![]() |
Sivasspor 1-2 Gaziantepspor
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=43794&token=44507[/IMG]
Ziraat Türkiye Kupası'nda gruplarda 1. hafta Sivasspor-Gaziantepspor maçı tahmin ve yorumları: [B]Tarih:[/B] 3 Aralık Çarşamba [B]Stad:[/B] Sivas 4 Eylül [B]Saat:[/B] 17:00 [B]Yayın:[/B] A Haber [B]Maçın Hakemi: [/B] Süleyman Abay [B]Not :[/B] Müsabaka ile ilgili tüm gelişmeler bu başlık altında toplanacaktır, sayfamız maç gününe kadar sürekli güncellenecektir. |
Cevap: Sivasspor - Gaziantepspor
[B]BU ortamda kupa bize lüxs ,yedek agırlıklı kadroyla kupada mücadele edilmeli,gereksiz sakatlıklar yasarsak zaten zorlandığımız ligde kötü günler yasarız ,kupayı önemsemiyorum ligde kalalım yeter [/b ]
|
Cevap: Sivasspor - Gaziantepspor
kupa mı? ne işimiz var kupada? kupa antep'in olsun. kolay gelsin.
|
Cevap: Sivasspor - Gaziantepspor
[QUOTE=34MUAMMER58;925733][B]BU ortamda kupa bize lüxs ,yedek agırlıklı kadroyla kupada mücadele edilmeli,gereksiz sakatlıklar yasarsak zaten zorlandığımız ligde kötü günler yasarız ,kupayı önemsemiyorum ligde kalalım yeter [/b ][/QUOTE]
Aynen şu anda tamamen Erciyes maçına konsantre olmalıyız. Ayrıca şu forma şansı bulamayan adamları da bir görme şansımız olsun. |
Cevap: Sivasspor - Gaziantepspor
kupayı alınca küme düşülmüyorsa önem verilsin yoksa bir küme düşersek bu yönetim anlayışıyla asla çıkamayız
|
Cevap: Sivasspor - Gaziantepspor
Sonunda Musa Sinan'ı izleyebileceğim için çok heyecanlıyım!
|
Cevap: Sivasspor - Gaziantepspor
[B]kupayı boş verelim biz lige bakalım her iki kulvarda yarışacak kadar kadromuz yeterli degil[/B]
|
Cevap: Sivasspor - Gaziantepspor
kupadada gidebildigimiz yere kadar gitmeliyiz her maç para demek bizede para lazım akıl herkeste var herkes kupayı boş vermiş ama kupada alacagımız galibiyetlerle moral bulur ligede devam ederiz.
|
Cevap: Sivasspor - Gaziantepspor
[QUOTE=pover58;925757]kupadada gidebildigimiz yere kadar gitmeliyiz her maç para demek bizede para lazım akıl herkeste var herkes kupayı boş vermiş ama kupada alacagımız galibiyetlerle moral bulur ligede devam ederiz.[/QUOTE]
[b]böyle maçlarda da costa,atıf,cicinyo ,utaka sakatlansa sezonu kapatsa yönetimin yerlerine adam alacağına inanıyormusun,yaDA 5 6 hafta sakatlık sürse bu arada kaybedilecek puanların nekadar kıymetli olduğunu sezon bitince göreceğiz,şuanda 1 puan bile okadar kıymetliki,demek istediğim bu,haa puan olarak iyi durumda olursun,ilk 11de oynayanlarla aynı kalitede olan yedek oyuncun olur eyvallah [/b] |
Cevap: Sivasspor - Gaziantepspor
As takım kaybeder maçı yedek takım cıkalım alırız
|
| WEZ Format +2. Şuan Saat: 15:43. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2005