SivasSpor.com -  Yiğidoların Özgür Sesi

SivasSpor.com - Yiğidoların Özgür Sesi (http://www.sivasspor.com/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivasspor.com/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Sivasspor 1-2 Gaziantepspor (http://www.sivasspor.com/forum/showthread.php?t=38471)

SivasSpor.Com 30.11.2014 18:30

Sivasspor 1-2 Gaziantepspor
 
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=43794&token=44507[/IMG]

Ziraat Türkiye Kupası'nda gruplarda 1. hafta Sivasspor-Gaziantepspor maçı tahmin ve yorumları:


[B]Tarih:[/B] 3 Aralık Çarşamba

[B]Stad:[/B] Sivas 4 Eylül

[B]Saat:[/B] 17:00

[B]Yayın:[/B] A Haber

[B]Maçın Hakemi: [/B] Süleyman Abay

[B]Not :[/B] Müsabaka ile ilgili tüm gelişmeler bu başlık altında toplanacaktır, sayfamız maç gününe kadar sürekli güncellenecektir.

34MUAMMER58 30.11.2014 18:42

Cevap: Sivasspor - Gaziantepspor
 
[B]BU ortamda kupa bize lüxs ,yedek agırlıklı kadroyla kupada mücadele edilmeli,gereksiz sakatlıklar yasarsak zaten zorlandığımız ligde kötü günler yasarız ,kupayı önemsemiyorum ligde kalalım yeter [/b ]

sebasteia 30.11.2014 18:56

Cevap: Sivasspor - Gaziantepspor
 
kupa mı? ne işimiz var kupada? kupa antep'in olsun. kolay gelsin.

tavatir 30.11.2014 19:02

Cevap: Sivasspor - Gaziantepspor
 
[QUOTE=34MUAMMER58;925733][B]BU ortamda kupa bize lüxs ,yedek agırlıklı kadroyla kupada mücadele edilmeli,gereksiz sakatlıklar yasarsak zaten zorlandığımız ligde kötü günler yasarız ,kupayı önemsemiyorum ligde kalalım yeter [/b ][/QUOTE]

Aynen şu anda tamamen Erciyes maçına konsantre olmalıyız. Ayrıca şu forma şansı bulamayan adamları da bir görme şansımız olsun.

reform 30.11.2014 19:04

Cevap: Sivasspor - Gaziantepspor
 
kupayı alınca küme düşülmüyorsa önem verilsin yoksa bir küme düşersek bu yönetim anlayışıyla asla çıkamayız

DoomsDay58 30.11.2014 19:19

Cevap: Sivasspor - Gaziantepspor
 
Sonunda Musa Sinan'ı izleyebileceğim için çok heyecanlıyım!

ready 30.11.2014 19:39

Cevap: Sivasspor - Gaziantepspor
 
[B]kupayı boş verelim biz lige bakalım her iki kulvarda yarışacak kadar kadromuz yeterli degil[/B]

pover58 30.11.2014 20:38

Cevap: Sivasspor - Gaziantepspor
 
kupadada gidebildigimiz yere kadar gitmeliyiz her maç para demek bizede para lazım akıl herkeste var herkes kupayı boş vermiş ama kupada alacagımız galibiyetlerle moral bulur ligede devam ederiz.

34MUAMMER58 30.11.2014 21:25

Cevap: Sivasspor - Gaziantepspor
 
[QUOTE=pover58;925757]kupadada gidebildigimiz yere kadar gitmeliyiz her maç para demek bizede para lazım akıl herkeste var herkes kupayı boş vermiş ama kupada alacagımız galibiyetlerle moral bulur ligede devam ederiz.[/QUOTE]

[b]böyle maçlarda da costa,atıf,cicinyo ,utaka sakatlansa sezonu kapatsa yönetimin yerlerine adam alacağına inanıyormusun,yaDA 5 6 hafta sakatlık sürse bu arada kaybedilecek puanların nekadar kıymetli olduğunu sezon bitince göreceğiz,şuanda 1 puan bile okadar kıymetliki,demek istediğim bu,haa puan olarak iyi durumda olursun,ilk 11de oynayanlarla aynı kalitede olan yedek oyuncun olur eyvallah [/b]

Abdullah DuMaN 30.11.2014 21:32

Cevap: Sivasspor - Gaziantepspor
 
As takım kaybeder maçı yedek takım cıkalım alırız


WEZ Format +2. Şuan Saat: 15:43.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © 2005