![]() |
Kınıyoruz…!
[url=http://bit.ly/c25MCx][img]http://k1304.hizliresim.com/18/k/m61t9.jpg[/img][/url]
Ziraat Türkiye Kupası yarı final karşılaşmasında yaşananlar yiğidoların isyanına neden oldu. Futbolcusuna kızdığı için haksız yere tribüne gönderen Hakem Hüseyin [B]Köçek [/B]nezdinde [B]MHK’yı kınıyoruz…[/B] Sezon boyu Sivasspor üzerine hakemler aracılığıyla oynanan oyuna göz yuman MHK nezdinde [B]TFF’yi kınıyoruz[/B]… Müsabaka anlatımında yayıncı kuruluşun görevli spikeri Sabri Ugan’ın Sivassporun attığı her iki golde normal ses tonu çıkarıp, Trabzonspor’un frikik golüne amigo gibi ses tonunu yükselterek objektifliğini yitiren, [B]Sabri Ugan nezdinde ATV’yi kınıyoruz…[/B] Çalık Holding bünyesindeki Turkuvaz Medya Grubuna ait ATV’nin de içerisinde olduğu [B]Sabah Gazetesi ve Fotomaç gazetelerini kınıyoruz…[/B] Ve bugünden itibaren Çalık Holding gruba ait, Sabah Gazetesini ve Fotomaç Gazetesini almıyor, ATV‘yi izlemiyoruz… Sivas’ın hakkına tecavüz eden yanlı davranış sergileyen, adı geçen gazeteleri, [B]Sivas’lıyım diyen tüm yiğidoları bu haklı tepkiye davet ediyoruz…[/B] Ayrıca tepkilerinizi; [url]http://wex.atv.com.tr/izleyicitemsilcisi.php[/url] adresine iletebilirsiniz... |
Cevap: Kınıyoruz…!
bu takım sahipsiz değildir ve turkuvaz grubunu sonuna kadar protesto ediyoruz..
Taraf tutarak maç yayını yapan sabri ugan ve turgay yıldırımı sonuna kadar kınıyoruz. SİVASSPOR sahipsiz değildir... |
Cevap: Kınıyoruz…!
Hem atv ye hemde twitte sabri ugan denen ukalaya yazdım.
Sanırım bu adam Trabzonlu. Twitter hesabında Trabzon ilgisi hayli fazla... |
Cevap: Kınıyoruz…!
bu sabri ugan ve turgay demir trabzon yalakasıdır
işte ispatı bende aranızdanım diyor ş...... sivas aralarına girip koydu [url]http://resimzade.com/Show.html?i=39998&token=54517[/url] |
Cevap: Kınıyoruz…!
beyler tepkimiz ÇIĞ gibi büyüyor.. istediğimiz zaman oluyormuş,ben girdiğim spor sitelerine vs her dem yazmaya devam ediyorum..YETER ARTIK!!!
|
Cevap: Kınıyoruz…!
[b]öncelikle atv kimindir ,bu şirketin ceosu kimdir ona bakmak lazım,ahmet çalık özalın prenslerindendi,kıçından ayrılmaz hertürlü ihalede öncelik tanınan bir hortumcuydu,daha sonra neredeyse 5 parasız kalmış iflas etmişti enerji alanında nerdeyse rakipsizdi vs... A..K.. P zihniyeti iktidara geldikten sonra çatlak sesleri susturmak için hırsızlıklarını,yolsuzluklarını gizlemek için medyayı terbiye etme yalaka etme projesi içinde sabahı ele geçirip çalıka peşkeş çekmiştir ,damadı olan şahıs,bu holdinge ceo olarak atanmıştır yani bu şirketin asıl müdürü r.t.e nın damadı trabzonlu albayrakların oğludur spikerlerin ve yorumcuların taraf tutmaları normaldir:mad:kış kışlığını yapar neticede [/b]
|
Cevap: Kınıyoruz…!
Sabah-Atv grubunun ekonomik olarak sıkıntılı günler yaşadığı biliniyor. Çalık Holding iktidarın ricası/desteği ile girdiği medya macerasının kendilerine pahalıya mal olduğunu gördüğü için kaçış yolu arıyor. Şu an biri Amerikalı diğeri Arap sermayeli iki firma ile görüşüyorlar, yabancılara kaktırmaya çalışacaklar.
Umarım yabancılar Turkuaz medyayı satın almaz da, medya işi Çalık'ın bir tarafında patlar. Olası Fb-Trabzon finalinde kazanacakları 1-2 milyon fazla reklam gelirine haram bulaşmış bulaşmamış umurlarında değil. Zehir zıkkım olsun! |
Cevap: Kınıyoruz…!
Gerçekten olacak iş değil. bu hakemlerden çektiğimiz nedir. maç esnasında acaba ben mi yanlış gördüm faulmüydü pozisyon diye eve gelip tekrarını izledim ve şu tsye hediye edilen gole daha da çok üzüldüm. yazıktır yazık. sahada 90 dakika herşeylerini sahaya yansıntan futbolcularımızın emeklerine yazıktır.
[B]Ayrıca sabri uganın anlatımını gördükten sonra aklıma galatasarayın avrupada yabancı takımlarla yaptığı maçlar geldi. bu nasıl yayıncılıktır olacak iş değil.[/B] [url]http://www.youtube.com/watch?v=Ijijy-JWIps[/url] bakın videoya dikkat edin 4.51 den 4.58e kadar faul çalınan pozisyonun tekrarını veriyor. halil bile hiç bir beklenti içinde değil pozisyonda. vücut dilide bunu anlatıyor. birde dönüp bakıyor ki hakem onlara çantadan faul çıkarmış. gerçekten çok yazık oldu. 90 dakika pozisyonu olmayan tsye hakem yardımıyla bir gol verdik. inşallah rövanş maçında hakkımızı alırız ve finale çıkan taraf oluruz. |
Cevap: Kınıyoruz…!
[b]iyi akşamlar dün akşamki sivasspor-trabzon maçındaki maçı anlatan spikerinizin sivas gol atınca ve trabzon gol atınca ses tonlarından taraf tuttuğunu ,sivassspor gol atınca üzülmüş,trabzon atınca sanki türkiye yunanistana gol atmış gibi sevindiğini üzülerek görmüş bulunmaktayız bu hareketler biz sivaslıları derinden üzmüştür,ayrıca yorumcularınızın alanen trabzon yanlısı yorum yapıp başarı dileyip sivasspora rövanşda başarı dilemeyip taraf olduklarını ibretle ve üzüntüyle görmüş bulunmaktayız kanalınızın bu tutumunu kınıyor bundan sonraki yayınlarınızda tarafsızlık ilkesine sadık kalmanızı tavsiye ediyorum ______________________bu mesajı yolladım ,inşallah dikkate alırlarda sivassporumuzun yanlızve sahipsiz olmadığını anlarlar[/b]
|
Cevap: Kınıyoruz…!
[QUOTE=58MUAMMER58;848303][b]öncelikle atv kimindir ,bu şirketin ceosu kimdir ona bakmak lazım,ahmet çalık özalın prenslerindendi,kıçından ayrılmaz hertürlü ihalede öncelik tanınan bir hortumcuydu,daha sonra neredeyse 5 parasız kalmış iflas etmişti enerji alanında nerdeyse rakipsizdi vs... A..K.. P zihniyeti iktidara geldikten sonra çatlak sesleri susturmak için hırsızlıklarını,yolsuzluklarını gizlemek için medyayı terbiye etme yalaka etme projesi içinde sabahı ele geçirip çalıka peşkeş çekmiştir ,damadı olan şahıs,bu holdinge ceo olarak atanmıştır yani bu şirketin asıl müdürü r.t.e nın damadı trabzonlu albayrakların oğludur spikerlerin ve yorumcuların taraf tutmaları normaldir:mad:kış kışlığını yapar neticede [/b][/QUOTE]
[I]Çok doğru ve yerinde bir tespit [/I] |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 14:26. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005