SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Yiğido Gençlik (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=97)
-   -   DUALARIMIZ SENINLE (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=24549)

GLoBe-Y-Gençlik 26.03.2009 11:33

DUALARIMIZ SENINLE
 
[IMG]http://img237.yukle.tc/images/8340SDSS.JPG[/IMG]

[B]MUHSIN YAZICIOĞLU ABIMIZ DUALARIMIZ SENINLE ALLAH`IN IZNIYLE KURTULURSUN

YİĞİDO GENÇLİK

BBP GENEL BASKANI MUHSIN YAZICIOĞLU [/B]

yigidolar06 26.03.2009 11:47

Cevap: DUALARIMIZ SENINLE
 
BAŞKENTLİ YİĞİDOLAR olarak dualarımız sizlerle inşallah kurtulmuşlardır

07reis58 26.03.2009 11:53

Cevap: DUALARIMIZ SENINLE
 
[B]bi ermenıye bişey olsa olağan üstü hal ilan ederler..24 saat olacak hala bulamadılar yazıktır ya....
ALLAH dan ümit kesilmez dualarımızı eksik etmeyelim[/B]

davulcu 26.03.2009 11:55

Cevap: DUALARIMIZ SENINLE
 
inşallah sağ salim kurtarılırlar

GLoBe-Y-Gençlik 26.03.2009 12:07

Cevap: DUALARIMIZ SENINLE
 
[B]ALLAH`IM SEN ORADA OLANLARA YARDIM ET[/B]

GLoBe-Y-Gençlik 26.03.2009 12:08

Cevap: DUALARIMIZ SENINLE
 
[B]Enkaza çok yaklaşıldı !

Kurtarma ekibinden bir kişi, enkaza 400 metre kadar yaklaştı..

BBP Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu'nun içinde olduğu helikopterin düştüğü alanın aranmasına devam ediliyor.

Gönüllü olarak arama-kurtarma çalışmalarına kartılan bir amatör telsizci, Başbakanlık Kriz Masası'na önemli bilgiler aktardı. Telsizci, enkaza 400 metre yaklaştıklarını bildirdi.

Bahsi geçen yer Kurucaova Köyü'nün yakınlarındaki Güneyoluk mevkii..

Bölgede görüş mesafesi ise 10 metreye kadar düşmüş durumda..[/B]

HABER3

boun_58 26.03.2009 12:11

Cevap: DUALARIMIZ SENINLE
 
gönüllerimiz sizinle başkanım bir milli görüşcüde olsak en azından hemşeriyiz
ALLAH BAŞKANI VE YANINDAKİLERE YARDIM ETSİN

fatıhınce58 26.03.2009 13:10

Cevap: DUALARIMIZ SENINLE
 
[FONT="Arial Black"]İNŞALLAH GENEL BAŞKANIMIZ HAYIRLISI İLE BULUNUR VE KURTULUR :ONUN GİBİ BİR LİDER ,BİR VATANSEVER , BİR MİLLETSEVER İNSANI KAYBETMEK ÇOK ACI BİR OLAYDIR: ALLAHIN İZNİ İLE HAYIRLISIYLA BULUNUR VE MEMLEKETİNE VE AİLESİNE TEKRAR KAVUŞUR[/FONT]

zaralı19 26.03.2009 13:12

Cevap: DUALARIMIZ SENINLE
 
Bizler hepimiz sana ve sana eşlik eden insanlara duacıyız. İnanıyorum ki Allaha(c.c) ve Kadare olan inancın seni kurtaracaktır. Seni umutla bekliyorum,Ağlamıyorum çünkü Umuda olan ağlamaz sayın Başkanım

fatıhınce58 26.03.2009 13:12

Cevap: DUALARIMIZ SENINLE
 
[FONT="Arial Black"]DUALARIMIZ SENİNLE BAŞKANIM: İNŞALLAH BULUNUR VE İYİLEŞİRSİN: BİZ SENSİZ YAPAMAYIZ BAŞKANIM: [/FONT]


[FONT="Book Antiqua"][COLOR="Red"] ALPEREN İSTANBUL/ARNAVUTKÖY GENÇLİĞİNDEN[/COLOR][/FONT]


WEZ Format +2. Şuan Saat: 10:11.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005