SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Taraftar (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Batuhan Bunu İyi Oku !!!!!! (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=38406)

asabibaba 07.11.2014 22:17

Batuhan Bunu İyi Oku !!!!!!
 
[U][CENTER][B]BATUHAN'A İTHAF OLUNUR!!!!!!
[/B][/CENTER][/U]

[B]BAK KARDEŞ
[/B]
[B]Bak Kardeş:[/B] Burası Sivas..
[B]Bak Kardeş:[/B] Biz koskoca bir şehrin haysiyetini şerefini onu temsil etme onurunu sana verdik ...Şaşırdın değil Mİ ? Bu kavramlar ne diye ? Bizde var...sende de varsa göster o zaman...
[B]Bak Kardeş:[/B]Tamam içtin!!!! olur su götürür hayat senin hayatın iç..
[B]Bak Kardeş:[/B] Kafayı da bul 3.500 tl hesabı da sen öde hayat senin hayatın..
[B]Bak Kardeş:[/B]Ammaaaaa ne konuştuğunu ne söylediğini bileceksin..Ağzınla içeceksin varsa kafanla konuşacaksın..Haddini bileceksin .Dedim ya yukarıda ilk burası[B] Sivas[/B] diye yerin kulağı var burada yaptığın yanına kalmaz ..Kalmadı kalmayacak da .....
[B]Bak Kardeş:[/B] Yanıldın şaştın [B]SİVAS ADINA GOL ATTIN !!!!! O ZAMAN NE OLACAK ?[/B]Şahsen Birahanedekiler , Başkan ve bu olayı bilenler sana çok gülecek ..(Atacağında yok ya :mad:[B][/B])
[B]Bak Kardeş:[/B]Yaşın genç inan bana [B]Sivasspor'[/B]un sana ihtiyacı yok Amam kıymetini bilirsen senin [B]Sivasspor[/B]'a ihtiyacın var...Bugün varsın yarın yoksun ve yok olurken dikkat et seni önce 1.Lig daha sonrada 2.-3. lig ve Amatöre kadar yolun var.

Uzun lafın kısası ne halt edersen et ama [B]Sivas'a ve Sivasspor'a[/B] laf edersen o lafı sana yedirirler hemde kustururlar..[B].HADDİNİ BİL BÜYÜ ARTIK...[/B]

50sekiz 07.11.2014 22:22

Cevap: Bak Kardeş İyi Oku !!!!!!
 
Eyvah eyvah bu cocuk adam olmaz

DOGU_BEY 07.11.2014 22:23

Cevap: Bak Kardeş İyi Oku !!!!!!
 
[B]yediği halt ne usta? belli ki bir naneler yemiş!!![/B]

SİVASLI MAFYA 07.11.2014 22:23

Cevap: Bak Kardeş İyi Oku !!!!!!
 
Asabibaba bu lavuk Sivas hakkında ne demis

hoğuz 07.11.2014 22:23

Cevap: Bak Kardeş İyi Oku !!!!!!
 
Mevzu ne bilgilendirsenize ?

Morten58 07.11.2014 22:25

Cevap: Bak Kardeş İyi Oku !!!!!!
 
Abi sen Batuhan i nerede görün sana ne dedi , Sivas a ne dedi . Ne yapti lütfene herseyi söyle.

asabibaba 07.11.2014 22:28

Cevap: Bak Kardeş İyi Oku !!!!!!
 
[B]Soru yok sadece kulağına kar suyu kaçsın o biliyor nasılsa ona gidecek yaptığı rezilliğin Sivaslının bildiğini...Siz sadece okuyun yeter..Lütfen soru yok ....Bana güvenin yeter....Yazmak zorunda idim ve yazdım .[/B]

SİVASLI MAFYA 07.11.2014 22:29

Cevap: Bak Kardeş İyi Oku !!!!!!
 
Abi bari ipucu verki bizde koyalim tepkimizi ayyas herife evliyalar sehri burası

DOGU_BEY 07.11.2014 22:30

Cevap: Bak Kardeş İyi Oku !!!!!!
 
[B][QUOTE=asabibaba;923964][B]Soru yok sadece kulağına kar suyu kaçsın o biliyor nasılsa ona gidecek yaptığı rezilliğin Sivaslının bildiğini...Siz sadece okuyun yeter..Lütfen soru yok ....Bana güvenin yeter....Yazmak zorunda idim ve yazdım .[/B][/QUOTE]

şu saaten sonra 1 dakika daha durmaması lazım o karaktersizin burası kimsenin çiftliği alem yapacak yeri değil! bizim bilinçsiz seyirci de bunun gibileri alkışlar takımı 5 hafatdır sabote eden bencil oyanayan atıfları burhanları poh pohlar...[/B]

asabibaba 07.11.2014 22:31

Cevap: Bak Kardeş İyi Oku !!!!!!
 
[QUOTE=SİVASLI MAFYA;923965]Abi bari ipucu verki bizde koyalim tepkimizi ayyas herife evliyalar sehri burası[/QUOTE]

Şu ana koydun bu kadar yeter ...


WEZ Format +2. Şuan Saat: 15:26.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005