![]() |
Ankara`da kampa girdiler
[IMG]http://www.sivasspor.com/images/stories/2008yeni/idmanlar1.jpg[/IMG]
Turkcell Süper Lig'in 32. haftasında Hacettepe ile deplasmanda karşılaşacak Sivasspor takımının, bu maça Ankara'da hazırlanacağı öğrenildi. Ligde dün sahasında İstanbul Büyükşehir Belediyespor'a 2-1 yenilerek şampiyonluk yarışında yara alan ve ligin bitimine 3 hafta kala liderlik koltuğunu rakibi Beşiktaş'a kaptıran Sivasspor'da, teknik direktör Bülent Uygun'un futbolculara 1 gün izin verdiği belirtildi. Kırmızı-beyazlıların, ligin 32. haftasında 16 Mayıs Cumartesi günü Hacettepe ile deplasmanda yapacağı maça Ankara'da hazırlanacağı kaydedildi. Başkent Ankara'da bugün öğleden sonra toplanacak Sivasspor takımının, Kızılcahamam'daki Patalya Otel'de kamp yapacağı öğrenildi. Kırmızı-beyazlı ekibin Kızılcahamam kampının, Hacettepe maçı öncesine kadar süreceği belirtildi. |
Cevap: Ankara`da kampa girdiler
güzel bi ortam olur ve futbolcular geçmişi unutur maça daha güzel hazırlanırlar
yalnız değilsiniz yiğidolar yanınızdayız biz inandık sizde inandınız bu hafta bir başka olacak güveniyoruz sonuna kadar |
Cevap: Ankara`da kampa girdiler
BU BIR KACIS SANKI SIVASLILAR TRABZONLULAR GIBI TESISLERIN CAMLARINI KIRDILAR SANKI OYUNCULARA SALDIRDILAR YOK MACA ERKENDEN MOTIVE OLMAKMIS PEH GECIN BUNLARI SON HAFTALARA LIDER GIRIP IKI MAC KAYBETSINDE GOREYIM BASKA TAKIMLAR DAGITIRLARDI ORTALIGI BIZIM SIVASLILAR KADAR SAKIN CENTILMEN SEYIRCI YOKTURDUR BUNA EMINIM FUTBOLCULARDA EMIN OLDUKLARI ICIN TINLADIKLARI YOK NEDE OLSA SIVASLILARI BI KEZ UYUTTUK IKINCIYEDE BISEY DEMEZLER RAHATLIGI ICINDELER AMMA O MEHMET YILDIZI GORSEM VALLA YAPTIKLARI HIZMETTEN DOLAYI ONCE OPERIM SONRADA KAFAYI GOMERIM
YAV HICMI OZELESTIRI YAPMIYO BU MEHMET YILDIZ CIJ GIT MACTAN SONRA SEYRET LIG TV YI BI BAK NE YAPMISIM DIYE ..... |
Cevap: Ankara`da kampa girdiler
Bjk illaki puan kaybedecek.Kaldıki kaybetmese bile 2. liği kaybetmemiz lazım.Buraya kadar siz getirdiniz siz bitireceksiniz.Güvenimiz ve desteğimiz sonsuz.Allah yardımcınız olsun
|
Cevap: Ankara`da kampa girdiler
[QUOTE=tuzlugollu;516983]BU BIR KACIS SANKI SIVASLILAR TRABZONLULAR GIBI TESISLERIN CAMLARINI KIRDILAR SANKI OYUNCULARA SALDIRDILAR YOK MACA ERKENDEN MOTIVE OLMAKMIS PEH GECIN BUNLARI SON HAFTALARA LIDER GIRIP IKI MAC KAYBETSINDE GOREYIM BASKA TAKIMLAR DAGITIRLARDI ORTALIGI BIZIM SIVASLILAR KADAR SAKIN CENTILMEN SEYIRCI YOKTURDUR BUNA EMINIM FUTBOLCULARDA EMIN OLDUKLARI ICIN TINLADIKLARI YOK NEDE OLSA SIVASLILARI BI KEZ UYUTTUK IKINCIYEDE BISEY DEMEZLER RAHATLIGI ICINDELER AMMA O MEHMET YILDIZI GORSEM VALLA YAPTIKLARI HIZMETTEN DOLAYI ONCE OPERIM SONRADA KAFAYI GOMERIM
YAV HICMI OZELESTIRI YAPMIYO BU MEHMET YILDIZ CIJ GIT MACTAN SONRA SEYRET LIG TV YI BI BAK NE YAPMISIM DIYE .....[/QUOTE] Yav arkadaşım hiçmi olumlu yazın olmaz senin. |
Cevap: Ankara`da kampa girdiler
arkadaşlar öncelikle bize bu mutluluğu yaşatan SİVASSPOR a sonsuz teşekkürler daha 7-8 sene öncesine kadar nerelerde olduğumuzu unutup takıma veryansın etmek kusura bakmayın hiçbirimizin haddi değil şimdi ise yapılacak olan yense de yenilse de destek zamanıdır. eğer fikstürlere bakacak olursanız şampiyonluğun yine en büyük adayı sivasspordur. nasıl mı ?
1- cumartesi oynanacak olan maça takım çok rahat çıkıp farklı galip gelecektir. bu ise bir gün sonra oynayacak olan rakipleri strese sokarak puan kaybına neden olacaktır. 2-Ankaragücülü kardeşlerimiz yüzyılın maçına çıkacak ve beşiktaşdan puan ya da puanlar alacaktır. 3- bursanın doludizgin gelmesi galatasarayı rahatsız etmektedir.olası bir durumda galatasaray avrupayı göremeyebilir bu nedenle galatasaray beşiktaş derbisinde fenerbahçenin yaptığını görebiliriz. 4 -son hafta ya düşme potasında girecek olan denizli daha öncxe beşiktaşa yaptığını yeniden yapacaktır. tarih tekerrür edecektir. bilenler bilir 80 li yılların sonunda son hafta denizli beşiktaşdan puan alarak ligde kalmış beşiktaşda şampiyonluğu kaybetmiştir. YANİ YUKARIDA YAZILANLARI OKUYUNCA KİME NE DÜŞTÜĞÜ BELLİDİR. BİZE DESTEK OLMAK FUTBOLCULARA İSE ŞAMPİYON OLUP OLMAMALARI ÖNEMLİ DEĞİL HEM KENDİ HEM DE ŞEHRİN ONURU İÇİN OYNAYIP 3 MAÇI DA KAZANMASI GEREK. BU BU ŞEKİLDE OLACAKTIR. VE KESİNLİKLE UMUDUNUZU KAYBETMEYİN SİVAS ŞAMPİYON OLACAKTIR. |
Cevap: Ankara`da kampa girdiler
EVET ANKARAYA GİDİŞ HEM KAÇIŞ OLACAK.HEMDE EFKAR DAĞITACAK SPORCULARIMIZ.LAYLAMIZ YOKYA.UYGUN BEY ÖYLE SÖYLEMİŞ.
İBB NİN TEKNİK DİREKTÖRÜ NE DİYOR.SİVAS PAS YAPAN TAKIMLARA KARŞI BAŞARISIZ.ANTEP KARŞISINDA DA İBB KARŞISINDA DA GÖRDÜK YAŞADIK. 69 PUANLA ŞAMPİYON OLURSA SİVAS BİR REKORUDA ELİNE ALACAK SANIRIM.EN DÜŞÜK PUANLA ŞAMPİYON OLMUŞ TAKIM. BAŞKASININ TENCERESİNDEN TAŞAN YEMEKLE YEMEK YEMEYİ BEKLMEK İGBİ BİRŞEY ARTIK BJK NIN KAYBETMESİNİ BEKLEMEK. BİZ ASLINDA BOŞUNA UMUTLANMIŞIZ.OTYAKMAZ SÖYLEMEMİŞMİYİDİ.BİZİ ŞAMPİYON YAPMAZLAR DİYE.BUNU ANLADIK DA BU YAPMAYACAKLAR İÇERİİSNDE BİZDEN KİMLER VAR O MERAK KONUSU ŞİMDİ. |
Cevap: Ankara`da kampa girdiler
birakin karalamayi
sivas ankarada kampa girdi bülent hoca motive edecek... |
Cevap: Ankara`da kampa girdiler
[QUOTE=skep06;516985]Yav arkadaşım hiçmi olumlu yazın olmaz senin.[/QUOTE]
yav bosver beni bunalim modundayim ben istememmi yanilmayi keske yazdiklarimdan dolayi utandirsalar beni hic gocunmam yeterki basarili olsunlar ..... |
Cevap: Ankara`da kampa girdiler
haa bi tememnide bulunacam murat erdogan nezle ol grip ol ne bilim bisey olda mac gunune kadar kadroya girme yav yoksa bulen uygun seni oynatmakta israr edecek hadi mahmet yildiza abaone olduk gol atamiyoda senin kaybettigin toplardada gol yeme tehlikesi yasiyoz onun icin biraz ayri takil sen bu hafta takimdan ... sen ankarayi iyi bilirsin simdi aklima gelmiyo degil usagi alip goturup seytanada uydurtma sonra hacettepe macina ne form kalir ne forma)))
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 02:28. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005