![]() |
TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
[IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories/boyut2.jpg[/IMG]
Yaklaşık bir ay önce satışa çıkan Sivasspor’un 2008-2009 yılı kombine biletleri taraftardan pek fazla ilgi görmüyor. [FONT=Verdana]Yönetim tarafından taksitlendirme imkanı sunulmasına rağmen Maraton Tribünü’nden henüz bin 165 kombine satıldı. 300 YTL’den satılan kombine biletlere vatandaşın ilgisini artırmak için Sivasspor Kulübü Yönetimi kombinelere taksit yapmaya başladı. 75 YTL’den 4 taksitle taraftara sunulan 2 bin 126 Maraton Tribünü kombine biletinden toplam bin 165’i satıldı. Yapılan uygulamalarla cazip hale getirilmeye çalışılan kombinelere vatandaşın ilgisiz kalması Sivasspor’un kombine satışlarındaki hedefini de sekteye uğrattı. Konu hakkında edinilen bilgilere göre taraftarların tribündeki güzel yerlerin satıldığını düşündüğü öğrenildi. [/FONT] [FONT=Verdana][B][I]Hürdoğan[/I][/B][/FONT] |
-->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
nasıl olsunki iyi yerler satıldıktan sonra büroya liste asmışlar geçen yıl kombine almıştım bu senede gittim sordum daha kombineler piyasaya cıkmadan hamamda tas kor gibi yer ayırt ettiriyorlar iyi yerler satıldı veya en alt sıralar kaldı diyorlar . en alt sıralar kaldı ise niye aynı parayı vereyim en fazla talep olan koltuklar tespit edilsin onların ücreti farklı olsun bakalım önceden yer ayırt ettirenler ozaman ne yapacaklar burada bile adam kayırıyorlar ha birde sivasta sadece malum banka mı var ya kardeşim 20 tane banka var mümkünse en az 10 tanesi ile anlaşırım veya kombine satışına daha önce başlarım elden taksitli veririm nasılmı taksitli olarak alacak kişinin koltugunu belirlerim makbuz karşılıgı taksitlerini alırım borcu bitincede kombinesini veririm .gecen yıl sivastaki maçların tamamına gitmiştim . ama bu sene yanlış uygulamalardan dolayı biraz kırgınım . slm.
|
--->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
şimdi kombine almak için beklioruz..kombinelerin çktıgı an gittik meydan da ki büfeye iiyi yerlerin hepsi ayırt edilmiş bi anda güzel yerlerin hepsi tükenmiş nasılsa anlmadım gtti...sanırım devlet dairelerina felan ayırıolar topluca..kombine alanlara forma verilse maraton tamamen kırmızı-beyaz olur.yönetim bunu düşünemiyor mu yaw yönetimmz bu konuda biraz eksik kalıyor
|
--->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
Eğerki böyle adam kayıyarak yer ayırtılıyorsa gerçekten yanlış böyle şeyi sivassporun yapmaması gerekli gerçi yönetimin haberi varmı bilemem ama ama yanlış bir uygulama bu nihayatinde kombineyi alan kişi rahat maç seyretmek için almıştır neden kötü yerler için kombine aslınki yakıştıramadım bunu
|
--->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
Gerçekten maratonun son 3 alt sıraları biraz daha farklı (mesela 270-275 YTL) olsa bence oralarda pazarlıksız gider. Yönetimin zaafı var bazı konularda.
|
--->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
Her zaman diyorum.İyiki gurbetteyim ve iyiki gurbette çalışma yapıyorum.
|
-->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
bunlarin hepsini düsünmesi lazim Yötetmenizmiz. Insallah kombineler tükenir.
Paylasim icin sagol. |
--->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
[QUOTE=sivasfutbol;385739]nasıl olsunki iyi yerler satıldıktan sonra büroya liste asmışlar geçen yıl kombine almıştım bu senede gittim sordum daha kombineler piyasaya cıkmadan hamamda tas kor gibi yer ayırt ettiriyorlar iyi yerler satıldı veya en alt sıralar kaldı diyorlar . en alt sıralar kaldı ise niye aynı parayı vereyim en fazla talep olan koltuklar tespit edilsin onların ücreti farklı olsun bakalım önceden yer ayırt ettirenler ozaman ne yapacaklar burada bile adam kayırıyorlar ha birde sivasta sadece malum banka mı var ya kardeşim 20 tane banka var mümkünse en az 10 tanesi ile anlaşırım veya kombine satışına daha önce başlarım elden taksitli veririm nasılmı taksitli olarak alacak kişinin koltugunu belirlerim makbuz karşılıgı taksitlerini alırım borcu bitincede kombinesini veririm .gecen yıl sivastaki maçların tamamına gitmiştim . ama bu sene yanlış uygulamalardan dolayı biraz kırgınım . slm.[/QUOTE]
[B] Yorumlarınızın çoğuna katılıp teşekkürümü de ilettim. Ancak "Geçen sene Sivas'taki maçların tamamına gitmiştim" cümlenizi yakıştıramadım. Çünkü, bizler taraftar olarak Sivassporu izlemek ve desteklemek üzere oradayız. Bizler, kar kış demeden, ayaz buz demeden (ki geçen sezon -25 lerde Trabzon müsabakasında olduğu gibi) yine destekleyeceğiz, yine de gitmek zorundayız. Başka Sivas'ta, başka Sivassporda yok. Buna paralel Başka Yiğido da yok ve olamaz da! Çünkü Yiğidoluk sana yakışır; yani Sivas'lıyım, Sivassporluyum diyen herkes yiğidodur...[/B] |
--->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
bencede yonetım bu konularda haksız denemez cunku toplu alındıgından mecburen ıstedıgı yeri vermek zorunda...nasıl ki bir malı 100 200 tane aldıgında perakende den daha ucuza satıyorsun kombınede de toplu alımlarda yardımcı olmaları gerekir...ama tabi yukarda birisisöz etmiş alt ve yan taraflarda fıyat dusurulebılır...
bu arada dun baktıgımda maratonun cogu satılmıs gorunuyordu anlam veremedım.... |
-->: TAKSİTLİ KOMBİNEYE İLGİ AZ
ben burada hiç bir üye ile polemige girmek istemiyorum ben 50 yaşındayım sivassporun başına başkan bulunamazken kalacak bir yeri yokken bütün gelirlerine temlik konulurken bazı temiz yürekli ve dürüst mert insanlar ortaya cıkarak sivassporu bu günlere getirdiler kendilerine buradan canı gönülden teşekkür ediyorum herşeye rağmen yinede seyircisiz bir futbol takımı olmayacagını herkes bilir . onun için yönetimin seyircisine sahip çıkması lazım gelir bu her takım için geçerlidir.
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 05:01. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005