![]() |
Batuhan Bunu İyi Oku !!!!!!
[U][CENTER][B]BATUHAN'A İTHAF OLUNUR!!!!!!
[/B][/CENTER][/U] [B]BAK KARDEŞ [/B] [B]Bak Kardeş:[/B] Burası Sivas.. [B]Bak Kardeş:[/B] Biz koskoca bir şehrin haysiyetini şerefini onu temsil etme onurunu sana verdik ...Şaşırdın değil Mİ ? Bu kavramlar ne diye ? Bizde var...sende de varsa göster o zaman... [B]Bak Kardeş:[/B]Tamam içtin!!!! olur su götürür hayat senin hayatın iç.. [B]Bak Kardeş:[/B] Kafayı da bul 3.500 tl hesabı da sen öde hayat senin hayatın.. [B]Bak Kardeş:[/B]Ammaaaaa ne konuştuğunu ne söylediğini bileceksin..Ağzınla içeceksin varsa kafanla konuşacaksın..Haddini bileceksin .Dedim ya yukarıda ilk burası[B] Sivas[/B] diye yerin kulağı var burada yaptığın yanına kalmaz ..Kalmadı kalmayacak da ..... [B]Bak Kardeş:[/B] Yanıldın şaştın [B]SİVAS ADINA GOL ATTIN !!!!! O ZAMAN NE OLACAK ?[/B]Şahsen Birahanedekiler , Başkan ve bu olayı bilenler sana çok gülecek ..(Atacağında yok ya :mad:[B][/B]) [B]Bak Kardeş:[/B]Yaşın genç inan bana [B]Sivasspor'[/B]un sana ihtiyacı yok Amam kıymetini bilirsen senin [B]Sivasspor[/B]'a ihtiyacın var...Bugün varsın yarın yoksun ve yok olurken dikkat et seni önce 1.Lig daha sonrada 2.-3. lig ve Amatöre kadar yolun var. Uzun lafın kısası ne halt edersen et ama [B]Sivas'a ve Sivasspor'a[/B] laf edersen o lafı sana yedirirler hemde kustururlar..[B].HADDİNİ BİL BÜYÜ ARTIK...[/B] |
Cevap: Bak Kardeş İyi Oku !!!!!!
Eyvah eyvah bu cocuk adam olmaz
|
Cevap: Bak Kardeş İyi Oku !!!!!!
[B]yediği halt ne usta? belli ki bir naneler yemiş!!![/B]
|
Cevap: Bak Kardeş İyi Oku !!!!!!
Asabibaba bu lavuk Sivas hakkında ne demis
|
Cevap: Bak Kardeş İyi Oku !!!!!!
Mevzu ne bilgilendirsenize ?
|
Cevap: Bak Kardeş İyi Oku !!!!!!
Abi sen Batuhan i nerede görün sana ne dedi , Sivas a ne dedi . Ne yapti lütfene herseyi söyle.
|
Cevap: Bak Kardeş İyi Oku !!!!!!
[B]Soru yok sadece kulağına kar suyu kaçsın o biliyor nasılsa ona gidecek yaptığı rezilliğin Sivaslının bildiğini...Siz sadece okuyun yeter..Lütfen soru yok ....Bana güvenin yeter....Yazmak zorunda idim ve yazdım .[/B]
|
Cevap: Bak Kardeş İyi Oku !!!!!!
Abi bari ipucu verki bizde koyalim tepkimizi ayyas herife evliyalar sehri burası
|
Cevap: Bak Kardeş İyi Oku !!!!!!
[B][QUOTE=asabibaba;923964][B]Soru yok sadece kulağına kar suyu kaçsın o biliyor nasılsa ona gidecek yaptığı rezilliğin Sivaslının bildiğini...Siz sadece okuyun yeter..Lütfen soru yok ....Bana güvenin yeter....Yazmak zorunda idim ve yazdım .[/B][/QUOTE]
şu saaten sonra 1 dakika daha durmaması lazım o karaktersizin burası kimsenin çiftliği alem yapacak yeri değil! bizim bilinçsiz seyirci de bunun gibileri alkışlar takımı 5 hafatdır sabote eden bencil oyanayan atıfları burhanları poh pohlar...[/B] |
Cevap: Bak Kardeş İyi Oku !!!!!!
[QUOTE=SİVASLI MAFYA;923965]Abi bari ipucu verki bizde koyalim tepkimizi ayyas herife evliyalar sehri burası[/QUOTE]
Şu ana koydun bu kadar yeter ... |
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 15:26. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005