarca bekle ki çıkalım. Hayaller de bitti Rüyada... |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
[B]Dinime kitabıma Gidin bir tercüman getirin ! Ben bu adamın ne dediğini anlamiyorummmmmmm....[/B]
|
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
sen nerdesin başkan efendi yenimi uyandın nerde valiniz yazık deyilmi bizlere lanet olsun sizin anlayışınıza bu şehri kullanmaya hakkınız yok ,,,,,,,,,,,,kınıyorum
|
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Son maç kendi evimizde fenerbahçeyle başkan.....
|
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Ben hakemin ismini duyduguman mac bizim degil diye bu sitede yazdim biraz adalet bekledim ama malisef bosuna imis biz kahya yi yillardir cok iyi taniyoruz bize karsi hep önyargili maclar yönetti aldigi zikkim olsun ve ayaklarina dolassin emi
|
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Hadi ya başkan konuşmuş mu? Ya hu adama demezler mi takım düşene kadar sesin soluğun çıkmıyordu şimdi ne kös kös konuşuyorsun. Zerre saygınlığın kalmadı gözümde. bari susarak git te aklımızda bu saçmalıkların kalmasın
|
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Uyanda balıga gidelim başkanım atı alan üsküdarı gecti bile geçmiş olsun yazık ettiniz sivassporumuza yanlış hoca yanlış oyuncu tercihleri sivassporu bitirdi.
|
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Once bizi izlemeye ve sindirmemize muhtaç ettiğin hocaların ve kazma futbolcuların hesabını ver sonra hakemlere dert yan.
Diyecek söz yok. [B]34 luk 35 lik kazalar mapushane dostları hatır gönül futbolculari aptal aptal hoca seçimleri [/B] bize bu sene cehennemi gösterdin başkan saollll |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Şehirdeki futbol havasını değiştirmek için Roberto Carlos'u getirdiler doğru projeydi kısmen başarılı da oldular ama arkasında durmadılar.Bülent Uygun zamanında futbolcuları değiştirmişlerdi oda tutmamıştı.Teknik kadro ve futbolcu değişiminin sayısını unuttuk.Artık sıra size geldi başkanım.Yönetim olarak iştahlı bir başkan ve ekip gerekiyor.Sezon sonunda olağanüstü kongre kararı alınmazsa taraftarın artık yönetime saygısı kalmaz.
|
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Arkadaşlar başakşehir maçı kilit maç eğer alamazsak matematiksel olarak da hesap yapmaya gerek kalmıyor... Eğer alırsak durum şu şekilde oluyor:
Sivas 27 puan olur ve sonraki iki hafta evinde eze eze alacak eder 33 puan. Sonraki maç kayseri final maçımız. Kayseri açısından düşünelim. Haftaya bursayı yenerlerse eder 32 puan. Ondan sonraki hafta bjknın evinden puan alamaz. Sonra ki hafta akhisarın avrupa yolunda puan vereceğini düşünmüyorum. Ve onların da evinde oynayacağı sivas maçları final olur. 32 puanları olur. Yani umutsuzluğa düşmek için bir hafta daha bekleyin olurda başakşehire yenilirsek umutsuzluğa hep beraber düşeriz ama başakşehiri yenersek sonra ki iki hafta rakiplere sivası cehennem etmeliyiz. Kadın çocuk yaşlı genç demeden 90 dakika susmadan sivası inletmeliyiz. Yönetim de gereken dersi almıştır umarım. Zaten ligde kalmayı kayseri maçıyla garantilersek son fb maçında yönetime sitemimizi bildiren bir eylem yaparız. Yiğido kardeşlerim bir hafta daha sabredelim... |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
[B]Elin oğlu penaltı icat ediyor. Biz yıllardır düşme korkusu yaşiyoruzz ,bir türlü transfer icad edemedik !!! Öküz Mesut bir türlü etzaz ve texeria yı icad edemedi... Korkak pinti yönetim ve yalakalari bir türlü icad yapamadı.. Yok babam yokk bunlar herhalde PTT yi icad edecekler !!!!!![/B]
|
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
[B]artık her maglubiyetin sorumlusunu başka yerde aramakdan vazgeç başkan biraz gururun varsa takımı hizaya çek yok çekemiyorsan yanındaki yönetici bozuntularıyla beraber bu takımın pis ellerinizi çekin [/B]
|
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
sivassporun bir başkanı varmış.hayret unutmuşum sesi soluğu çıkmayınca.bu kez hatalarımızdan ders çıkarmaya ne lig ne vakit kaldı.inşallah koltuk da kalmaz.o ski başkan yok karşımda.heyecanını yitirmiş takımı 2.plana atmış bir görüntüsü var.
|
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Başkan, en güzel günleri seninle (ve Bülent Uygun'la) yaşadık, en rezil günleri de seninle (ve Sergen'le, Okan'la, Mesut'la) yaşadık.
Ya bir bildiğin var (bizim duyduğumuz) ya da karşılıklı teşekkürleşsek mi acaba? . |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
[QUOTE=izmirliyigido;973085]Başkan, en güzel günleri seninle (ve Bülent Uygun'la) yaşadık, en rezil günleri de seninle (ve Sergen'le, Okan'la, Mesut'la) yaşadık.
Ya bir bildiğin var (bizim duyduğumuz) ya da karşılıklı teşekkürleşsek mi acaba? .[/QUOTE] [B]''Bir bildiğimiz''[/B] 5 hafta sonra izmirliyiğidom 5 hafta sonra... |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Bugünlerin temeli Bülent Uygun 2. bitirdigimiz sezonun son macindan hemen sonra "tüm yavancilari gönderecegiz ve yerine daha kalitelilerini (!) alacagiz" dediginde atilmisti. Iste o gün orada istikrara elveda demistik.
Simdi tek eksik Yilmaz Vural. O da bir kere gelirse takimin basina, siradanligimiz tescillenmis olacak. |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Defol git be adam!!!! :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
Takımı düşüren sensin! |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
mapus arkadaşlarınıda firat aydınus halis özkahya mı getirdir.
cezaevi takımına cevirdim bence sende kaleye geç artık. transfer yapmayanda mı hakemler. bu takımı bu hale getirende mi hakemler. Artık ticari kaygılarınız sivassporun önüne geçmiştir. lütfen istifa edin. |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Sayın başkan,
Kusura bakma bu takımın bu hale gelmesinin baş mimarı sizsiniz. Herkes bunun farkında Öküz altında buza aramanında faydası yok. Hakemler maçları katlederken nerdeydiniz. Bu maçta bir vermedi diğerini yamadı onun için hiç lafı uzatmaya gerek yok. BJK ya karşı 90 dk. defans yapamazsın ilk yarı bitti atak oynayacak takım derken dahada yaslandık, son ondakkayı niye oynadı ozaman o takım, demekki oynuyoruz ikinci yarı hoca oynatsa kazanırdık kaybederdik ama bukadar canımız yanmazdı. şimdi beş maç var artık senin torpilli yaşlılarından vaz geçsin gençleri takıma montelesin o gençler bu takımı ligde tutar bir ademi oynatmasın kanpa giden beş gençi takıma koysun bende bir beş idda ediyorum ligde kalacağız. |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Takimi bu hale getir sonra cik penalti icat ettiler diye açıklama yap ...Sorun degil borcumuz yok!!!
|
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Biz çok iyi değiliz tamam. Hakemlerin en kolay penaltı ve kırmızı kart verdiği takımız.
Bu Halis KAHAYA her zaman bize zarar verdi. Hatırlayın İstanbulda GS nin 2-1 kazandığı maçta 9 sarı 4 kırmızı kart gösteren ve 2 penaltı veren ahlaksız buydu. Herkese vuruyoruz. Hakemlere dokunmak TABU. Allah mı seçti bu üç kağıtçıları. Herkes gibi onlarda bir çok yanlış ve sahte iş yapıyorlar. Onlara da dokunalım. |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Hemen hemen her gece buraya foruma giriyor Sivassporumuzu takip etmeye çalışıyorum...Belki bir çok kardeşim kadar uzun kalamıyorum ama açılan konuları konu başlıklarını atlamıyorum...Ne yalan söyleyeyim Sayın başkanın çok uzun süredir herhangi bir konuda demeç verdiğini görmedim...(istisna veya atladıklarım olabilir)Takımın geldiği şu noktada böyle bir açıklama çok yakışıksız olmuş...Bari yoktunuz hiç olmayınız düşmediğimiz zamanda çıkıp konuşabilirdiniz...
Not:Düşmediğimiz zaman zaten ortaya çıkacakları söyleyecekleri şeyleri az çok tahmin edebiliyorum ) |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
[B][COLOR="black"]Takımın bu duruma gelmesi hepimizin içini acıtıyor üzülüyoruz başkanla çok iyi günler yaşadık kötü günleride yaşıyoruz ama başkan takıma yıllarını ve emeğini veren birisi olarak buraya yazılan sözleri hiç haketmiyor.mecnun başkan giderse kim gelecek yerine kongrelerde aday çıkmıyor kimse başkanlığa yanaşmıyor.Sivasspor başkanlığını sorumluluğunu ağarlığını taşıyacak bilgi ve tecrübe sahibi sivas sınırları içinde kimse yok başkan giderse takım 3.lige kadar gider benim düşüncem bu yönde.[/COLOR][/B]
|
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Mecnun baskan iyide ama yaninda bulunan ve transfer yap(a)mayan birkac Sayin Yöneticilerimiz birakmali bence, onlarin yerine daha vizyonlu zat lar gelebilir, böylece daha iyi bir Sivasspor yaratilabilir.
|
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Başkanın çevresinde bir tane futboldan futbolcudan anlayan adam yok. Akhisar Belediye Takımına bakın. Adamlar 200-300 ve ya 500 bin dolara gidiyor ginede, kamerundan güney afrikadan kaliteli genç futbolcuları bulup getiriyorlar, sivriltip 5 milyon, 6 milyon dolarlara büyük takımlara kakalıyorlar . Aldıkları futbolcular her türlü kazandırıyorlar..
Biz de [B][U]nerede bonservisi elinde, miadı dolmuş, emekliliğine bir adım kalmış topçular var müzmin sakat, bir maç oynuyor 5 maç yatıyor, ununu elemiş eleğini asmış topçular var onları onları alıyoruz[/U][/B], ondan sonra da her sene düşmemek için kurbanlar kesiyoruz. Ama çekirge misali bir sıçradık iki sıçradık, sonunda çamura saplandık.. |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Kapak yapacaz başkan.
Yazdık kenera. |
Cevap: Penaltı İcat Ettiler
Bu alemin tek aralı TAM BAĞIMSIZ YİĞİDOLAR.
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 09:57. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005