SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Sivasspor'a 3 Gün İzin (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=37041)

SivasSpor.Com 07.10.2013 10:26

Sivasspor'a 3 Gün İzin
 
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=42365&token=43135[/IMG]

Sivasspor'da futbolculara milli maç arası nedeniyle 3 gün izin verildi.

Spor Toto Süper Lig'in 7. haftasında sahasında Gençlebirliği'ni 2-0 mağlup eden Sivasspor'da milli maç arası nedeniyle teknik direktör Roberto Carlos futbolculara 3 gün izin verdi.
Kırmızı-beyazlı ekip, ligin 8. haftasında deplasmanda oynayacağı Trabzonspor maçının hazırlıklarına Perşembe günü kulüp tesislerinde başlayacak.

İHA

Ferhat06 07.10.2013 10:42

Cevap: Sivasspor'a 3 Gün İzin
 
Hakettiler izini.Biraz dinlensinler.Sonra yine şiir yazmaya devam..

Rallim58 07.10.2013 10:48

Cevap: Sivasspor'a 3 Gün İzin
 
[B]Güzel futboluyla aldığı haklı galibiyetlerin ardından, izini de hak ettiler.

Trabzon karşılaşması ile "nerede kalmıştık?" demek üzere iyi tatiller...[/B]

sivaslıadem 07.10.2013 10:58

Cevap: Sivasspor'a 3 Gün İzin
 
izni bayramda verselerdi bari daha iyi olurdu bence

ihtiyar yiğido 07.10.2013 11:02

Cevap: Sivasspor'a 3 Gün İzin
 
Tatili hakettiler dinlensinler rehavete kapılmak yok kaldıgımiz yerden İNŞALLAH galibiyetlere devam

Alişan 07.10.2013 11:04

Cevap: Sivasspor'a 3 Gün İzin
 
Milli maç arası verilmesi bizim için iyi oldu aslında en azından Trabzon maçına daha iyi hazırlanabiliriz zaten trabzonla aramız bozuk birde onların evinde oynuyoruz umarım en kötü beraberlik olur ama galip gelmemiz için herşey bizde var yeterki inanarak çıkalım trabzon maçınıda alırız. İşte o kadar.

58fatihcan 07.10.2013 11:14

Cevap: Sivasspor'a 3 Gün İzin
 
İyice dinlensinler hakettiler. Ts maçını kazanırsak 4-5 maçlık galibiyet serisi yakalayacağımısu düşünüyorum

58sinan58 07.10.2013 11:55

Cevap: Sivasspor'a 3 Gün İzin
 
iyice dinlenin aslanlarım ondan sonra bize güzel bi hamsi ziyafeti verin

Salim58 07.10.2013 12:39

Cevap: Sivasspor'a 3 Gün İzin
 
[QUOTE=Ferhat06;879669]Hakettiler izini.Biraz dinlensinler.Sonra yine şiir yazmaya devam..[/QUOTE]

[B]Takım şiir yazdıkça bizde yazılan şiirlere imza atalım abi...[/B]

Ferhat06 07.10.2013 13:37

Cevap: Sivasspor'a 3 Gün İzin
 
[QUOTE=Salim58;879705][B]Takım şiir yazdıkça bizde yazılan şiirlere imza atalım abi...[/B][/QUOTE]

Salim bey ,samimi söylüyorum;dün maçı seyreden şairler artık şiir yazmaz.


WEZ Format +2. Şuan Saat: 20:16.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005