SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Taraftar (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Gelecek sezon Sivassporumuzda görmek istediğiniz o (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=29212)

kiNgSiZe58 10.05.2010 22:57

Gelecek sezon Sivassporumuzda görmek istediğiniz o
 
[B][CENTER]
[IMG]http://www.uskobertrum.at/usk/images/fotos/links/transfer_markt.jpg[/IMG]
Gelecek sezon Sivassporumuzda görmek istediğiniz oyuncular kimler?[/CENTER][/B]

MaXiMuM 10.05.2010 23:02

Cevap: Gelecek sezon Sivassporumuzda görmek istedi
 
[B]Kaleci Hasegiç, Murat Erdoğan, Thum, Diallo, Hasan Kabze, Uğur Boral :) , Tita...[/B]

derin58 10.05.2010 23:24

Cevap: Gelecek sezon Sivassporumuzda görmek istedi
 
bana sorarsaniz semih sentürk ya kiralanmali, ya da mehmet yildizi ve bir miktar para vermeli... semihin fenerbahce yönetimle arasi bozuk. bu durumu iyi degerlendirmeli...

bilindigi gibi bu sene takimi genclestirmeye yönelik girisimler oldu.. bu girisimler diallo, sylla, tum, bilica, balili gibi oyunculari göndermek oldu... bu oyuncularin belki eksik yönleri vardi... ama gecen sene sampiyonluga oynamis takimi sirtlarinda tasimislar. sen bu oyunculari gönderemezsin. bilica kendi istegiyle gitti tamam... ama peki digerleri? onlar bu takimi takim yapanlardi... ve en büyük hatamiz suydu... omotoyossi geldi gelecek diyorduk bir türlü gelmedi. namouchi geldi imza atildi felan denliyordu, o da fos cikti.. bouazza (birsey söylememe gerek yok herhalde)... bizi bu sene en cok etkileyen sey bu olsa gerek... A´sindan Z´sine kadar ("C" haric Cihan anlaminda) yanlisti... takimi bozup yeniden yapma politikasi uygulandi. bizim bu yaptigimiz 5-6 merdiven basamagi birden cikmaya calismakti... ne oldu? merdivenlerden paldir küldür yuvarlandik... kardesim... basamaklari teker teker cikmayi ögren....

Murad_Kelleci58 11.05.2010 00:16

Cevap: Gelecek sezon Sivassporumuzda görmek istedi
 
Kaleye Senecky
Orkun Uşak

Savunmaya
Mamadou Diallo
yabancı Bilica ayarında kalitesli bir savunmacı
Sağ kanada trabzondan Ömer Aysan
Sol kanada çağlar Birinci belki hayal ama,

Orta Sahaya

Zafer Yelen yine Trabzonspor'dan
Gaziantep'ten Erman ÖZGÜR
Beşiktaş'tan TABATA ve FINK en azından kiralık
A.Gücünden Aydın KARABULUT

Forvete

Emil ANGELOV
Mustafa PEKTEMEK

alternatifler çoğlatılabilir.. Ama bunların belkide hiçbiri olmayabilir.. Bu sadece fantazim benim..
Geç vakit oldu..Aslında enine boyuna düşünürsek çok iyi ve ismi duyulmamış nice yetenekler var yerli yabancı... :)

ercan58.a 11.05.2010 00:18

Cevap: Gelecek sezon Sivassporumuzda görmek istedi
 
[B][COLOR="Blue"]herve tum istisnasız geri gelmeli[/COLOR][/B]

yigido yakup 11.05.2010 01:34

Cevap: Gelecek sezon Sivassporumuzda görmek istedi
 
aslina bakilirsa bence cok iyi bir kaleci alinmali bu isim ankarsporda oynayan suan ankaragücünün mali olan ama suan Slavia Prag takiminda oynayan Stefan Senecky olmalidir birde bunun yaninda yerli iyi bir kaleci almaliyiz.

defans icinde cok iyi tecrübeli hem oyun kuran hemde tecrübesiyle takimi geriden yönledirecek kaliteli bir stoper onun yaninda gerektiginde sag ve sol bek oyayabilecek halde hazir olacak genc ve yerli stoper kadroya katilmali.

orta saha icin ise kadir bekmezci gibi ama ondan biraz daha iyi top kullanan bir ön libero alinmali vede takimda cok cok kosabilecek hizli fizik gücü yüksek yerli oyuncu alinmali ama enönemlisi kesinlikle iki kanatdada oynayabilecek oynadigi oyunla takimin pas ve gol yükünü cekecek mohammed alinin genc zamanlarinda oynadigi gibi bir oyuncu bulmaliyiz.

asil sezon basinda yasadigimiz hüsranin bas sebebi ileri uctaki oyuncularin istedigimiz verimi alamamizdi.bunun icin bu sene kesinlikle süleyman youla balili tipinde ama onlarin enaz 5-6 yas genci oyuncu almalyiz. takimda ileride hava topu hakimiyetini kuracak defanstan atilan uzun toplari indirebilecek oynadigi oyunla rakip defansi ve ortasahasini perisan edecek takim zora girdigi zaman attigi kafa golleriyle takima hayat verecek herve tum stilinde ama herve den 10 yas genci oyuncuyu takima bulmaliyiz.

yani bu sene yasadigimiz hüsranin bas sebebi gönderdigimiz oyuncularla aldiklarimizin stil farklari idi yani bilica diallo gönderdik mbemba yasin aldik tum gönderdik ersen aldik balili gönderdik ibrahim ülüm aldik sylla gönderdik cihan aldik murat erdogan mohammed ali gönderdik erman aldik yani gönderdiklerimizle aldiklarimiz arasinda cok özellik farki vardi sorun alinan oyuncularin kötülügünden veya gönderilen oyuncularin cok cok vazgecilmeyecek oldugundan degil takimda oyuncu tarzinin degismesinden kaynaklandi.

yoksa bu sivasspordan ne oyuncular gitti ama ama hic yerleri aranmadi gidenin hep daha iyisi olmasa bile ondan daha üst performans vereni geldi ama gidenle gelen arasinda bir benzerlik oldu oynadiklari stil hep ayniydi onun icin biz kaliteli oyuncu asiri teknik oyuncu almak yerine bizim bünyemize sistemimize uyacak oyuncular almaliyiz.

Bizim bu seneki enbüyük sorunumuz biz hem kasigi(oyuncu kadrosnu) degistik hemde (oyun sistemini)sag elle yemek yerken sol elle yemek yemeye calistik.yani kac yildir kontrollu oyun defansif oynarken hucum oynmaya kalktik onuda elimize yüzümüze bulastirdik.

insallah bu sorunlari yasamyiz heyecanimiz sampioynluk yarisindan kaynaklanir.

cesur sivas 11.05.2010 09:19

Cevap: Gelecek sezon Sivassporumuzda görmek istedi
 
antalyaspordan :tita(orta saha)
denizlispordan :burak akyildiz(defans) ile douglas braga(orta saha).
diyarbakirspor : mamadou diallo(defans)
heracles almelo (hollanda) : everton (forvet), bu oyuncu tam bize gore, adam bu sene sezonda 14 gol atti ve 3 assist yapti. cok süratli ve teknigi de var. everton belki büyük ve iri bir oyuncu degil ama atti gollere bakarsan cok iyi is yaptigini söyleyebiliriz. ben sahsen cok sevinirim bu oyuncuyu önümüzdeki sene sivassporda görsen. insallah yönetim ilgilenir.

everton attigi bir gol

[url]http://www.youtube.com/watch?v=wCDfX69lUWI[/url]

bence bu oyuncuyu kesinlikle almaliyiz

konuksivaslı 12.05.2010 00:14

Cevap: Gelecek sezon Sivassporumuzda görmek istedi
 
[B][FONT="Comic Sans MS"]bu sene benim transferlerim :

Kaleye : Vincent Enyeama

Defans : Milan Stepanov Ömer Aysam ( trabzonda kadro dışı ) Moussa Narry


ortasaha : Bülent kocabey - Deniz Barış - Alexandros Tziolis - Yıldıray Baştürk - Gökhan Emreciksin - Joan Verdú - Sessègnon


forvet : Amr Zaki - Ümit Korkmaz - Mehmet çakır

tabi bu arada eski futbolcularda kalcak Kamana hariç yabancılar özellikle gidecek =) [/FONT][/B]

halilim5858 12.05.2010 01:41

Cevap: Gelecek sezon Sivassporumuzda görmek istedi
 
benim tek istegim alinabilecek futbolcu tazemeta diyarbakirdan gitti gidecek parasini alamiyor aslinda kamananla ikisi müthis oynar ikiside hizli

tekdoktirin 12.05.2010 02:30

Cevap: Gelecek sezon Sivassporumuzda görmek istedi
 
ŞU DİYARBAKIRDA GÜZEL YABANCILARVAR BENCE İLERİDE O SİYAHİLER İKİ TANE BİZİM TÜM YABANCILARDAN İYİLER


WEZ Format +2. Şuan Saat: 08:11.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005